Η Λυδία Κονιόρδου σκηνοθετεί αριστουργηματικά και πρωταγωνιστεί στο έργο του Παντελή Χορν που διεκδικεί επάξια τον τίτλο της παράστασης της χρονιάς.
Παλαιότερο των 360 ημερών
της Ιωάννας Κλεφτόγιαννη
Μια ακόμα θεατρική πρόταση για την οποία μπορείς να πεις «παράσταση της χρονιάς». Η Λυδία Κονιόρδου στην πιο δυνατή ερμηνεία της μετά τις εμβληματικές ενσαρκώσεις ηρωίδων της αρχαίας τραγωδίας είναι η συγκλονιστική Φλαντρώ στην παράσταση του ομώνυμου έργου του Παντελή Χορν που σκηνοθέτησε με δαιμονική έμπνευση στο Εθνικό Θέατρο, κι αξίζει να θεωρείται ένα ορόσημό του στην πολύχρονη παραστασιολογία του.
Απόσταγμα σκηνοθεσιών ετών αλλά και της πρόσφατης συνεργασίας της με τον Ρόμπερτ Γουίλσον, η Λυδία Κονιόρδου συνέθεσε μια παράσταση -πρόταση που συνδυάζει με λεπτές, σχεδόν εύθραυστες ισορροπίες το εικονοκλαστικό θέατρο με το σωματικό, το συναίσθημα με τη φόρμα, την παράδοση με το μοντέρνο.
Το αποτέλεσμα είναι μια αληθινά νέα πρόταση για την ελληνική σκηνή που φέρνει το κείμενο του Χορν στο σήμερα απαστράπτον, γεμάτο χυμούς και δονήσεις. Πολύ καλός ο Φαίδων Καστρής, έκπληξη ο Μιχάλης Σαράντης για την εξέλιξή του, η πραγματική αποκάλυψη είναι όμως η Γαρουφαλιά της Μαρίας Διακοπαναγιώτου.
Η ταυτότητα της παράστασης Σκηνοθεσία: Λυδία Κονιόρδου Σκηνικά: Ελλη Παπαγεωργακοπούλου Κοστούμια: Αγγέλος Μέντης Mουσική: Τάκης Φαραζής Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου