Η Lamborghini SC20 είναι το δεύτερο μοντέλο που σχεδιάστηκε από το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού και το Centro Stile στο Sant'Agata Bolognese. Μάλιστα δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη, ο οποίος συμμετείχε στο πρόγραμμα από τα πρώτα σχέδια των σχεδιαστών της Lamborghini.
Ο κοινός στόχος ήταν η κατασκευή ενός μοναδικού οχήματος, ακραίου στη σχεδίαση και τις επιδόσεις του, και ικανό να συνδυάζει αεροδυναμικές λύσεις από τις αγωνιστικές Lamborghini ενσωματώνοντας πρωτοφανείς τεχνολογίες και αποκλειστικές λεπτομέρειες. "Δύο χρόνια μετά το SC18 Alston, το SC20 ήταν μια νέα, συναρπαστική πρόκληση. Οι κύριες πηγές έμπνευσης ήταν τα Diablo VT Roadster, Aventador J, Veneno Roadster και Concept S, και το αποτέλεσμα είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός δημιουργικότητας και αγωνιστικής συμπεριφοράς. ", σχολίασε ο Mitja Borkert, επικεφαλής σχεδιασμού Lamborghini Centro Stile.
Το αμάξωμα από ανθρακονήματα γυαλίστηκε με το χέρι από τους αεροδυναμικούς μηχανικούς της Lamborghini για να προσφέρει βέλτιστη ροή αέρα, η οποία συμβάλει στις επιδόσεις και εξασφαλίζει άνετη οδήγηση ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Το έντονο μπροστινό splitter πλαισιώνεται από δύο πτερύγια και οι εισαγωγές αέρα στο μπροστινό καπό είναι εμπνευσμένες από αυτές του Huracán GT3 EVO, ενώ τα σμιλεμένα πλαϊνά του αμαξώματος αντικατοπτρίζουν τις λύσεις που υιοθετήθηκαν στο Essenza SCV12. Το μυώδες πίσω μέρος καλύπτεται από ένα μεγάλο φτερό από ανθρακονήματα που μπορεί να τοποθετηθεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις: Χαμηλό, Μεσαίο και Υψηλό φορτίο.
Η Lamborghini SC20 διαθέτει αποκλειστικές λεπτομέρειες, ξεκινώντας από τα χρώματα του αμαξώματος σε μια βάση Bianco Fu (λευκή), που δημιουργήθηκε για τον πελάτη, στην οποία ξεχωρίζει το χρώμα Blu Cepheus (μπλε). Η ίδια απόχρωση συναντάται και στο εσωτερικό, εναλλάσσοντας με το Nero Cosmus (μαύρο) και το Bianco Leda (λευκό). Το πιο σημαντικό στοιχείο της καμπίνας επιβατών είναι τα ορατά ανθρακονήματα που χρησιμοποιείται για το κάλυμμα του ταμπλό, το πίσω τοίχωμα, τα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα και την επένδυση του τιμονιού. Τα ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται επίσης για τα κελύφη των καθισμάτων με επένδυση από Alcantara και δέρμα. Τα χερούλια των θυρών από την άλλη, είναι κατασκευασμένα από συμπαγές αλουμίνιο. Οι αεραγωγοί δημιουργούνται χρησιμοποιώντας τεχνολογία τρισδιάστατη εκτύπωση στο εργοστάσιο Sant'Agata Bolognese.
Ο Maurizio Reggiani, Chief Technical Officer της Automobili Lamborghini, δήλωσε: "Το SC20 είναι ένας συνδυασμός εξελιγμένης μηχανικής, ιταλικής δεξιοτεχνίας, σπορτίφ και προηγμένης σχεδίασης. Είναι επίσης ένα παράδειγμα εφαρμογής του κινητήρα V12 και των ανθρακονημάτων σε ένα ριζοσπαστικό όχημα ανοιχτής οροφής που φέρει αναμφισβήτητα το DNA της Lamborghini».
Ο κινητήρας του βασίζεται στον κορυφαίο V12 της Lamborghini: τον 12κύλινδρο 6.5. αποδίδει 770 ιππους στις 8.500 σ.α.λ. και αναπτύσσει 72,6 χλγμ. ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Η διαχείρισή του γίνεται μέσω του βελτιστοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων (ISR) επτά ταχυτήτων. Η ισχύς εκφορτίζεται στο έδαφος από το σύστημα τετρακίνησης με κεντρικό ηλεκτρονικό διαφορικό.