Τιμή σοκ για το νέο Citroen C3, από 16.900 ευρώ

Η Citroen λανσάρει το νέο μοντέλο C3, το οποίο εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων του έχει και ελκυστική τιμολογιακή πολιτική.

Τιμή σοκ για το νέο Citroen C3, από 16.900 ευρώ

Η γκάμα του γαλλικού supermini που εκτιμάται ότι έχει την δυνατότητα να γίνει το best seller της αγοράς, ξεκινά με την έκδοση που αξιοποιεί τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1.2 Turbo με ισχύ 100 ίππων. Αυτό το μοτέρ, στη συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Πλήρως επανασχεδιασμένος για επιδόσεις και αξιοπιστία, ο κινητήρας αυτός πλέον εξοπλίζεται με αλυσίδα χρονισμού. Στον μεικτό κύκλο κατά WLTP, η έκδοση αυτή αναμένεται να πιστοποιηθεί στα 126 έως 128 γρ. CO2/χλμ.

Υβριδικό χωρίς περιορισμούς επαναφόρτισης

Μαζί με την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 Turbo 100 ίππων, το νέο C3 προσφέρεται για πρώτη φορά με ήπιο υβριδικό κινητήριο σύστημα χάρη στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα της SmartCar πλατφόρμας. Η υβριδική έκδοση είναι μια ιδιαίτερα σημαντική πρόταση καθώς επιτρέπει έως και 50% αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης εντός των αστικών κέντρων. Χωρίς περιορισμούς επαναφόρτισης, επιτρέπει στον οδηγό να απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, από την ευκολία οδήγησης χωρίς θορύβους ή κραδασμούς έως την πρόσβαση σε ζώνες χαμηλών ρύπων (αστικά κέντρα).

Δύο κινητήρες

Αυτή η υβριδοποίηση συνδυάζει τα πλεονεκτήματα βενζίνης και ηλεκτρισμού με δύο κινητήρες οι οποίοι λειτουργούν μαζί ή ξεχωριστά, αυτόματα και χωρίς την παρεμβολή του οδηγού. Βασισμένη στην Hybrid 48V τεχνολογία, αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V η οποία επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων φάσεων οδήγησης, ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 100 ίππων (74 kW) νέας γενιάς σχεδιασμένο ειδικά για να συνδυάζεται με αυτό το υβριδικό σύστημα καθώς και με ένα νέο εξηλεκτρισμένο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ë-Motor 21 kW, που παράγεται στη Γαλλία.

Μειωμένη κατανάλωση

Το Hybrid 100 προσφέρει ροπή 205 Nm (55 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα) ενώ την ίδια στιγμή μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση σχεδόν κατά 10% σε σύγκριση με μία αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση. Κατά τον μεικτό κύκλο WLTP, αυτή η έκδοση αναμένεται να πιστοποιηθεί στα 117 γρ. CO2/χλμ. Κατά την επιτάχυνση, ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει επιπλέον ισχύ 9 kW (περίπου 12 ίπποι), εξασφαλίζοντας συνεχώς ένα υψηλό επίπεδο άνεσης ενώ την ίδια στιγμή εγγυάται δυναμική επιτάχυνση.

Αμιγώς ηλεκτρικό

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό ё-C3 ενδυναμώνει την ηλεκτροκίνηση. Για πρώτη φορά στον όμιλο Stellantis, η οικονομική και σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά (BEV), πλατφόρμα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 44 kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) για να προσφέρει έως και 326 χλμ. αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο βάσει WLTP, ενώ η δυνατότητα ταχείας φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) 100kW, επιτυγχάνει επαναφόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας σε μόλις 26 λεπτά.

Πρόσβαση σε οικιακές εγκαταστάσεις

Η στάνταρ επαναφόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), από 20% έως 80%, διαρκεί περίπου 4 ώρες και 20λ. με ισχύ 7kW ή 2 ώρες και 52λ. εφόσον διατίθεται φορτιστής ισχύος 11 kW. Η πρόσβαση τόσο στις οικιακές όσο και στις δημόσιες εγκαταστάσεις φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος, είναι εύκολη χρησιμοποιώντας το καλώδιο Mode3 που παρέχεται στο στάνταρ εξοπλισμό, και είναι ιδανικό για συχνή επαναφόρτιση στο σπίτι με τη χρήση wallbox, καθώς και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Το καλώδιο μπορεί να φορτίσει είτε με μονοφασική παροχή 7,4kW είτε με τριφασικό wallbox 11kW.

Υπεραρκετή ισχύς

Με τον κινητήρα των 113 ίππων και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10 περίπου δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα, το νέο ë-C3 προσφέρει υπεραρκετή ισχύ και απόδοση, για την καθημερινή οδήγηση και την κυκλοφορία, ιδιαίτερα σε αστικά και περιαστιακά περιβάλλοντα.

Προγραμματισμός διαδρομών

Ο χρήστης έχει επίσης τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του, αλλά και να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο, την κατάσταση φόρτισης και το επίπεδο της μπαταρίας, και να απολαμβάνει μια ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης χάρη στη νέα εφαρμογή e-ROUTES. Αυτό έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα Citroën, ως μέρος των δικτυωμένων υπηρεσιών «Connect Plus» της εταιρείας. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή MyCitroën, ο οδηγός του ë-C3 μπορεί επίσης να διαχειρίζεται τον προγραμματισμό της φόρτισης, καθώς και να προγραμματίσει την θερμοκρασία ψύξης-θέρμανσης της καμπίνας, αλλά και να ελέγξει το επίπεδο της μπαταρίας καθώς και τη θέση στάθμευσής του.

Το νέο Citroen C3 με θερμικό ή ηλεκτρικό κινητήρα αναμένεται στην Ελλάδα στο τέλος του 4ου τριμήνου (Νοέμβριος/Δεκέμβριος) ενώ η έναρξη παραγωγής του υβριδικού κινητήρα ξεκινά τον Φεβρουάριο 2025.

Τιμές

Το νέο C3 είναι διαθέσιμο σε 3 εξοπλιστικές εκδόσεις(YOU!, PLUS, MAX). Τιμές: Βενζίνη 1.2T 100 ίπποι YOU! 16.900 ευρώ, 1.2T 100 ίπποι PLUS 18.900 ευρώ, 1.2T 100 ίπποι MAX 19.900 ευρώ. Υβριδικό Hybrid 100 ίπποι e-DCS6 PLUS 21.900 ευρώ. Hybrid 100 ίπποι e-DCS6 MAX 22.900 ευρώ. Ηλεκτρικό BEV 320 113 ίπποι YOU! 19.710 ευρώ, BEV 320 113 ίπποι PLUS 21.226 ευρώ, BEV 320 113 ίπποι MAX 21.984 ευρώ. Στις εκδόσεις BEV περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση του «Προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ Κύκλος».

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v