Η Stellantis εξοπλίζει περισσότερα μοντέλα της με ήπιο υβριδικό σύστημα

Η εταιρεία λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά μια ανανεωμένη γκάμα υβριδικών οχημάτων διπλού συμπλέκτη.

Η Stellantis εξοπλίζει περισσότερα μοντέλα της με ήπιο υβριδικό σύστημα

Η εταιρεία θα έχει 30 υβριδικά μοντέλα διαθέσιμα στην Ευρώπη φέτος και έξι νέα λανσαρίσματα προγραμματίζονται έως το 2026. Τα καινοτόμα ηλεκτροκίνητα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (eDCT) προσφέρουν επιδόσεις και αποτελούν μια προσιτή τεχνολογία υβριδισμού. Η ισχυρή ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση βοηθά στην επίτευξη έως και 20% βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και ισοδύναμη μείωση του CO2, σε σύγκριση με ένα σύστημα κίνησης εσωτερικής καύσης.

Η εταιρεία είχε αύξηση πωλήσεων 41% το 2024 έναντι 2023 στα υβριδικά μοντέλα και αναμενόμενη αύξηση του ποσοστού αποδοχής των αγοραστών με νέες εκδόσεις.

Οι πλατφόρμες πολλαπλής ενέργειας και η ευέλικτη στρατηγική κατασκευής επιτρέπουν στη Stellantis να προσφέρει στους οδηγούς ελευθερία επιλογής σε όλο το χαρτοφυλάκιο των 14 μαρκών της.

Υβριδικά οχήματα της μάρκας Stellantis που είναι διαθέσιμα τώρα ή θα έρθουν αργότερα φέτος στην Ευρώπη:

Alfa Romeo Junior και Tonale
Citroën New C3, New C3 AirCross, C4, C4X, C5 AirCross, C5X
DS 3 και DS 4
Fiat Panda και 600
Jeep Avenger, Renegade και Compass
Νέα Lancia Ypsilon
Maserati Grecale
Opel/Vauxhall Corsa, Astra, Astra SportsTourer, Mokka, Frontera, New Grandland

Peugeot 208, 308, 308 SW, 408, 2008, New 3008, New 5008

Υβριδικά μοντέλα

Η Stellantis προσφέρει μια σειρά τεχνολογιών - υβριδική, plug-in υβριδική και πλήρως ηλεκτρική - αξιοποιώντας την παραγωγή της για να εξασφαλίσει την κατάλληλη επιλογή για μεγάλη μερίδα οδηγών. Τα υβριδικά οχήματα συγκεντρώνουν κινητική ενέργεια που διαφορετικά θα χανόταν κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση. Αυτή η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια συμπαγή, ελαφριά μπαταρία και επαναχρησιμοποιείται κατά την επιτάχυνση, συμβάλλοντας σε μια πιο αποτελεσματική οδηγική εμπειρία.

eDCT Hybrid Advanced Technology

Τα περισσότερα υβριδικά οχήματα της μάρκας Stellantis στην Ευρώπη είναι πλέον εξοπλισμένα με την υπερσύγχρονη τεχνολογία eDCT και τον ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα 21 kW, παρέχοντας μια εξαιρετικά απρόσκοπτη και εύκολη εμπειρία οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της καθαρής ηλεκτρικής οδήγησης, παράδειγμα σε συνθήκες οδήγησης στην πόλη.

Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο όχημα να ταξιδεύει με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σβηστό κατά την οδήγηση. Η μπαταρία 48 Volt, 0,9 kWh του συστήματος προσφέρει αυτονομία έως και 1 χλμ. σε σταθερή οδήγηση και μπορεί επίσης να παρέχει ηλεκτρική πρόωση κατά τη διάρκεια κινησης με ελαφρύ φορτίο. Κατά την οδήγηση και το φρενάρισμα, ο ηλεκτροκινητήρας μεταβαίνει σε λειτουργία γεννήτριας, δεσμεύοντας την κινητική ενέργεια και τροφοδοτώντας ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία. Μια γεννήτρια εκκίνησης ιμάντα επιτρέπει μια γρήγορη και απρόσκοπτη μετάβαση μεταξύ ηλεκτρικής λειτουργίας και υβριδικής λειτουργίας.

Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που βασίζεται σε eDCT έχει σχεδιαστεί για βέλτιστη απόδοση καυσίμου, επιτυγχάνοντας έως και 20% μείωση των εκπομπών CO2 σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Χάρη στη σπονδυλωτότητά του, το καινοτόμο concept eDCT μπορεί επίσης να υποστηρίξει ηλεκτρικά οχήματα με plug-in λόγω των κοινών κατά 93% εξαρτημάτων, αλλάζοντας μόνο τη μονάδα ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης και τον μετατροπέα.

Επενδύει περισσότερα από 50 δις ευρώ

Η Stellantis επενδύει περισσότερα από 50 δις ευρώ παγκοσμίως στην ηλεκτροκίνηση κατά τη διάρκεια της δεκαετίας για να επιτύχει τους στόχους Dare Forward 2030 για την επίτευξη ενός συνδυασμού πωλήσεων 100% ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία επιβατικών αυτοκινήτων (BEV) στην Ευρώπη και 50% επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών BEV μείγμα πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες έως το 2030.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων πωλήσεων, η εταιρεία εξασφαλίζει χωρητικότητα μπαταρίας περίπου 400 GWh, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης από εργοστάσια κατασκευής μπαταριών στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Βρίσκεται σε καλό δρόμο να γίνει εταιρεία μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2038, συμπεριλαμβανομένων όλων των σκοπών, με μονοψήφια ποσοστιαία αντιστάθμιση των υπόλοιπων εκπομπών.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v