Από 57.900 ευρώ το νέο Volkswagen ID.7 Tourer

Η Kosmocar-Volkswagen ανακοινώνει την έναρξη διάθεσης στην ελληνική αγορά της κορυφαίας έκδοσης ID.7 Pro S, με αυτονομία που αγγίζει τα 707 χλμ. και του πιο ισχυρού μοντέλου της Volkswagen που κατασκευάστηκε ποτέ, του ID.7 GTX.

Από 57.900 ευρώ το νέο Volkswagen ID.7 Tourer

Tο ID.7 αποτελεί την ηλεκτρική ναυαρχίδα στην ID. οικογένεια. Η Volkswagen ως πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης, συνεχίζει να εξελίσσεται και να θέτει νέα πρότυπα κάνοντας το επόμενο βήμα με στόχο τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των προϊόντων της και για πρώτη φορά διαθέτει ένα ηλεκτρικό station wagon μοντέλο: το ID.7 Tourer & το ID.7 Tourer GTX.

Μεγάλη αυτονομία

Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station wagon αυτοκίνητο της μάρκας στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των μηδενικών εκπομπών ρύπων με μεγάλη αυτονομία έως 685 χλμ. (μεικτός κύκλος, WLTP), ένα προηγμένο τεχνολογικά κόκπιτ, υψηλά επίπεδα άνεσης και εξαιρετική ευρυχωρία – καθιστώντας το ιδανικό «business car».

Το ID.7 Tourer διαφέρει σημαντικά από το τετράθυρο fastback στο πίσω μέρος. Η επιμηκυμένη γραμμή της οροφής και το εκλεπτυσμένο προφίλ είναι τα ιδιαίτερα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού estate. Όσον αφορά το στυλ, το Tourer είναι μια συγχώνευση ενός κλασικού station όπως το Passat και ενός δυναμικού shooting brake, όπως το Arteon.

Βελτιστοποιημένος σχεδιασμός

Χάρη στο αυξημένο ύψος του πίσω μέρος του, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι ακόμη μεγαλύτερος από αυτόν του sedan: με πέντε επιβάτες το ID.7 Tourer διαθέτει έως και 605 λίτρα για τις αποσκευές (με την πλάτη του πίσω καθίσματος σε θέση φόρτωσης). Όταν η φόρτωση γίνεται μέχρι τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και μέχρι την οροφή, η χωρητικότητα αυξάνεται σε έως και τα 1.714 λίτρα, υπογραμμίζοντας το πλεονέκτημα του βελτιστοποιημένου σχεδιασμού του αυτοκινήτου.

Στο νέο ID.7 Tourer η Volkswagen υιοθετεί τα στοιχεία άνεσης της premium κατηγορίας μέσα από διάφορα εξελιγμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι οι αεραγωγοί που λειτουργούν αυτόματα με μικρά μοτέρ ελέγχου και τα καθίσματα ergoActive, με νέα λειτουργία μασάζ σημείων πίεσης και αυτόματο κλιματισμό. Μια άλλη καινοτομία είναι η πανοραμική ηλιοροφή με smart glass – τα επίπεδα κρυστάλλου της μπορούν να μεταβληθούν ηλεκτροχρωμικά αλλάζοντας αντίστοιχα την διαπερατότητα της. Η εφαρμογή Wellness In-Car είναι επίσης εντελώς νέα και επιτρέπει τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω τριών προκαθορισμένων προγραμμάτων (Fresh Up, Calm Down και Power Break), τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση της ευεξίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης

Τελευταία καινοτομία που έρχεται στα ID.7 & ID.7 Tourer είναι η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) του ChatGPT. Η πρόσβαση σε αυτό γίνεται με τη χρήση του φωνητικού βοηθού "IDA" και προσφέρει μια σειρά νέων επιλογών που υπερβαίνουν κατά πολύ τον φωνητικό έλεγχο που ήταν διαθέσιμος μέχρι τώρα. Όλα αυτά λειτουργούν διαισθητικά: ο οδηγός απλώς μιλάει στον βοηθό σε φυσική γλώσσα και δεν χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο. H τεχνολογία του ChatGPT προϋποθέτει ID. Software 4.0 και πάνω.

Δύο μπαταρίες

Η Volkswagen προσφέρει δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών για το ID.7 Tourer, το οποίο είναι εξοπλισμένο με ένα τελευταίας γενιάς σύστημα ηλεκτρικής κίνησης.

Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποδίδει 210 kW (286 PS) και ροπή 545 Nm.

H έκδοση Pro με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 77kWh επιτρέπει αυτονομία έως 604 km (σε μεικτό κύκλο WLTP) με τελική ταχύτητα 180km/h και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 6,6¨.

Η κορυφαία έκδοση Pro S έχει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 86kWh και αισθητά μεγαλύτερη αυτονομία έως 688 χλμ. (σε μεικτό κύκλο WLTP) με τελική ταχύτητα 180 χλμ./ωρα και επιτάχυνση 0-100 σε 6,7¨.

Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ισχύ φόρτισης έως 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC, ενώ η έκδοση Pro φτάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 175 kW. Με αυτά το επίπεδα ισχύος, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από το 10 έως το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v