Η μηχανολογική αρτιότητα και το ιταλικό πάθος
Η Alfa Romeo δημοσιοποιεί για πρώτη φορά τον ήχο της συναρπαστικής 33 Stradale.
Η Alfa Romeo δημοσιοποιεί για πρώτη φορά τον ήχο της συναρπαστικής 33 Stradale.
Αυτός είναι ο ήχος της Alfa Romeo 33 Stradale. Η Alfa Romeo δημοσιοποιεί για πρώτη φορά τον ήχο της συναρπαστικής 33 Stradale.
Η εξέλιξη του supercar προχωρά με συνέχεια ως προς το χρονοδιάγραμμα, καθοδηγούμενη από την απόλυτη μηχανολογική αρτιότητα και το ιταλικό πάθος.
Η φύση της συλλεκτικής Alfa Romeo 33 Stradale που θα παραχθεί σε μόλις 33 μονάδες δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Αυτό το πανέμορφο δημιούργημα με τη σαγηνευτική σχεδίαση δείχνει για μια ακόμα φορά τις δυνατότητας της θρυλικής ιταλικής μάρκας.
Πάνω από 620 ίππους
Τώρα ήρθε η ώρα να ακουστεί για πρώτη φορά και ο ήχος του twin-turbo V6 κινητήρα που θα αποδίδει πάνω από 620 ίππους στη θερμική έκδοση του αυτοκινήτου, δίνοντας ακόμα περισσότερη τροφή για τα όνειρα των petrolhead. Ο ήχος «αιχμαλωτίστηκε» κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης του supercar και πλέον βρίσκεται αναρτημένος σε όλα τα social media της μάρκας, με τη μορφή μιας αρμονικής σπορ μελωδίας που είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Alfa Romeo.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σχεδόν ένα χρόνο ύστερα από την αποκάλυψη του μοντέλου η ομάδα εξέλιξης έχει εστιάσει στην τελειοποίηση των δυναμικών του χαρακτηριστικών. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα δύσκολη αποστολή, καθότι σκοπός δεν είναι μόνο οι κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα αλλά και η ευχρηστία κάτω από όλες τις συνθήκες.
Νέα σχεδιαστική ταυτότητα
Κατασκευασμένη από το Centro Stile της Alfa Romeo, η νέα 33 Stradale αντλεί έμπνευση από το ιστορικό μοντέλο του 1967, ενσωματώνοντας αρκετά στοιχεία design από την αισθητική του ομορφιά, αλλά και από τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των σημερινών Alfa Romeo.
Το αμάξωμα διαθέτει μεγάλο καπό, με επιφάνειες σχεδιασμένες σύμφωνα με τα κριτήρια της γνωστής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Alfa Romeo. Επιπλέον, χάρη στις πόρτες με τζάμι που εκτείνεται υπο γωνία καλύπτοντας και μέρος της οροφής, και τη μεγάλη ηλιοροφή, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει μια μοναδική θέα, παρόμοια με το cockpit ενός αεροπλάνου. Η κορυφαία αεροδυναμική επίδοση (Cx 0.375) επιτυγχάνει μηδενική άντωση Cz (downlift) – για ιδανική ευστάθεια χωρίς τη χρήση ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων.
Μινιμαλιστική σχεδίαση
Οι εσωτερικοί χώροι διακρίνονται επίσης από μινιμαλιστική σχεδίαση και υλικά τα οποία σχεδιάστηκαν στο σύνολό τους με γνώμονα τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή στην οδηγική εμπειρία. Ειδικότερα, η θέση οδήγησης σχεδιάστηκε με σκοπό την ελαχιστοποίηση εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού, γεγονός που αποδεικνύεται από τον περιορισμένο αριθμό χειριστηρίων, με την τοποθέτησή τους στην κεντρική κονσόλα, για πρακτικότερη χρήση κατά την οδήγηση. Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται μια οθόνη με τρισδιάστατη σχεδίαση σε μορφή «τηλεσκοπίου», που εξασφαλίζει στον οδηγό μια μοναδική συμμετοχική διαδικασία αλληλεπίδρασης.