Η Mazda έχει δεσμευτεί, μέχρι το 2050, να μειώσει δραστικά τις εκπομπές άνθρακα, στοχεύοντας να είναι ουδέτερη σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της.
Η ηλεκτροκίνηση των οχημάτων θα είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη αυτού του στόχου. Αλλά καθώς η μάρκα πιστεύει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως (ΜΕΚ) θα εξακολουθεί να εφοδιάζει τη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων και για τα επόμενα χρόνια, η πλήρης ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι μόνο μία πτυχή της βιώσιμης στρατηγικής ηλεκτροκίνησης.
Ένας άλλος σημαντικός πυλώνας θα είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας και της απόδοσης των ΜΕΚ - μέσω της βελτίωσης απόδοσης της καύσης, των φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων όπως τα e-καύσιμα, καθώς και o εξηλεκτρισμός. Ως εκ τούτου, η μάρκα έχει δεσμευτεί να εξηλεκτρίσει, έως το 2030, πλήρως ή εν μέρει, όλα τα νέα της μοντέλα, παρέχοντας μια τεράστια γκάμα διαφορετικών λύσεων για όλες τις ατομικές απαιτήσεις μετακίνησης και τις κατά τόπους συνθήκες.
Η επαναστατική σειρά των κινητήρων Skyactiv, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2012, βελτιώνει ήδη σημαντικά την απόδοση καυσίμου, χωρίς να επηρεάζει την ευχαρίστηση της οδήγησης. Η μάρκα θα συνεχίσει να βελτιώνει την αποδοτικότητα των ΜΕΚ και να διερευνά νέους τομείς, όπως τα εναλλακτικά βιοκαύσιμα, για να βελτιώσει περαιτέρω το αποτύπωμα άνθρακα των κινητήρων των αυτοκινήτων της.
Σε συνδυασμό με μια αποτελεσματική και κατάλληλη λύση ηλεκτροκίνησης, η απόδοση ενός κινητήρα ΜΕΚ μπορεί να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο. Στην πραγματικότητα, τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα ΜΕΚ θα αποτελούν το 75% της παραγωγής της μάρκας έως το 2030, ενώ τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρία (BEV), θα αποτελούν το υπόλοιπο 25%.