Έντονη η παρουσία των κινέζων κατασκευαστών EV στην έκθεση της Φρανκφούρτης

Οι προμηθευτές αυτοκινήτων της Κίνας και οι κατασκευαστές EV πλημμυρίζουν τη μεγάλη εμπορική έκθεση στη Γερμανία.

Έντονη η παρουσία των κινέζων κατασκευαστών EV στην έκθεση της Φρανκφούρτης

Περίπου 4.200 εκθέτες από περίπου 80 χώρες συμμετέχουν στη μεγάλη εμπορική έκθεση Automechanika στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας (10-14 Σεπτέμβριου). Η εκδήλωση απευθύνεται σε επαγγελματίες του αυτοκινήτου από τη βιομηχανία, τα εργαστήρια και το εμπόριο. Η Automechanika καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του aftermarket αυτοκινήτων. Είναι μια πλατφόρμα για καινοτομία και δικτύωση με ολόκληρο τον κόσμο.

Κινέζοι προμηθευτές αυτοκινήτων

Σχεδόν 900 κινέζοι προμηθευτές αυτοκινήτων και κινέζοι κατασκευαστές EV παρουσιάζουν τα προϊόντα τους στην εμπορική έκθεση στη Φρανκφούρτη, παρά τους νέους υψηλούς δασμούς που έχει επιβάλει η ΕΕ στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται στην ΕΕ.

Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες συμπεριλαμβανομένων BYD, Geely, Hongqi και GAC πρόκειται να παρουσιάσουν τα οχήματά τους στην έκθεση Automechanika, ως πρόσθετο χαρακτηριστικό στην εκδήλωση που συνήθως επικεντρώνεται στους προμηθευτές, αναφέρει το Reuters.

Υψηλοί στόχοι

Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην επέκταση του ποσοστού του ι στη διεθνή αγορά, ακόμη και όταν η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική δημιουργούν εμπορικούς φραγμούς για να ανακόψουν την εισροή αμιγώς κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων που θεωρεί η ΕΕ ότι επωφελούνται από αθέμιτες επιδοτήσεις από την κυβέρνηση της Κίνας.νας.

Η αποκαλούμενη «EV Expo», δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Κίνας για την Προώθηση του Διεθνούς Εμπορίου, ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό στην εκδήλωση που συνήθως επικεντρώνεται στους προμηθευτές.

«Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επί του παρόντος είναι σε κάποιο βαθμό άγνωστα για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη στη βιομηχανία», δήλωσε ο Olaf Musshoff, διευθυντής της Automechanika, σε συνέντευξη Τύπου.

Ρεκόρ εξαγωγών

Το μερίδιο του κλάδου αυτοκινήτων της Κίνας στις συνολικές εξερχόμενες επενδύσεις της Κίνας αυξήθηκε από 16% το 2018 σε 22% το 2023, σύμφωνα με ανάλυση της Moody's, και οι εξαγωγές αυτοκινήτων έχουν φτάσει σε υψηλά ρεκόρ φέτος.

Η μεγάλη παρουσία κινέζων προμηθευτών - σχεδόν διπλάσιος από τον αριθμό των Γερμανών προμηθευτών που παρευρίσκονται - υπογραμμίζει τον αυξανόμενο ρόλο τους στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, ενώ οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν όλο και περισσότερο την τοπική παραγωγή στην Ευρώπη και αλλού για να παρακάμψουν τους εμπορικούς δασμούς που περιορίζουν τις εισαγωγές.

Φθίνουσα διαθεσιμότητα μετοχικού κεφαλαίου

Μια μελέτη της PwC που κυκλοφόρησε αυτόν τον μήνα προειδοποίησε ότι η φθίνουσα διαθεσιμότητα μετοχικού κεφαλαίου καθιστά δυσκολότερο για τους προμηθευτές στη Γερμανία να επενδύσουν σε καινοτόμες τεχνολογίες, που αντιμετωπίζουν και την χαμηλή αποδοτικότητα κόστους, αναφέρει το Reuters.

Οι κινεζικές εταιρείες - συχνά με κρατική υποστήριξη - ήταν πιο πιθανό να δαπανήσουν για τη βελτίωση των μπαταριών και του λογισμικού, σύμφωνα με τη μελέτη, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς από γερμανικές και ιαπωνικές εταιρείες.

Ωστόσο, το μέγεθος και η εμβέλεια της Automechanika Frankfurt - με 4.200 εταιρείες που συμμετέχουν από περισσότερες από 170 χώρες - απέδειξε ότι η Ευρώπη εξακολουθεί να είναι κεντρικής σημασίας για την προώθηση της καινοτομίας στον τομέα, δήλωσε ο Frank Schlehuber μελος της ένωσης προμηθευτών της Ευρώπης CLEPA.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v