Αυτό είναι το πιο ισχυρό τετρακίνητο Toyota RAV4

Το πιο ισχυρό RAV4 μέχρι σήμερα έχει μέγιστη ισχύ 306 άλογα και καλύπτει έως και 75 χιλιόμετρα με μεικτή φόρτιση.

Αυτό είναι το πιο ισχυρό τετρακίνητο Toyota RAV4

Η Toyota δημιούργησε το πιο ισχυρό RAV4 μέχρι σήμερα με την εισαγωγή ενός plug-in υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος που παράγει μέγιστη ισχύ 306 ίππων. Το νέο Toyota RAV4 GR Sport Plug-in Hybrid 2.5 306 e-CVT 4Χ4, με ισχύ 306 ίππους εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6΄΄.

Με πλήρη φόρτιση, το RAV4 Plug-in Hybrid GR Sport μπορεί να καλύψει έως και 75 km (μικτός κύκλος WLTP) και να φτάσει ταχύτητες έως και 135 χλμ./ωρα.

Είναι εξοπλισμένο στάνταρ με ένα έξυπνο, ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης – AWD-i. Αυτό το σύστημα προσφέρει οικονομία καυσίμου στην αστική οδήγηση, αθόρυβη απόδοση σε υψηλές ταχύτητες και βελτιωμένη πρόσφυση σε ολισθηρές συνθήκες. Είναι επίσης πιο συμπαγές και ελαφρύτερο σε βάρος από τα μηχανικά συστήματα AWD, επομένως η κατανάλωση καυσίμου και ο χώρος εντός της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης δεν διακυβεύονται.

Το AWD-i παράγει αποτελεσματικά ροπή μετάδοσης κίνησης χρησιμοποιώντας ισχύ από το υβριδικό σύστημα του οχήματος και έναν πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Αυτή η μορφή μειώνει τις απώλειες ενέργειας, εξοικονομεί βάρος και βελτιστοποιεί την απόδοση της τετρακίνησης σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας από την Toyota προσφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, έως το μέγιστο 1.300 Nm – ταιριάζοντας ή ξεπερνώντας την τυπική ροπή που επιτυγχάνεται με ένα μηχανικό σύστημα και δίνοντας στο RAV4 πιο σίγουρη απόδοση, για παράδειγμα όταν κινείται σε χαλαρές, ολισθηρές επιφάνειες. Ο διαχωρισμός της ροπής μετάδοσης κίνησης εμπρός/πίσω μπορεί να ποικίλλει από 100:0 έως και 20:80, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Η αναλογία βελτιστοποιείται αυτόματα για να προσφέρει βελτιωμένο χειρισμό, σταθερότητα και απόδοση εκτός δρόμου.

Ολοκληρωμένη διαχείριση AWD

Η απόδοση της τετρακίνησης βελτιώνεται περαιτέρω με το AWD Integrated Management (AIM), ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία του RAV4. Αυτό προσαρμόζει αυτόματα διαφορετικά συστήματα οχήματος – υποβοήθηση διεύθυνσης, έλεγχος φρένων και γκαζιού, μοτίβο αλλαγής ταχυτήτων και κατανομή ροπής μετάδοσης κίνησης – σύμφωνα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης, NORMAL, ECO ή SPORT. Στη λειτουργία SPORT, το AIM τροποποιεί την υποβοήθηση διεύθυνσης, το χρονοδιάγραμμα αλλαγής ελέγχου γκαζιού και την κατανομή της ροπής οδήγησης για να αποκτήσει καλύτερη απόδοση στο δρόμο.

Δυνατότητα Escape με Trail Mode

Το RAV4 GR SPORT με AWD-i, έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα του αυτόματου ελέγχου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης – Trail Mode. Εξασφαλίζει καλύτερο δυνατό κράτημα και έλεγχο σε ολισθηρές επιφάνειες. Μπορεί επίσης να προσφέρει πολύτιμη βοήθεια όταν αντιμετωπίζονται δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου.

Εξουδετερώνει τον κίνδυνο προσάραξης του οχήματος εάν ένας κινούμενος τροχός χάσει την επαφή με το έδαφος σε πολύ ανώμαλο έδαφος. Σε αυτό το σενάριο, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το Trail Mode χρησιμοποιώντας ένα κουμπί στην κεντρική κονσόλα, φρενάροντας τον ελεύθερο περιστρεφόμενο τροχό και κατευθύνοντας τη ροπή κίνησης στον γειωμένο τροχό. Ο έλεγχος του γκαζιού και το μοτίβο αλλαγής ταχυτήτων είναι επίσης προσαρμοσμένα για να βοηθούν τον οδηγό να διατηρεί το όχημα σε κίνηση.

Προηγμένη ασφάλεια και υποβοήθηση οδηγού

Επωφελείται από το βελτιωμένο πακέτο λειτουργιών ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού Toyota T-Mate. Περιλαμβάνει πρόσθετες λειτουργίες που μπορούν να προειδοποιήσουν τον οδηγό και να βοηθήσουν στην αποφυγή ενός ευρύτερου φάσματος κοινών κινδύνων τροχαίου ατυχήματος.

Το σύστημα Pre-Collision System (PCS) του Toyota Safety Sense αποκτά υποστήριξη διασταύρωσης που μπορεί να βοηθήσει με ασφαλέστερες στροφές στις διασταυρώσεις. Παρέχεται τόσο στο υβριδικό ηλεκτρικό όσο και στο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό μοντέλο, αυτό θα ανιχνεύσει εάν το αυτοκίνητο πρόκειται να διασχίσει τη διαδρομή οποιασδήποτε αντίθετης κυκλοφορίας και εάν υπάρχουν πεζοί που διασχίζουν το δρόμο στον οποίο κινείται το όχημα, ειδοποιώντας τον οδηγό και, εάν είναι απαραίτητο, εκκίνηση του ελέγχου πέδησης για την αποφυγή πρόσκρουσης.

Το Emergency Steering Assist (ESA) βοηθά τον οδηγό να αποφύγει έναν πεζό που έχει περάσει στο δρόμο, ενώ διατηρεί το αυτοκίνητο υπό έλεγχο και εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του. Η ESA μπορεί επιπλέον να εντοπίσει και να ανταποκριθεί σε έναν ποδηλάτη ή ένα ακίνητο ή προηγούμενο όχημα. Το σύστημα αναγνωρίζει και αντιδρά επίσης σε ποδήλατα και σταθμευμένα οχήματα. Το PCS του RAV4 Plug-in Hybrid αποκτά επίσης τη δυνατότητα να ανιχνεύει τα αντίθετα οχήματα στη λωρίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου κατά την οδήγηση κατά τη διάρκεια της ημέρας και να μειώνει τον κίνδυνο μετωπικής σύγκρουσης.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v