Φινετσάτο αξεσουάρ για το ηλεκτρικό Volvo C40 Recharge
Ένα αξεσουάρ ταξιδιού φτιαγμένο από ένα νέα οικολογικό υλικό πολυτελείας θα κυκλοφορήσουν σε περιορισμένα αντίτυπα η Volvo και η 3.1 Phillip Lim.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Από την πασαρέλα στον αυτοκινητόδρομο. H Volvo Cars συνεργάζεται με την 3.1 Phillip Lim για τη δημιουργία ενός βιώσιμου weekend bag.
Η Volvo Cars και η 3.1 Phillip Lim μοιράζονται τις ίδιες δεσμεύσεις για τη βιωσιμότητα και τη χρήση υλικών που προέρχονται από ανακυκλώσιμες και βιολογικής βάσης πηγές. Οι δύο εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη ενός νέου πολυτελούς αξεσουάρ μόδας, το οποίο φτιάχνεται από υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των Volvo.
Πρόκειται για τη δημιουργία ενός weekend bag σε περιορισμένα αντίτυπα, με αποδέκτη τον οικολογικά υπεύθυνο ταξιδιώτη.
Από ένα φόρεμα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, φτιαγμένο από φύκια, μέχρι τα φίνα ανακυκλώσιμα υλικά της, η 3.1 Phillip Lim φημίζεται για τη διάθεσή της να διευρύνει συνεχώς τα όρια, εξερευνώντας εναλλακτικά υλικά με τα οποία δημιουργεί υπεύθυνη πολυτέλεια και αβίαστο στυλ, για να φέρει την επανάσταση στη σύγχρονη βιομηχανία της μόδας.
Το weekend bag του σχεδιαστή φτιάχνεται από ένα νέο βιώσιμο υλικό, το Nordico, που εξελίχθηκε για τα εσωτερικά των μοντέλων Volvo. Όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα το τρέχον έτος, με αρχή το C40 Recharge, όλα τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Volvo δεν θα περιέχουν καθόλου δέρμα στο εσωτερικό τους. Αυτή η δέσμευση αντανακλά την φιλοδοξία της Volvo Cars να βρίσκει υψηλής ποιότητας, βιώσιμους πόρους στη θέση πολλών υλικών που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή στην ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία.
Το Nordico είναι ένα νέο, υψηλής ποιότητας καινοτόμο υλικό που δημιουργήθηκε από τη Volvo Cars και θα κάνει πρεμιέρα στην επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας. Αποτελούμενο από υφάσματα που φτιάχνονται από ανακυκλώσιμο υλικό, όπως οι φιάλες PET, υλικά που αποτελούνται από δασικά απόβλητα, προερχόμενα από βιώσιμα δάση στη Σουηδία και τη Φιλανδία, καθώς και φελλούς που ανακυκλώνονται από τη βιομηχανία οίνου, το Nordico θέτει ένα νέο πρότυπο για το μέλλον του εσωτερικού σχεδιασμού των premium αυτοκινήτων.
Ιδανικός σύντροφος για τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, το weekend bag αντλεί έμπνευση από την ουσία του σκανδιναβικού design και διαθέτει διακριτικούς χώρους αποθήκευσης, διπλή λαβή, ιμάντα κι ένα ειδικό χαρακτηριστικό πουγκί.
Το eco-conscious bag αντλεί επίσης έμπνευση από το «luxtainability»: μία τάση που προσδιορίστηκε στο «The rise of conscious design», πρόσφατη έκθεση που εξέδωσε η Volvo Cars σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία πρόβλεψης τάσεων The Future Laboratory, για τη διερεύνηση των υλικών του αύριο. Η αναδυομένη τάση τροφοδοτείται από την επιθυμία του σχεδιαστικού κόσμου για βιώσιμα υλικά – χωρίς συμβιβασμό στην ποιότητα.
Παρόλο που το weekend bag δεν είναι διαθέσιμο για αγορά λόγω του αποκλειστικού χαρακτήρα του και των λίγων αντιτύπων, οι ενδιαφερόμενοι ίσως έχουν ευκαιρίες να το βρουν σε περιορισμένο αριθμό, μέσω πρωτοβουλιών που θα αναλάβουν οι επιμέρους αγορές, όπως διαγωνισμοί, φιλανθρωπικές δημοπρασίες και προσφορές.
Ο Phillip Lim, Συνιδρυτής και Διευθυντής Δημιουργικού της 3.1 Phillip Lim δήλωσε: «Η βιωσιμότητα υπήρξε τμήμα της μάρκας 3.1 από την αρχή. Σε οτιδήποτε κάνουμε, εργαζόμαστε για να πετύχουμε μία βιώσιμη ισορροπία. Αρχή της μάρκας μας είναι ότι ''το να φτιάχνεις λιγότερα σημαίνει περισσότερα''. Η συνεργασία μας με τη Volvo σε αυτό το βιώσιμο project ήταν αποτέλεσμα άμεσης σύμπτωσης των αξιών μας. Αισθάνομαι σίγουρος ότι με την τωρινή συλλογική μας νοοτροπία, έχουμε την ελευθερία να βρίσκουμε βιώσιμες λύσεις με νέα υλικά, ενώ εξακολουθούμε να είμαστε ικανοί να πετύχουμε υψηλό design, το οποίο είναι η απόλυτη πολυτέλεια».
«Διαθέτουμε όραμα για το πού πρέπει να κατευθυνθούμε στο μέλλον, με πρώτο βήμα την ανάγκη να διασφαλίσουμε βιώσιμα, φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά», δήλωσε ο Robin Page, Επικεφαλής Σχεδίασης στη Volvo Cars. «Η συνεργασία με την 3.1 Phillip Lim για τη δημιουργία ενός weekend bag που αντλεί έμπνευση από τα υλικά του αύριο, παγιώνει τις φιλοδοξίες των εταιρειών μας να προκαλέσουν τον ευρύτερο σχεδιαστικό κλάδο να αναθεωρήσει τα υλικά που χρησιμοποιεί. Από τη δημιουργία συλλογών για πασαρέλα έως το εσωτερικό αυτοκινήτων, έχουμε κοινή ευθύνη να βρούμε βιώσιμες εναλλακτικές για τα υλικά».