Από την ανάλυση των πρώτων στοιχείων της αγοράς των αυτοκινήτων τον Ιανουάριο 2020, προκύπτει ότι η Opel κατέγραψε την μεγαλύτερη πτωτική τάση, δημιουργώντας αλυσιδωτές αντιδράσεις στην αγορά και στο επίσημο δίκτυο των διανομέων της.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), η αυτοκινητοβιομηχανία Opel σημείωσε πτώση κατά 42,1%, έχασε σχεδόν το ήμισυ του όγκου των πωλήσεων της. Πρόκειται για πρωτοφανή αρνητική επίδοση που δεν θα έπρεπε να συμβεί στην εταιρεία γιατί αυτή την εποχή λανσάρει τη νέα γενιά του Opel Corsa. Πούλησε μόλις 483 αυτοκίνητα από όλη την γκάμα των μοντέλων της, όταν τον Ιανουάριο του 2019 είχε ταξινομήσει 834 αυτοκίνητα.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα γενιά του Opel Corsa, παρά την έντονη διαφημιστική προβολή της, ιδιαίτερα υψηλού κόστους, δεν έγινε αποδεκτή από την πλειονότητα των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων της κατηγορίας Β. Πουλήθηκαν μόλις 221 Opel Corsa νέας γενιάς, τον Ιανουάριο. Κατέλαβε την δυσμενή εβδόμη θέση στη λίστα των πωλήσεων της κατηγορίας του.
Αν και πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο νέας γενιάς, όπως είχαμε διαπιστώσει στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση στη Κροατία, στερείται του βασικού στοιχείου, που εξετάζει ο υποψήφιος αγοραστής, όταν αξιολογεί προσεκτικά το αυτοκίνητο που θα επιλέξει για να επενδύσει τα χρήματα του.
Πρόκειται για την άτολμη, συντηρητική και ξεπερασμένη εξωτερική σχεδίαση, που δεν ταιριάζει σε αυτοκίνητο το οποίο ξεκινά την καριέρα του, το 2020, στις αρχές της νέας δεκαετίας. Είπαμε ότι οι Γερμανοί κατασκευαστές εκτός της Mercedes, δεν τολμούν να υιοθετήσουν νέες φόρμες για την εξωτερική σχεδίαση αλλά στη περίπτωση του νέου Opel Corsa, θεώρησαν οι σχεδιαστές ότι θα δημιουργήσουν αυτοκίνητο για την δεκαετία του 1980. Και όπως είναι φυσικό έχασαν.
Επίσης, μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην αποτυχημένη εκκίνηση της νέας χρονιάς φέρει και η διοίκηση της ελληνικής αντιπροσωπείας, που είναι θυγατρική του εργοστασίου. Τώρα επανεξετάζουν τις αποφάσεις τους και μακάρι γρήγορα να κάνουν διορθωτικές κινήσεις για να επαναφέρουν στη σωστή τροχιά την πορεία του best seller της γερμανικής μάρκας
Δυστυχώς, η υστέρηση του νέου Opel Corsa, στις πωλήσεις στην ελληνική αγορά, επηρεάζει όλη την εικόνα της μάρκας, που κάποτε μεσουρανούσε στην ελληνική αγορά.
Ένα ακόμη στοιχείο, που επιτείνει την αρνητική εικόνα για τη νέα γενιά του Opel Corsa, είναι η εντυπωσιακή επιτυχία του επίσης νέου Peugeot 208. Η σύγκριση μεταξύ των δυο μοντέλων της ίδιας κατηγορίας γίνεται γιατί ουσιαστικά πρόκειται για δυο ίδια αυτοκίνητα αφού μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο, τα ίδια μηχανικά μέρη και κάθε τι που απαρτίζει ένα αυτοκίνητο. Είναι σαν δυο σταγόνες νερού.
Όμως το νέο Peugeot 208, έχει το χάρισμα της πιο μοντέρνας και ισορροπημένης εξωτερικής σχεδίασης. Κατά γενική ομολογία είναι το πιο όμορφο μοντέλο της κατηγορίας και ένα από τα πιο προχωρημένα σχεδιαστικά αυτοκίνητα των τελευταίων ετών.
Η Opel, μετά την εξαγορά της, από τον κραταιό γαλλικό Όμιλο PSA, αναγκάσθηκε να χρησιμοποιήσει όλα τα προγράμματα ανάπτυξης και κατασκευής των αυτοκινήτων που έχει δημιουργήσει ο γαλλικός κολοσσός.
Το παράδοξο είναι ότι δυο αυτοκίνητα ίδια σαν δυο σταγόνες νερού έχουν εκ διαμέτρου διαφορετική κατεύθυνση στην αγορά.
Το νέο Peugeot 208, που επίσης λανσάρεται αυτή την περίοδο, διαγραφεί εντυπωσιακή πορεία, αφού τον Ιανουάριο παρά τις δυσκολίες στις παραλαβές λόγω της μεγάλης ζήτησης του μοντέλου σε όλες τις αγορές, το κοντέρ έδειξε 420 αυτοκίνητα Peugeot 208! Είναι μια από τις ελάχιστες φορές που ένα αυτοκίνητο τον πρώτο μήνα του λανσαρίσματος του, πλησιάζει την κορυφή, πείθοντας τους υποψήφιους αγοραστές να το εμπιστευθούν.
Το νέο Peugeot 208, είναι δεύτερο στη λίστα της κατηγορίας Β, πίσω από το ΄΄φαινόμενο΄΄ Toyota Yaris, που το προτίμησαν 758 αγοραστές αυτοκινήτων.
Μια επιτυχία που πιστώνεται στην ομάδα της Peugeot στην Ελλάδα. Δυστυχώς, πουλήθηκαν μόλις 221 Opel Corsa νέας γενιάς, τον Ιανουάριο.
Το συμφέρον του υποψήφιου αγοραστή, είναι να υπάρχει έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών αυτοκινήτων για να βελτιώνονται συνεχώς τα μοντέλα, οι υπηρεσίες και βέβαια οι τιμές πώλησης.
H Opel κατέγραψε την μεγαλύτερη πτωτική τάση στις πωλήσεις της, προκαλώντας αλυσιδωτές αντιδράσεις στην αγορά αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης
×