Η τέχνη της υβριδικής τεχνολογίας
Τα δημοφιλή υβριδικά μοντέλα της Toyota (Yaris, Yaris Cross, Corolla, Corolla Cross, C-HR και RAV4) είναι στη κορυφή της κατηγορίας τους.
Τα δημοφιλή υβριδικά μοντέλα της Toyota (Yaris, Yaris Cross, Corolla, Corolla Cross, C-HR και RAV4) είναι στη κορυφή της κατηγορίας τους.
Η Toyota είναι πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία. Έχει εμπειρία 25 χρόνια στην εξέλιξη της τεχνολογίας που μειώνει δραστικά την κατανάλωση καυσίμου και τους επικίνδυνους ρύπους. Πάνω από 17 εκατ. οδηγοί εμπιστεύονται την τεχνολογία Toyota Hybrid Electric, που εξασφαλίζει επιδόσεις και οδηγική εμπειρία. Ισχύς έως 222 ίπποι, με μόλις 5.6 λιτρα βενζινη ανα 100 χλμ. ενώ στην πόλη οι καταναλώσεις είναι ακόμη πιο χαμηλά, με ρύπους κάτω από 120 γραμ./χλμ.
Στη κορυφή της κατηγορίας
Τα δημοφιλή μοντέλα της Toyota (Yaris, Yaris Cross, Corolla, Corolla Cross, C-HR και RAV4) είναι στη κορυφή της κατηγορίας τους με αποκλειστικό ή κύριο κινητήρα το Hybrid Electric.
Στα πλεονεκτήματα της υβριδικής τεχνολογίας της πρώτης σε πωλήσεις μάρκας αυτοκινήτων στον κόσμο προστίθενται: Το χαμηλό κόστος χρήσης, με μικρότερη καταπόνηση κινητήρα λόγω συνεχούς συνεργασίας των 2 (βενζινοκινητήρας & ηλεκτροκινητήρας), πέδηση και με τον ηλεκτροκινητήρα άρα μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής σε τακάκια, κιβώτιο χωρίς δίσκο πλατό άρα καμία αλλαγή ή συντήρηση. Χαμηλές καταναλώσεις, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Εξειδίκευση στο After Sales με πιστοποιημένο Δίκτυο στην συντήρηση και επισκευή Full Hybrid αυτοκινήτων και υψηλής τάσης μπαταρίες, εγγύηση έως 11 έτη.
5η γενιά Hybrid Electric
Η πέμπτη γενιά της αυτοφορτιζόμενης πλήρως υβριδικής ηλεκτρικής τεχνολογίας της Toyota λανσάρει αλλαγές μηχανικής και σχεδιασμού που προσφέρουν καλύτερη οδηγική εμπειρία, υψηλότερες επιδόσεις και βελτιωμένη απόδοση. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέα σχέδια μονάδας ελέγχου ισχύος και κιβωτίου ταχυτήτων, πιο ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου και βαθμονόμηση για μια πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία με μια στενότερη σχέση μεταξύ της χρήσης του γκαζιού από τον οδηγό και της παροχής κινητήριας δύναμης.
Η συνολική ισχύς από το σύστημα των 1.8 είναι 140 ίπποι. Για το σύστημα των 2.0, η συνολική ισχύς έχει αυξηθεί στους 196 ίππους.
Σχεδιασμός υβριδικού συστήματος
Δημιουργώντας την πέμπτη γενιά της κορυφαίας στην αγορά πλήρως υβριδικής ηλεκτρικής τεχνολογίας της, η Toyota εξέτασε όλα τα κύρια εξαρτήματα του συστήματος για να δει πώς θα μπορούσαν να μειωθούν τόσο σε μέγεθος όσο και σε βάρος. Αυτό βοήθησε να διασφαλιστεί ότι η αύξηση της ισχύος εξόδου δεν ήταν εις βάρος της απόδοσης ή της αξιοπιστίας.
Μια νέα μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) συμβάλλει στη μείωση του επιπέδου των ηλεκτρικών απωλειών στο σύστημα (-14% 1.8, -6% 2.0) και στη διατήρηση της απόδοσης καυσίμου. Η μονάδα διαθέτει νέο σύστημα ψύξης διπλής όψης και λειτουργεί σε υψηλότερη συχνότητα, μειώνοντας το επίπεδο θορύβου της.
Υψηλής απόδοσης γεννήτρια κινητήρα
Το PCU είναι εγκατεστημένο ακριβώς πάνω από μια νέα μονάδα κιβ. ταχυτήτων/διαφορικού που διαθέτει μια συμπαγή, υψηλής απόδοσης γεννήτρια κινητήρα με νέα εσωτερικά στοιχεία για τη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου και της δυναμικής απόδοσης. Μια νέα μέθοδος περιέλιξης πηνίου στάτορα βοήθησε στη μείωση του μεγέθους του κινητήρα. Το πλήρες κιβώτιο ταχυτήτων είναι 15% ελαφρύτερο από πριν, χάρη στη χρήση νέων υλικών και το οποίο χρησιμοποιεί νέους, συμπαγείς κινητήρες μετάδοσης κίνησης υψηλής απόδοσης.
Η χρήση λαδιού χαμηλού ιξώδους μειώνει την εσωτερική τριβή και προσθέτει στη συνολική βελτίωση της απόδοσης. Άλλα λεπτομερή μέτρα περιλαμβάνουν μικρότερα γρανάζια με δόντια επαναπρογραμματισμένα για να δίνουν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και μικρότερο και ελαφρύτερο διαφορικό.
Υβριδική μπαταρία
Η νέα υβριδική μπαταρία ιόντων λιθίου είναι ένα άλλο παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Toyota κατάφερε να αυξήσει τις επιδόσεις από μια μονάδα που είναι μικρότερη σε μέγεθος και ζυγίζει λιγότερο από αυτή που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν στην Corolla. Η ισορροπία είναι εντυπωσιακή: το βάρος έχει μειωθεί κατά 14% ενώ η απόδοση ισχύος έχει αυξηθεί κατά 14%. Η πιθανή διάρκεια ζωής της μπαταρίας έχει αυξηθεί και η απόδοσή της είναι πιο αθόρυβη, χάρη σε ένα νέο σύστημα ψύξης. Και οι συμπαγείς διαστάσεις του επιτρέπουν να τοποθετείται εντελώς κάτω από τα πίσω καθίσματα, ώστε να μην υπάρχει απώλεια χώρου στο χώρο φόρτωσης.
100% μείωση CO2 έως το 2035
Συμβάλλοντας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η Toyota εργάζεται για την επίτευξη ουδετερότητας εκπομπών άνθρακα σε ολόκληρη την επιχείρησή της σε όλη την Ευρώπη. Ιστορικός ηγέτης στη μείωση του CO2 στην Ευρώπη, η TME στοχεύει να επιτύχει 100% μείωση CO2 σε όλα τα νέα οχήματα στη Δυτική Ευρώπη έως το 2035 και θα συνεχίσει να προσφέρει μια πλήρη γκάμα ηλεκτροκίνητων κινητήρων σε πελάτες σε όλη την περιοχή με το υβριδικό σύστημα, plug-in υβριδικό σύστημα, ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και κυψέλες καυσίμου.