Η Mitsubishi διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία στην υβριδική τεχνολογία. Στη νέα γενιά του Outlander PHEV, αξιοποίησε τις πιο αποδοτικές τεχνολογίες για να μειώσει την κατανάλωση, να αυξήσει την απόδοση και να περιορίσει τους ρύπους.
«Με χαμηλές εκπομπές CO2 και περιορισμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις όσον αφορά την αξιολόγηση του κύκλου ζωής, το ολοκαίνουργιο μοντέλο Outlander PHEV μπορεί να θεωρηθεί η καλύτερη λύση για την ουδετερότητα του άνθρακα», δήλωσε ο Takao Kato, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MMC. «Με την τεχνολογία μας για την ηλεκτροκίνηση που προσφέρει μια φιλική προς το περιβάλλον οδήγηση, καθώς και τεχνολογία ελέγχου σε όλους τους τροχούς για ασφάλεια σε κάθε είδους καιρικές συνθήκες και οδικές συνθήκες, είμαστε βέβαιοι ότι αυτό το νέο Outlander μπορεί να κάνει την οδήγηση ακόμα πιο ευχάριστη και ικανοποιητική".
Η προσπάθεια της ιαπωνικής μάρκας να δημιουργήσει ένα οικολογικό SUV υψηλών προδιαγραφών ξεκίνησε με την εξέλιξη της πλατφόρμας. Παράλληλα η ομάδα που έχει αναλάβει την αναβάθμιση της ηλεκτροκίνησης εργάστηκε για να βρει νέους τρόπους που θα αυξήσουν την απόδοση χωρίς να είναι σε βάρος της κατανάλωσης.
Το ολοκαίνουργιο μοντέλο Mitsubishi Outlander PHEV έχει λάβει σημαντικές αναβαθμίσεις παντού, εστιάζοντας στα ακόλουθα τρία χαρακτηριστικά:
- Σύστημα PHEV νέας γενιάς που προσφέρει πιο ισχυρή απόδοση στο δρόμο και μεγαλύτερη αυτονομία.
- Ασφαλής και άνετη οδήγηση σε διάφορες καιρικές και οδικές συνθήκες.
- Εξωτερικό με ισχυρή παρουσία και προηγμένο, υψηλής ποιότητας εσωτερικό.
Η αύξηση περίπου κατά 40% της ισχύος του μπροστινού και πίσω ηλεκτρικού κινητήρα και της μπαταρίας είχαν σαν αποτέλεσμα την διεύρυνση την ικανότητα του αυτοκινήτου να κινείται με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Πλέον έχει την ικανότητα να κείται για 87 χλμ. με μηδενικούς ρύπους( WLTP).
Ανακοινώθηκε ότι έχει εξασφαλισθεί επαρκή αυτονομία ακόμη και όταν χρησιμοποιούνται λειτουργίες όπως ο κλιματισμός.
Το ενσωματωμένο σύστημα δυναμικού ελέγχου του οχήματος Super-All Wheel Control (S-AWC), που βασίζεται σε σύστημα 4WD διαθέτει μια νέα λειτουργία Active Yaw Control (AYC) φρένων για την πίσω τροχούς. Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να κατανέμει την κινητήρια δύναμη στους μπροστινούς και πίσω τροχούς βέλτιστα ανάλογα με το δρόμο και τις συνθήκες οδήγησης, ενώ η ροπής ελέγχει τα φρένα στον αριστερό και στον δεξιό τροχό.
Αυτό καθιστά δυνατή την εξαγωγή της μέγιστης απόδοσης και από τους τέσσερις τροχούς με πιο ισορροπημένο τρόπο, παρέχοντας καλύτερη οδική συμπεριφορά και σταθερότητα.
Επτά τρόποι οδήγησης ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και το στυλ οδήγησης.
Το ολοκαίνουργιο Mitsubishi Outlander PHEV είναι εξοπλισμένο με εξελιγμένη τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης στη λωρίδα MI-PILOT για αυτοκινητόδρομους. Το σύστημα ελέγχου ενσωματώνει το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Lane Keep Assist (LKA) για να βοηθά τον οδηγό να διατηρεί την απόσταση μεταξύ των οχημάτων ενώ διατηρείται στο κέντρο της λωρίδας. Ανιχνεύει επίσης τα όρια ταχύτητας και προσαρμόζει αυτόματα την καθορισμένη ταχύτητα ανάλογα. Το MI-PILOT with Navi-link χρησιμοποιεί δεδομένα χάρτη για να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος ανάλογα με τις ανάγκες, τις καμπύλες και άλλες συνθήκες στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Επίσης, το όχημα μπορεί να ξεκινήσει αυτόματα μέσα σε περίπου 30 ΄΄ από στάση, μειώνοντας την κούραση του οδηγού.