Η Peugeot, καλπάζει και στην ελληνική αγορά. Η ακτινογραφία της πορείας της το δεκάμηνο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου δείχνει τις επιτυχίες της και την πρωτοφανή ανοδική τάση σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων.
Τα highlights της Peugeot:
- Η Peugeot συνολικά είναι η πρώτη μάρκα με την μεγαλύτερη αύξηση απόλυτου όγκου πωλήσεων στο 9μηνο (+2.966 μονάδες) που μεταφράζεται σε +46% σε σχέση με το 2020.
- Η Peugeot κατέχει την: 1η θέση στις εταιρικές πωλήσεις (13,6% μερίδιο αγοράς). 2η θέση στη γενική κατάταξη (10,7% μερίδιο αγοράς). 2η θέση στα ηλεκτρικά (16,4% μερίδιο αγοράς) και 1η θέση μεταξύ των full liners μαρκών στα ηλεκτρικά. 1η θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (25,4% μερίδιο αγοράς). 4η θέση στη λιανική (7,5%) και στα Plug-in Hybrid (7,0%).
- To Peugeot 208 κατέχει την: 2η θέση στη συνολική κατάταξη της κατηγορίας Β (12,8% μερίδιο αγοράς). 1η θέση στις εκδόσεις βενζίνης (13,3% μερίδιο αγοράς). 1η θέση στις εκδόσεις diesel (21,4% μερίδιο αγοράς). 1η θέση στα ηλεκτρικά (52,7% μερίδιο αγοράς).
- Το Peugeot 2008 κατέχει την: 1η θέση συνολικά (14,7% μερίδιο αγοράς)ανεξαρτήτως καναλιού πώλησης και τύπου καύσιμου. 1η θέση στα ηλεκτρικά (58,6% μερίδιο αγοράς). 1η θέση σε αύξηση απόλυτου όγκου πωλήσεων στη κατηγορία του (+1.603 μονάδες), +133% σε σχέση με το 2020.
- Το Peugeot 3008 κατέχει την: 2η θέση συνολικά (10,2% μερίδιο αγοράς). 1η θέση στις εταιρικές πωλήσεις (14,4% μερίδιο αγοράς). 1η θέση στις εκδόσεις diesel (30,8% μερίδιο αγοράς). 3η θέση στις εκδόσεις plug-in Hybrid (11,2% μερίδιο αγοράς).