Διακοπές με το αυτοκινούμενο Mercedes-Benz Sprinter
Χάρη στην επέκταση της έξυπνης τεχνολογίας, το νέο μεγάλο van της εταιρείας είναι ακόμα πιο ασφαλές και άνετο.
Χάρη στην επέκταση της έξυπνης τεχνολογίας, το νέο μεγάλο van της εταιρείας είναι ακόμα πιο ασφαλές και άνετο.
Μόλις λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του νέου Sprinter στην αγορά, οι πρώτοι κατασκευαστές αυτοκινούμενων οχημάτων παρουσίασαν τις μετατροπές τους, στο Caravan Salon, στο Ντίσελντορφ.
Για σχεδόν 30 χρόνια, οι διαδοχικές γενιές του Mercedes-Benz Sprinter το έχουν αναδείξει ως το ιδανικό βασικό όχημα για χρήση σε τροχόσπιτο. Οι ανάγκες της βιομηχανίας αυτοκινούμενων οχημάτων έπαιξαν επίσης καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του νέου Sprinter. Το allrounder διατηρεί το ευρύ φάσμα των παραλλαγών αμαξώματος, κινητήρα και μετάδοσης κίνησης. Ταυτόχρονα, χάρη στην επέκταση της έξυπνης τεχνολογίας, το νέο μεγάλο van είναι ακόμα πιο ασφαλές και άνετο. Χρησιμεύει ως βάση για πολλά μοντέλα αυτοκινούμενων από διάφορους κατασκευαστές που παρουσιάζουν στο Caravan Salon, στο Ντίσελντορφ από τις 31 Αυγούστου έως τις 8 Σεπτεμβρίου.
Οι επιλογές κινητήρων για το νέο Sprinter είναι ποικίλες: Ο δοκιμασμένος, εξαιρετικά αποδοτικός τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας OM 654 διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα απόδοσης: 84 kW, 110 kW, 125 kW και 140 kW. Το μεγάλο βαν της Mercedes-Benz δεν διατίθεται μόνο με κίνηση στους εμπρός και πίσω τροχούς, αλλά και ως τετρακίνητη έκδοση - έως επιτρεπόμενο μικτό βάρος οχήματος (GVW) 5,5 τόνων.
Τετρακίνηση
Η τετρακίνηση διευκολύνει την οδήγηση και είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα, ειδικά για άπειρους οδηγούς αυτοκινούμενων. Κατανέμει την πρόωση πλήρως μεταβλητά μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, ανάλογα με την κατάσταση και χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να κάνει τίποτα (ροπή κατ' απαίτηση). Αυτό εξασφαλίζει υψηλή πρόσφυση και εξαιρετικά χαρακτηριστικά χειρισμού.
Με πρόσθετα και περαιτέρω ανεπτυγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, προσφέρει ακόμη πιο έξυπνη υποστήριξη από πριν και ενισχύει τη χαρακτηριστική οδηγική εμπειρία Mercedes. Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική προστιθέμενη αξία, ειδικά για εφαρμογές τροχόσπιτων. Για παράδειγμα, το Active Brake Assist περιλαμβάνει πλέον, μεταξύ άλλων, μια λειτουργία διέλευσης. Το νέο Moving-off Information Assist μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή συγκρούσεων κατά την απομάκρυνση.
Το Sideguard Assist, επίσης διαθέσιμο για πρώτη φορά, βοηθά στην αναγνώριση άλλων χρηστών του δρόμου σε μια καθορισμένη περιοχή στην πλευρά του συνοδηγού. Ανάλογα με την παραλλαγή του πλαισίου, στο βασικό εξοπλισμό τοποθετούνται Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist, Attention Assist, Intelligent Speed Assist και κάμερα οπισθοπορείας.
Περισσότερη άνεση
Περαιτέρω χαρακτηριστικά ανταποκρίνονται στις επιθυμίες των οδηγών για ακόμα περισσότερη άνεση όπως η Mercedes, ενώ ταυτόχρονα δίνουν στο cockpit μια μοντέρνα εμφάνιση και αίσθηση. Αυτά περιλαμβάνουν ένα νέο τιμόνι υψηλής τεχνολογίας με χωρητική ανίχνευση hands-off και το ενημερωμένο έξυπνο σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) στάνταρ. Το τελευταίο διαθέτει οθόνη αφής 26,04 εκατοστών (10,25 ιντσών) και έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργάνων. Το ενημερωμένο σύστημα πολυμέσων MBUX προσφέρει επίσης βελτιωμένη πλοήγηση στο μενού και ταχύτερη υπολογιστική ισχύ. Ο φωνητικός βοηθός με δυνατότητα διαλόγου είναι πλέον ακόμη πιο έξυπνος και μπορεί να ενεργοποιήσει ορισμένες ενέργειες χωρίς τον όρο ενεργοποίησης "Hey Mercedes". Τώρα εξηγεί επίσης τις λειτουργίες του οχήματος και βοηθά στη σύνδεση smartphone μέσω σύνδεσης Bluetooth. Υπάρχει επίσης η επιλογή ασύρματης σύνδεσης με Apple CarPlay και Android Auto. Η εγκατάσταση ενημερώσεων λογισμικού και νέων οχημάτων ή λειτουργιών άνεσης μπορεί να πραγματοποιηθεί over-the-air (OTA).
Πλοήγηση για ρυμουλκούμενα και μεγάλα οχήματα
Όσοι θέλουν να ολοκληρώσουν το ξεκούραστο ταξίδι τους επωφελούνται από τα δοκιμασμένα και εν μέρει περαιτέρω ανεπτυγμένα ψηφιακά πρόσθετα, όπως η πλοήγηση για ρυμουλκούμενα και μεγάλα οχήματα. Λαμβάνει υπόψη τις διαστάσεις και το βάρος του οχήματος, προκειμένου να αποφευχθούν οι στενοί δρόμοι και οι περιορισμοί διέλευσης. Υπάρχει επίσης μια σειρά λειτουργικών χαρακτηριστικών που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για χρήση σε τροχόσπιτο. Ένα παράδειγμα είναι το Hibernation Mode. Αυτό εξοικονομεί την μπαταρία της μίζας όταν το αυτοκινούμενο είναι σταθμευμένο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η λειτουργία ενεργοποιείται και απενεργοποιείται μέσω του συστήματος πολυμέσων MBUX.