Παρουσιάστηκε στη Γερμανία το ολοκαίνουργιο Honda HR-V

Το κομψό, μίνιμαλ και υβριδικό HR-V, έκανε την πρεμιέρα του σήμερα στη Γερμανία. Αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του.
Παρουσιάστηκε στη Γερμανία το ολοκαίνουργιο Honda HR-V

Σήμερα παρουσιάστηκε στη Γερμανία το ολοκαίνουργιο Honda HR-V. Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του: κομψό σχήμα coupe-SUV με σύγχρονη σχεδίαση υβριδική απόδοση, κορυφαία ευρυχωρία, προηγμένη τεχνολογία που συνδέει το αυτοκίνητο με την καθημερινή ζωή του ιδιοκτήτη του, ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας Honda Sensing, και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

Αξιοποιεί, το ισχυρό και αποδοτικό υβριδικό σύστημα e:HEV με δύο ηλεκτροκινητήρες (στάνταρ για πρώτη φορά στο HR-V). Η νέα γενιά του δημοφιλούς compact SUV διακρίνεται για την ευρυχωρία, την άνεση και τη χρηστικότητά της, ενώ αξιοσημείωτα είναι τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και η τεχνολογική εξέλιξη. Όλα πλαισιώνονται από ένα τολμηρό και κομψό σχήμα εμπνευσμένο από μοντέλο coupe.

Το ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι φιλικό και άνετο. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης και στη κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ. Το αποτέλεσμα είναι η κορυφαία ευρυχωρία για την κατηγορία και  ευελιξία, χάρη στα ευπροσάρμοστα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης (επίπεδη ή όρθια διάταξη), ανάλογα με τις απαιτήσεις φόρτωσης.

Μινιμαλιστική αισθητική

Η σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, ξεκινά από την οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων. Κάθε στοιχείο είναι μελετημένο και εργονομικά τοποθετημένο. Η αίσθηση ευεξίας και ευρυχωρίας επιτείνεται με ένα νέο σύστημα διάχυσης αέρα (air diffusion system) που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό.

Απρόσκοπτη και διαισθητική πρόσβαση σε λειτουργίες συνδεσιμότητας και εφαρμογές (apps), εισάγουν ένα νέο επίπεδο τεχνολογία και παρέχεται μέσω της οθόνης αφής ή με φωνητικές εντολές.

Διαθέτει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο προηγμένων συστημάτων ασφάλειας και  υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία του, ανακοίνωσε η μάρκα. Εφοδιάζεται με τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας σχεδιασμένες για ευκολότερη και ασφαλέστερη οδήγηση.



Αποκλειστικά υβριδικό   

Εξοπλίζεται σε όλες τις εκδόσεις με το προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV. Το σύστημα αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5 DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μονάδα ελέγχου ισχύος.

Για την εγκατάστασή του στο HR-V, η ισχύς του e:HEV αυξήθηκε από 109 ίππους που είναι στο Jazz, στους 131 ίππους, ροπή  25,6 χλγμ.

Το σύστημα e:HEV στο HR-V είναι πιο συμπαγές σε σχέση με του Jazz και έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας που του επιτρέπει να παράγει περισσότερη ροπή. Ο αριθμός των κυψελών στη μπαταρία έχει αυξηθεί κατά 25%, παρέχοντας μεγαλύτερη ικανότητα αποθήκευσης και χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας έναντι του 80kW Jazz, με τη μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) τώρα να είναι μικρότερη και ενσωματωμένη στο διαμέρισμα του κινητήρα, ενώ είναι και υγρόψυκτη αντί αερόψυκτη, για βελτιωμένη διαχείριση της θερμότητας. Η μείωση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών βελτιώνει περαιτέρω τις επιδόσεις του HR-V.

Οι εκπομπές CO2 του αποδοτικού υβριδικού συστήματος ξεκινούν από 122 γραμ./χλμ. (WLTP) και η κατανάλωση από 5,4 λίτρα /100 χλμ. (WLTP). Η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 10,6 ΄΄.

Βελτιστοποιημένα drive modes

Το στοιχείο που καθιστά το σύστημα e:HEV ξεχωριστό είναι ο τρόπος με τον οποίο τα τρία drive modes εναλλάσσονται συνεχώς ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του κάθε εξαρτήματος τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Η Ευφυής Μονάδα Ηλεκτρονικού Ελέγχου (Electronic Control Unit) ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive ανάλογα με το ποιο είναι το πιο αποδοτικό στις εκάστοτε συνθήκες

Κατά την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα λειτουργεί με το βενζινοκινητήρα επειδή αυτός αντιπροσωπεύει την πιο αποδοτική λύση στις συγκεκριμένες συνθήκες. Εάν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, όπως σε μία προσπέραση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για περισσότερη ελκτική ισχύ. Επιπλέον, στο Hybrid Drive, η ισχύς από το μοτέρ-γεννήτρια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας, προς όφελος της απόδοσης.



Το ‘Sport’ mode, που ενεργοποιείται μέσω του σχετικού διακόπτη αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, ενώ το ‘Econ’ mode προσαρμόζει το σύστημα κλιματισμού A/C και την απόκριση του γκαζιού με στόχο την οικονομία καυσίμου. Επιπλέον του ‘Normal’ mode, όπου το αυτοκίνητο προσφέρει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν όλα τα driving modes μέσω ενός διθέσιου διακόπτη

Απόκριση ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Για μία πιο ‘ηλεκτρική’ εμπειρία, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν το πρόγραμμα Β για το κιβώτιο, που προσφέρει επιλέξιμα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επακόλουθη ισχύς πέδησης μπορούν να αυξηθούν σημαντικά έναντι του προγράμματος D κάνοντας χρήση των paddles στο τιμόνι.

Η μετάβαση από το ένα drive mode στο άλλο – συμπεριλαμβανομένης της εκκίνησης του κινητήρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος – σχεδόν περνά απαρατήρητη στους επιβάτες. Αντί της χρήσης ενός συμβατικού συστήματος διαχωρισμού ισχύος με πλανητικό σύστημα γραναζιών που συνοδεύεται από υψηλά επίπεδα τριβών, το κιβώτιο μιας μόνο σχέσης παρουσιάζει πολύ λιγότερη αντίσταση κατά την αμιγή ηλεκτροκίνηση, καταναλώνοντας έτσι λιγότερη ενέργεια.

Αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2021.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v