Πλήρης η γκάμα του πιο μικρού Jeep

Το μικρότερο και ταυτόχρονα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας, το νέο Avenger, έκανε δυναμική είσοδο στις ευρωπαϊκές αγορές. 

Πλήρης η γκάμα του πιο μικρού Jeep

Με το Avenger, η Jeep παρουσίασε το μικρότερο και ταυτόχρονα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της, με τη μορφή ενός B-SUV που αμέσως ξεχώρισε. Οι παραγγελίες που έχουν ήδη ξεπεράσει τις 100.000 αποτελούν την αναντίλεκτη επιβράβευση του αγοραστικού κοινού, ενώ εντυπωσιακή είναι και η συγκομιδή αυτοκινητικών βραβείων. Μεταξύ αυτών και ο τίτλος «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

Υψηλή ψηφιακή τεχνολογία

Ακέραιο το αυθεντικό στιλ των Jeep χαρακτηρίζει ένα αμάξωμα που έχει μήκος 4,08 μ., ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 20 εκατ. και επιτυγχάνει ισορροπία μεταξύ δυναμικού και μοντέρνου. Η εικόνα του φέρνει σε πρώτο πλάνο την ισχυρή ταυτότητα της Jeep, ενώ στην καμπίνα η πρακτικότητα είναι άφθονη, με αποθηκευτικούς χώρους που φτάνουν τα 34 λίτρα για μικροαντικείμενα και τα 380 λίτρα για τις αποσκευές. Φτιαγμένο για να κάνει την καθημερινότητα άνετη και εύκολη, έχει επίσης υψηλή ψηφιακή τεχνολογία και πλούσιο εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.

Πρόγραμμα εναλλαγής προφίλ οδήγησης

Οι ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment εξασφαλίζουν την πληροφορία και τη συνδεσιμότητα που απαιτεί ο σύγχρονος χρήστης, όπως ακριβώς κάνουν και οι υπηρεσίες Uconnect που δίνουν απομακρυσμένο έλεγχο σε επιλεγμένες λειτουργίες. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου και το πρόγραμμα εναλλαγής προφίλ οδήγησης Selec-Terrain (ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD, SNOW), το οποίο διευκολύνει το έργο του οδηγού και ειδικά στο χώμα αναδεικνύει τον γνήσιο χαρακτήρα Jeep.

Η γκάμα κινητήρων καλύπτει κάθε ανάγκη, ξεκινώντας από την έκδοση με θερμικό κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 100 ίππους και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η κλιμάκωση του τελευταίου είναι προσεκτικά μελετημένη ώστε να βοηθά στο συνδυασμό ζωντανών επιδόσεων με χαμηλή κατανάλωση.

Ήπια υβριδικό σύστημα

Η έκδοση e-Hybrid διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα που συντίθεται από κινητήρα βενζίνης με 100 ίππων (74 kW) και έναν ηλεκτρικό ισχύος 21 kW. Ο πρώτος λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller και διαθέτει τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), ενώ ο δεύτερος βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που έχει 6 σχέσεις. Χάρη στην αρχιτεκτονική του συστήματος το Avenger e-Hybrid μπορεί να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται με έως 30 km/h αμιγώς ηλεκτρικά, επιτυγχάνοντας οικονομία που αγγίζει το 28% στο αστικό πεδίο σε σχέση με την έκδοση βενζίνης.

Τετρακίνητη έκδοση 4xe

Το ίδιο υβριδικό σύστημα με τη συνδρομή ενός ακόμα ηλεκτρικού κινητήρα 21 kW για τους πίσω τροχούς θα χρησιμοποιεί η τετρακίνητη έκδοση 4xe που θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες στο τέλος του 2024, ολοκληρώνοντας τις επιλογές του Avenger και δημιουργώντας την πιο πλήρη γκάμα στην κατηγορία.

Μηδενικοί ρύποι

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αποδίδει 156 ίππους και τροφοδοτείται από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 400 χλμ. κατά WLTP και έως 550 χλμ. στην πόλη. Έχει την ικανότητα να φορτίζει από το 20% έως το 80% σε μόλις 24 λεπτά, ενώ καλύπτεται από εγγύηση για 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. Όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη καλύπτονται από 4 χρόνια ή 160.000 km, ενώ ισχύουν και 4 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας.

Για την έκδοση βενζίνης η τιμή ξεκινάει από τις 23.990 ευρώ, για την e-Hybrid από τις 26.490 ευρώ, ενώ για την αμιγώς ηλεκτρική διαμορφώνεται στις 29.700 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v