Η ρελάνς του οδηγοκεντρικού Ford Focus

Με σημεια αιχμής την αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα, τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα και το εκφραστικό στυλ το Ford Focus επανέρχεται δριμύτερο.
Η ρελάνς του οδηγοκεντρικού Ford Focus
Το δημοφιλές Ford Focus, δέχθηκε τις θετικές επιδράσεις του προγράμματος αναβάθμισης που εκπονήσαν οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της μάρκας. Η αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα, τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα και το εκφραστικό στυλ είναι τα σημαντικότερα νέα στοιχεία που ενισχύουν την θέση του οδηγοκεντρικού μοντέλου στη κατηγορία του. 

Λανσάρει μια νέα, εκφραστική σχεδίαση στη διευρυμένη γκάμα των εκδόσεων του σε συνδυασμό με μία πιο άνετη, πιο συμμετοχική και πάντοτε κορυφαία στην κατηγορία του οδηγική εμπειρία. 

Απολαυστική οδήγηση

Για πιο αθόρυβη, πιο αποδοτική και πιο απολαυστική οδήγηση, τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα EcoBoost Hybrid 48-volt ενισχύονται με το νέο επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift.

Οι τεχνολογίες τελευταίας γενιάς περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων το ευφυές SYNC 4 σε συνδυασμό με οθόνη 13.2”, δωρεάν δοκιμή του Connected Navigation, ασύρματες ενημερώσεις της τεχνολογίας Power-Up και προβολείς LED Dynamic Pixel.

Μία νέα εκδοχή της ανθρωποκεντρικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Ford προσδίδει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ένταση στην εξωτερική σιλουέτα του Focus, με μεγαλύτερη διαφοροποίηση των εκδόσεων ST-Line και Active. Η κάθε μία αποκτά τώρα μοναδικά στιλιστικά στοιχεία που εκφράζουν την ιδιαίτερη προσωπικότητά της, ενώ ένα προαιρετικό πακέτο X προσφέρει εξοπλισμό υψηλού επιπέδου. Το εμπλουτισμένο πακέτο Vignale είναι συνώνυμο της απόλυτης πολυτέλειας και περιλαμβάνει αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.

Συνδεσιμότητα

Φέρνει την επόμενη γενιά της τεχνολογίας SYNC 4 της Ford σε περισσότερους πελάτες από ποτέ, επιτρέποντας πλοήγηση συνδεδεμένη με cloud και έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών με κατανόηση φυσικής γλώσσας. Το SYNC 4 υποστηρίζεται από μία νέα - και τη μεγαλύτερη στην κατηγορία - κεντρική οθόνη 2 13.2” με οριζόντιο προσανατολισμό (landscape). Η διαισθητική διεπαφή είναι σχεδιασμένη για άνετη πλοήγηση σε μία πλήρη σειρά λειτουργιών οδήγησης και άνεσης. Η τεχνολογία Ford Power-Up επιτρέπει επίσης ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού για βελτίωση της λειτουργικότητας με την πάροδο του χρόνου.

Προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης της οδήγησης εισάγονται στο Focus για πρώτη φορά, όπως το σύστημα Blind Spot Assist, 3 που παρακολουθεί το τυφλό σημείο του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να εφαρμόσει ελαφρά δύναμη στο τιμόνι για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση.

Ήπια υβριδική τεχνολογία

Εισάγει επίσης για πρώτη φορά ένα προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο για τα κινητήρια σύνολα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EcoBoost Hybrid 48-volt, που αποδίδουν μέχρι 155 ίππους. Με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, η οδηγική εμπειρία είναι λιγότερο απαιτητική – κυρίως σε αστικές συνθήκες και σε πυκνή κυκλοφορία – στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στην αυξημένη ισχύ του υβριδικού συστήματος κίνησης με στόχο τη γνώριμη οδηγική απόλαυση ενός Focus.

Το Focus ST, που φέρει την υπογραφή της Ford Performance εξοπλίζεται με νέα σπορ εξωτερική σχεδίαση, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου, μία εντυπωσιακή χρωματική επιλογή Mean Green και νέα καθίσματα (Performance Seats) εξελιγμένα από την ίδια την Ford. Προσφέρεται με έναν υψηλών επιδόσεων βενζινοκινητήρα EcoBoost σε πεντάθυρο αμάξωμα.

Μία πολυσυλλεκτική γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει εξηλεκτρισμένα σύνολα που προάγουν την απόδοση, την αθόρυβη λειτουργία και τη διάσημη απολαυστική οδηγική εμπειρία, που αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο της γοητείας του Focus πάνω από 20 χρόνια.

Περισσότεροι οδηγοί του Focus θα επωφελούνται από την αυξημένη απόδοση και τις ισχυρότερες επιδόσεις των κινητήρων EcoBoost Hybrid του νέου Focus μετά την εισαγωγή ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου Powershift, που εξασφαλίζει στο πρωτόκολλο WLTP κατανάλωση από 5,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 121 γραμ./χλμ.

Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift

Εκτός από τη λιγότερο απαιτητική εμπειρία οδήγησης με δύο πεντάλ, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift προσφέρει ακατάπαυστη επιτάχυνση και ομαλές, γρήγορες αλλαγές σχέσεων, με δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών ταχυτήτων για άμεση απόκριση σε μία προσπέραση. Στο πρόγραμμα Sport Drive, το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί τη χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση, προσφέροντας συγχρόνως τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles, τα οποία είναι στάνταρ στις εκδόσεις ST Line.

Το αυτόματο κιβώτιο Powershift υπόσχεται επίσης μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, διατηρώντας τις στροφές του υβριδικού συνόλου στο βέλτιστο σημείο για άριστη απόδοση. Επίσης, τα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επιτρέπει στο σύστημα Auto Start-Stop να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω των 12 χλμ./ώρα.

Διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, ο κινητήρας 1.0 EcoBoost Hybrid διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και προσφέρεται επίσης με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (κατανάλωση από 5,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 117 γραμ./χλμ., σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη υπάρχει μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ παρέχοντας την απαραίτητη υποβοήθηση είτε για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από τον κινητήρα για πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση, είτε για μείωση του φόρτου του κινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης.

Για οδηγούς που διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα, ο κινητήρας ντίζελ 1.5 EcoBlue της Ford διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 95 και 120 ίππων, με κατανάλωση από 4,2 λιτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 110 γραμ./χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρονται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον κινητήρα να διαθέτει ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής, υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας και ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης για μείωση των εκπομπών ρύπων και αύξηση της απόδοσης κατά την καύση του μίγματος. Ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων είναι διαθέσιμο για την έκδοση των 120 ίππων.

Προφίλ οδήγησης

Περιλαμβάνει επίσης τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ οδήγησης (Drive Modes), που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν μεταξύ των προγραμμάτων Normal, Sport και Eco που μπορούν να προσαρμόζουν την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, του ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης EPAS και του αυτόματου κιβωτίου, ανάλογα με το εκάστοτε σενάριο οδήγησης. Τα μοντέλα Active διαθέτουν επιπλέον τόσο το πρόγραμμα Slippery, που προσφέρει αυξημένη αυτοπεποίθηση σε ολισθηρές επιφάνειες, όσο και το Trail, το οποίο είναι σχεδιασμένο με τη σειρά του προκειμένου το όχημα να διατηρεί το momentum του σε κακοτράχαλες επιφάνειες.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v