Σκίζει η Toyota στις πωλήσεις

Η εταιρεία σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων στο πρώτο ενιάμηνο του 2021.
Σκίζει η Toyota στις πωλήσεις

Η Toyota Motor Europe (TME) ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της έφθασαν τα 864.904 οχήματα Toyota και Lexus στο ενιάμηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2021, σημειώνοντας αύξηση 21% σε ετήσια βάση και 3% έναντι του 2019.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η TME ξεπέρασε τη δυναμική της συνολικής αγοράς, το μερίδιο στη πίτα των πωλήσεων ανέβηκε στο ρεκόρ 6,7% με αύξηση 0,6 μονάδων από έτος σε έτος.

Οι πωλήσεις της ηλεκτροκίνητης σειράς της TME επεκτάθηκαν ακόμη πιο γρήγορα, με τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα να αυξάνονται κατά 36% επιτυγχάνοντας το 59% των συνολικών πωλήσεων. Η μάρκα Toyota διατήρησε τη θέση της ως η 2η μάρκα πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη με μερίδιο αγοράς 6,4%, αυξημένη κατά 0,7 μονάδες σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020.

«Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι έχουμε ισχυρή δυναμική ανάπτυξης. Συνεχίσαμε να επεκτείνουμε την ηλεκτρισμένη μας σειρά με χαμηλές εκπομπές ρύπων με τις εκδόσεις Yaris Cross Hybrid και Lexus NX Hybrid και Plug-in Hybrid. Οι παραγγελίες μας συνεχίζουν να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, αλλά δεν είμαστε απρόσβλητοι από τη διακοπή της προσφοράς που αντιμετωπίζει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και η πρόκληση μας είναι να προσπαθήσουμε να καλύψουμε τη ζήτηση που γνωρίζουμε ότι υπάρχει για τα προϊόντα μας», δήλωσε ο Matt Harrison, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Motor Europe.



Ο όγκος των πωλήσεων της Toyota αυξήθηκε κατά 21% σε 805.181 από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2021 με μερίδιο αγοράς 6,4%(+0,7% σε ετήσια βάση στα επιβατικά αυτοκίνητα). Τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα της μάρκας είναι τα Yaris, Corolla και RAV4 που αντιπροσώπευαν το 57% του συνολικού όγκου, με ένα συνδυασμένο υβριδικό ηλεκτρικό μείγμα 78%.

Ο συνολικός υβριδικός όγκος της Toyota αυξήθηκε κατά 38% σε ετήσια βάση σε 470.712, αντιπροσωπεύοντας το 59% του συνολικού μείγματος της μάρκας.

Η Lexus πούλησε 59.723 οχήματα σε αυτήν την περίοδο, αύξηση όγκου +17% σε ετήσια βάση. Η εκτεταμένη σειρά SUV της μάρκας RX, NX, UX, GX και LX αντιπροσώπευε το 86% των συνολικών πωλήσεων με το υβριδικό μίγμα SUV στο 60%.

Η μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων σε ετήσια βάση επιτεύχθηκε από την LC (+113%), την LS (+41%) και την UX (+40%) που παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό μοντέλο μπαταρίας UX 300e. Η γκάμα της μάρκας ενημερώνεται περαιτέρω με την τρέχουσα κυκλοφορία του νέου SUV NX σε ηλεκτρικές εκδόσεις Hybrid και Plug-in Hybrid.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v