Πώς θα αυξήσεις τους followers σου στο TikTok
Μυστικά και συμβουλές για να γίνεις, αν όχι διασημότητα, τουλάχιστον viral στο TikTok αυξάνοντας τον αριθμό των ανθρώπων που σε ακολουθούν.
Μυστικά και συμβουλές για να γίνεις, αν όχι διασημότητα, τουλάχιστον viral στο TikTok αυξάνοντας τον αριθμό των ανθρώπων που σε ακολουθούν.
Κάθε social media έχει τους δικούς του κανόνες, τον δικό του αλγόριθμο, και τις δικές του παραξενιές, με βάση τις οποίες πρέπει να πορευτείς αν θέλεις να δεις τον αριθμό των ακολούθων σου στο –προσωπικό ή επαγγελματικό– προφίλ σου να αυξάνονται. Τα καλά νέα στην περίπτωση του TikTok είναι πως έχεις να κάνεις με έναν από τους πιο δημοκρατικούς αλγόριθμους που υπάρχουν εκεί έξω, πράγμα που σημαίνει πως δεν είναι δύσκολο να αποκτήσεις καινούριους followers. (Το δύσκολο είναι να τους διατηρήσεις, αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο κομμάτι.)
Πόσταρε ένα βίντεο κάθε μέρα
Ο πρώτος, χρυσός κανόνας που μοιράζονται όλοι οι influencers για το TikTok: Από τη στιγμή που θα ξεκινήσεις, δεν σταματάς. Σε αντίθεση με τον αλγόριθμο του Facebook, όπου ένα επιτυχημένο ποστ συμπαρασύρει τα views και των επόμενων, και το ανάποδο, στο TikTok κάθε βίντεο λειτουργεί μεμονωμένα. Εξ ου και τα απανωτά ποσταρίσματα (σε αντίθεση αυτή την φορά με το Instagram, όπου κάνουν κακό) δεν επηρεάζουν την απόδοση των άλλων βίντεο σου. Από ένα μέχρι τέσσερα βίντεο την ημέρα είσαι ασφαλής, αλλά το ένα είναι ο χρυσός κανόνας που λέγαμε στην αρχή.
Καβάλα το κύμα
Αν ένα βίντεο γίνει viral, απάντα σε ένα από τα σχόλια που έλαβε με νέο βίντεο, όσο το δυνατόν πιο σχετικό με το θέμα. Μην περιμένεις να καταλαγιάσει το κύμα, στη βράση κολλάει το σίδερο, και επίσης –είπαμε– το κάθε βίντεο αντιμετωπίζεται από τον αλγόριθμο ξεχωριστά, δεν θα επηρεάσει τα views του προηγούμενου το επόμενο.
Η αλληλεπίδραση είναι το παν
Απάντα σε κάθε σχόλιο που λαμβάνεις (αυξάνεις έτσι τον αριθμό των views, άρα και των εν δυνάμει νέων followers) και μην αρκείσαι σε ένα σκέτο like. Επίσης, άφηνε με τη σειρά σου σχόλια στους λογαριασμούς που ακολουθείς, κάνε repost τα βίντεο που σου αρέσουν, ή μοιράσου τα στα stories σου. Ένα έξυπνο/ χιουμοριστικό σχόλιο σε ένα ήδη viral βίντεο, θα φέρει κόσμο στο προφίλ σου –και κάποιοι από αυτούς θα μείνουν, αν τους αρέσει το περιεχόμενό σου.
Μην ξεχνάς τα hashtags
Πέρα από τα γνωστά #ελληνικοτικτοκ και #μπεςφοργιουγαμω, που παίζουν σε κάθε βίντεο του ελληνικού TikTok, φρόντισε τα βίντεό σου να έχουν 5-6 ακόμα hashtags, όσο το δυνατόν πιο σχετικά με το θέμα σου, και με όσο περισσότερα views γίνεται (τα views του κάθε hashtag τα βλέπεις ξεκινώντας να πληκτρολογείς μετά το #). Τα hashtags βοηθούν στο να εμφανίζεται το βίντεο σου, πέρα από το fyp (το κεντρικό feed, από τα αρχικά For You Page) και στις αναζητήσεις, αυξάνοντας τόσο τα views όσο και τις πιθανότητες να σε βρει ο κόσμος που ψάχνει συγκεκριμένα αυτό που λέμε το niche σου, τη θεματική δηλαδή του περιεχομένου σου.
Πειραματίσου
Μπορεί το περίφημο niche να είναι, σύμφωνα με τους influencers, το άλφα και το ωμέγα, δεν είναι όμως απαραίτητο το προφίλ σου να είναι μονοθεματικό. Εκτός αν είσαι κορυφή στον τομέα σου, οπότε ο κόσμος θα σε αναζητήσει για ένα συγκεκριμένο πράγμα, μπορείς να πειραματιστείς με διάφορα στυλ και θεματικές, για να δεις τι τραβάει views και τι όχι, τι να συνεχίσεις και τι να παρατήσεις. Ένας από τους λόγους που αγαπάμε τόσο το TikTok είναι, όπως λέγαμε και στην αρχή, η δημοκρατικότητα του αλγόριθμού του, ο οποίος δεν θα σε «τιμωρήσει» ούτε θα σου μουτρώσει για ό,τι δεν πάει καλά. Οπότε δεν έχεις τίποτα να χάσεις.
Ποτέ, μα ποτέ, μα για κανένα λόγο δεν σβήνεις βίντεο
Μιλώντας για «τιμωρίες», δημοκρατικός ξε-δημοκρατικός, ο αλγόριθμος του TikTok έχει κι αυτός το pet peeve του, που είναι το να κατεβάσεις βίντεο από το προφίλ σου. Όσο λίγα views και αν έχει πάρει, όσο και αν πέρασε ο καιρός και ντρέπεσαι για τα πειράματα που έκανες στην αρχή, κάθε βίντεο που σβήνεις, διαγράφει μαζί του και ένα σημαντικό ποσοστό πληροφορίας που κρατάει ο αλγόριθμος σχετικά με το προφίλ σου –χρήστες που το είδαν, αλληλεπιδράσεις, θεματικές σχετικές με τον λογαριασμό σου, δευτερόλεπτα θέασης και διάφορες άλλες πληροφορίες με τις οποίες θα χρειαστεί να τον «ξαναταΐσεις» από την αρχή, σαν να ξεκινάς από το μηδέν.