Η Volvo διερευνά το μέλλον των βιώσιμων πολυτελών υλικών

Η έκθεση The Rise of Conscious Design δείχνει την προτίμηση των καταναλωτών σε εταιρείες με θετικό περιβαλλοντικό πρόσημο.
Η Volvo διερευνά το μέλλον των βιώσιμων πολυτελών υλικών

Τα δύο τρίτα των καταναλωτών θεωρούν τις περιβαλλοντικές πολιτικές μιας μάρκας ως κρίσιμο παράγοντα στη διαδικασία αγοράς προϊόντων πολυτελείας, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη. Το ίδιο ποσοστό αγοραστών θα ήθελε να δει την επισήμανση άνθρακα στα προϊόντα ως έναν τρόπο για μεγαλύτερη διαφάνεια στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων και των υλικών.

Αυτό σημαίνει ότι ο υλικός κόσμος εξελίσσεται και γι’αυτό οι σχεδιαστές σε όλο τον κόσμο προμηθεύονται υλικά υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και υπεύθυνα, καθώς προσπαθούν να δημιουργήσουν τα πολυτελή προϊόντα του μέλλοντος.

Αυτά και άλλα συμπεράσματα εμφανίζονται στη The Rise of Conscious Design, μια νέα έκθεση που εκδόθηκε από τη Volvo Cars σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία πρόβλεψης τάσεων The Future Laboratory.

Η δημοσίευση της έκθεσης συμπίπτει με την ανακοίνωση της Volvo Cars ότι όλα τα νέα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της δεν θα φέρουν ούτε ένα εκατοστό δέρμα στον εσωτερικό τους, θα είναι εντελώς χωρίς δέρμα. Το πιο καινούργιο μοντέλο της πολυτελούς σουηδικής μάρκας, το αμιγώς ηλεκτρικό C40 Recharge είναι το πρώτο μοντέλο που στερείται πλήρως δέρματος. Το Volvo C40 Recharge, έχει και μια ακόμη σημαντική πρωτιά, είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που σχεδιάστηκε από την αρχή για να φέρει την τελευταία γενιά του ηλεκτρικού συστήματος παραγωγής ενέργειας.

Η έκθεση βασίζεται σε πληθώρα υφιστάμενων ερευνών, καθώς και σε νέες συνεντεύξεις και ιδέες από ηγέτες από διάφορους κλάδους, όπως η Claire Bergkamp, ​​COO του The Textile Exchange και πρώην Worldwide Sustainability and Innovation Director της Stella McCartney. Wen Zhou, Διευθύνων Σύμβουλος του 3.1 Phillip Lim. Δρ Leonardi Bonnani, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Sourcemap. και Xu Gang, συνιδρυτής της Bentu Design.



Τα συμπεράσματα στην έκθεση αντικατοπτρίζουν με πολλούς τρόπους το όραμα της μάρκας για το μέλλον των υλικών. Τα επόμενα χρόνια, η φίρμα θα λανσάρει μια εντελώς νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μέχρι το 2030 στοχεύει να προσφέρει μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα - όλα χωρίς δέρμα.

Στο πλαίσιο των φιλοδοξιών της είναι να απαλλαγούν εντελώς από το δέρμα και γι αυτό εργάζεται για να βρει υψηλής ποιότητας υλικά με υψηλό οικολογικό δείκτη για να τα αξιοποιήσει.

Μέχρι το 2025, η εταιρεία στοχεύει το 25% του υλικού στα νέα αυτοκίνητα της να αποτελείται από ανακυκλωμένο και βιολογικό περιεχόμενο, ως μέρος της φιλοδοξίας της να είναι μια πλήρως κυκλική επιχείρηση έως το 2040.

Αντί για δερμάτινες εσωτερικές επιλογές, η μάρκα θα προσφέρει στους πελάτες της εναλλακτικές λύσεις όπως υψηλής ποιότητας βιώσιμα υλικά κατασκευασμένα από βιολογικές και ανακυκλωμένες πηγές.

Για παράδειγμα, το Nordico, ένα νέο εσωτερικό υλικό που δημιουργήθηκε από τη Volvo Cars, θα αποτελείται από υφάσματα από ανακυκλωμένο υλικό όπως μπουκάλια PET, βιολογικά υλικά από βιώσιμα δάση στη Σουηδία και Φινλανδία και φελλούς που ανακυκλώνονται από τη βιομηχανία οίνου-θέτοντας ένα νέο πρότυπο για premium εσωτερική διακόσμηση. Αυτό το υλικό θα κάνει το ντεμπούτο του στην επόμενη γενιά μοντέλων Volvo.

Η μάρκα θα συνεχίσει επίσης να προσφέρει επιλογές από μείγμα μαλλιού από προμηθευτές που έχουν πιστοποιηθεί για την πηγή τους, καθώς η εταιρεία φροντίζει να διασφαλίζει την πλήρη ιχνηλασιμότητα και την καλή διαβίωση των ζώων στην αλυσίδα εφοδιασμού του μαλλιού της.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v