Αυτό είναι το πιο ισχυρό Ford Ranger
Το Ranger PHEV πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση IAA Transportation.
Το Ranger PHEV πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση IAA Transportation.
Η Ford Pro ανοίγει νέα μονοπάτια για τα plug-in υβριδικά pick-up οχήματα με το ολοκαίνουργιο Ranger PHEV, το οποίο πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση IAA Transportation.
Προσφέρει κορυφαίες ικανότητες όσον αφορά τη ρυμούλκηση, το ωφέλιμο φορτίο και την απόδοση εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης.
Με ροπή που φτάνει τα 690 Nm (περισσότερη από οποιουδήποτε άλλο Ranger παραγωγής) και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 45 χλμ, η νέα έκδοση διευρύνει την απήχηση του pick-up μοντέλου. Το Ranger PHEV εισάγει επίσης το Pro Power Onboard στην οικογένεια Ranger, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα να τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια εργαλεία με ισχύ έως 6,9 kW απευθείας από την ενσωματωμένη μπαταρία, αντί να χρειάζονται γεννήτρια.
Εκτός από τις εκδόσεις Wildtrak και XLT, η Ford Pro παρουσίασε το νέο μοντέλο στην αποκλειστική PHEV έκδοση λανσαρίσματος Stormtrak.
Το Ranger PHEV θα κατασκευάζεται στο Silverton της Νότιας Αφρικής και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται από την άνοιξη του 2025. Ερχεται να προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα των πετρελαιοκίνητων Ranger στην Ευρώπη.
Το νέο σύστημα κίνησης PHEV 2.3 συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2.3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Η ροπή των 690 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 279 ίππων, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6 2.5.
Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp 6 εξασφαλίζοντας στοχευμένη αυτονομία άνω των 45 χλμ. σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Οι οδηγοί του νέου Ranger PHEV θα συνεχίσουν να είναι σε θέση να μεταφέρουν ωφέλιμο φορτίο έως και 1 τόνο, να ρυμουλκούν έως και 3.500 κιλα και να επωφελούνται από τις εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger, το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις) και το μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη ανάμεσα σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες του πλαισίου.
Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο Ranger PHEV να λειτουργεί ηλεκτρικά και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας χρησιμοποιώντας ένα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.