Alfa Romeo Junior: Οι πωλήσεις της ξεπέρασαν τις προσδοκίες της μάρκας

Πάνω από 27.000 παραγγελίες έχουν γίνει για το νέο μοντέλο της μάρκας, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση απέσπασε το 19% των παραγγελιών.

Alfa Romeo Junior: Οι πωλήσεις της ξεπέρασαν τις προσδοκίες της μάρκας

Αποστολή στην Ιταλία

Οι Ιταλοί που έχουν αναλάβει την τύχη της Alfa Romeo, κατά την διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της τετρακίνητης έκδοσης Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, στο Τορίνο της Ιταλίας, δεν έκρυψαν την ικανοποίησή και την ευχαρίστησή τους από την πρωτοφανή υποδοχή που επιφυλάσσουν οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων στην νέα Alfa Romeo Junior.

Τον Ιανουάριο, οι αγοραστές τίμησαν την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Junior. Το μικρότερο μοντέλο της ιταλικής μάρκας κατέγραψε μεγάλο αριθμό πωλήσεων που ξεπέρασε τις προσδοκίες των ανωτάτων στελεχών. Πάνω από 27.000 παραγγελίες έχουν γίνει για τη Junior, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση απέσπασε το 19% των παραγγελιών.

Ήδη διαθέσιμη στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, η Junior είναι έτοιμη να κάνει το ντεμπούτο της στην Ιαπωνία και την Αυστραλία.

Η Alfa Romeo, ξεκίνησε το 2025 με επιτυχία χάρη στα θετικά αποτελέσματα των πωλήσεων της Junior. Μόλις λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία της, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 22.000 παραγγελίες. Αυτό το αποτέλεσμα ξεπερνά κατά πολύ τις προβλέψεις της μάρκας, επιβεβαιώνοντας τις αρχικές εκτιμήσεις για την εμπορική επιτυχία του ιταλικού μοντέλου. Μάλιστα τώρα που θα ξεκινήσει και το λανσάρισμα της τετρακίνητης έκδοσης Ibrida Q4, εκτιμάται ότι θα ενταθεί ο ρυθμός των παραγγελιών.

Ο ενθουσιασμός με τον οποίο οι Ευρωπαίοι οδηγοί υποδέχτηκαν το συμπαγές σπορ αυτοκίνητο είναι αξιοσημείωτο γεγονός και αποτελεί μια ακόμη νίκη της μάρκας που έχει σήμα το φιδάκι.

Η γκάμα, πλέον αποτελείται από τα μοντέλα Junior, Tonale, Giulia και Stelvio. Στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, και τα τρία μοντέλα συνεχίζουν να ενσωματώνουν τις αξίες του ιταλικού πνεύματος, του σπορ και του πάθους της μάρκας, σε όλο τον κόσμο.

 

Santo Ficili, Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo :

«Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, μοιράστηκα τον αισιόδοξο στόχο των 20.000 Junior μονάδων μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου. Για μένα, η υπέρβαση των προσδοκιών μπορεί επομένως να λειτουργήσει μόνο ως επιβεβαίωση του πόσο καλά πηγαίνει το πρόγραμμα μας και το σπουδαίο έργο του δικτύου των αντιπροσώπων μας. Με ευγνωμοσύνη σε όλους όσοι επέλεξαν το Junior μέχρι σήμερα, εστιάζουμε τώρα στο ντεμπούτο του στην Ιαπωνία και την Αυστραλία, όπου θα είναι επιφορτισμένο με την υποστήριξη ολόκληρης της σειράς, που αποτελείται από τα Giulia, Stelvio και Tonale, και είναι ήδη διαθέσιμα στους αντιπροσώπους της Alfa Romeo.»

Η Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 ολοκληρώνει το λανσάρισμα του μοντέλου, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία σε 38 χώρες.

Με την άφιξη της έκδοσης Q4 Hybrid, η γκάμα της Junior γίνεται η πιο ολοκληρωμένη στην κατηγορία, για να καλύψει κάθε ανάγκη μετακίνησης.

Το υβριδικό σύστημα 48 V συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 με δύο ηλεκτροκινητήρες, για συνδυασμένη ισχύ 145 ίππων. Επιπλέον, για πρώτη φορά σε αυτή την πλατφόρμα, η Junior Ibrida Q4 εξοπλίζεται με πίσω ανάρτηση MultiLink, για ανώτερη άνεση και οδηγική απόλαυση.

Υψηλή πρόσφυση σε οποιοδήποτε σενάριο και σε οποιοδήποτε οδόστρωμα και τεχνολογία Power Looping για εξασφάλιση τετρακίνησης.

Κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού στην κατηγορία: εμβληματικό σήμα Leggenda, ζάντες 18" και προβολείς Full LED, καθίσματα Spiga, σύστημα infotainment 10,25” με πλοήγηση και ηχοσύστημα με 6 ηχεία. Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, κάμερα οπισθοπορείας 180° και ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών handsfree (στάνταρ).

Πλεονεκτήματα της νέας Junior Ibrida Q4: Όσον αφορά την απόδοση, είναι το σημείο αναφοράς στην κατηγορία, καθώς δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων, η αύξηση βάρους είναι χαμηλή και, κατά συνέπεια, η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι περιορισμένες. Εκπομπές CO2 κάτω από 120 γραμ./χλμ. τιμή που αντιπροσωπεύει την καλύτερη ισορροπία μεταξύ απόδοσης και εκπομπών, στην κατηγορία.

Επιπλέον, η Junior Ibrida Q4 κάνει το ντεμπούτο της με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση MultiLink σε αυτήν την πλατφόρμα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v