Ολοκαίνουργιο Lexus LM: Το κορυφαίο VIP Transfer

Το τετραθέσιο μοντέλο της Lexus διαθέτει σχεδιασμό και τεχνολογίες για να προσφέρει την απόλυτη χαλάρωση. 

Ολοκαίνουργιο Lexus LM: Το κορυφαίο VIP Transfer

Η Lexus εισέρχεται σε ένα νέο τμήμα της αγοράς για πολυτελή μίνι βαν. Σχεδιασμένο για να προσφέρει χαλάρωση και άνεση στους επιβάτες. Δύο εκδόσεις, με τέσσερις ή επτά θέσεις.

Το τετραθέσιο μοντέλο ανεβάζει τη φιλοξενία του Lexus Omotenashi σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο, με μεγάλα καθίσματα αεροπορικού τύπου που εύκολα μετατρέπονται σε κρεβάτι (οριζόντια θέση), οθόνη υψηλής ευρείας οθόνης HD 48 ιντσών, ψυγείο και πολλαπλές λειτουργίες μέσω smartphone για δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος στη καμπίνα.

Η πλατφόρμα επιβατικών αυτοκινήτων GA-K της Lexus είναι η βάση για να εξασφαλισθεί δυναμική και άνετη οδήγηση. Το υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα αυτοφόρτισης 2.5 προσφέρει ισχύ και περιορισμένους ρύπους.

Άνεση, ευεξία, ευκολία

Το ολοκαίνουργιο LM είναι ένας εντελώς νέος τύπος οχήματος για τη Lexus στην Ευρώπη, ένα «Luxury Mover» που συνδυάζει τις ιδιότητες μιας κορυφαίας λιμουζίνας με τη μεγαλύτερη ευρυχωρία του μίνι βαν. Ο σχεδιασμός και οι προδιαγραφές του αναδεικνύουν τις αρχές της φιλοξενίας Omotenashi της Lexus με ανώτερες προδιαγραφές και προσοχή στη λεπτομέρεια που επικεντρώνεται στην άνεση, την ευεξία και την ευκολία.

Διπλή προσωπικότητα

Ένα πρόγραμμα ανάπτυξης με επίκεντρο τον άνθρωπο έχει δημιουργήσει ένα όχημα με διπλή προσωπικότητα: μπορεί να είναι ταυτόχρονα ένας απόλυτα χαλαρωτικός χώρος διαβίωσης και ένα ευέλικτο, κινητό γραφείο για όσους πρέπει να εργάζονται εν κινήσει. Δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες: ένα τετραθέσιο μοντέλο, που προσφέρει δύο μεγάλα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών και υπερηφανεύεται για την τελευταία λέξη στην πολυτέλεια ταξιδιού και μια επταθέσια έκδοση, σχεδιασμένη για μεταφορά VIP. Το τελευταίο έχει δύο σειρές πίσω καθισμάτων πλήρους μεγέθους και μια πρόσθετη κεντρική θέση καθισμάτων στην τρίτη σειρά.

Προσωπική πολυτέλεια

Το εσωτερικό αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας Lexus να «κάνει την πολυτέλεια προσωπική». Τα καθίσματα είναι σχεδιασμένα για τέλεια στήριξη και άνεση το περιβάλλον της καμπίνας ελέγχεται με ακρίβεια για τη θερμοκρασία, την ποιότητα του αέρα και το φωτισμό. και υπάρχει εύκολη, διαισθητική πρόσβαση σε πολλαπλές επιλογές συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας, συμπεριλαμβανομένων των εξατομικευμένων ηχοσυστημάτων Mark Levinson 3D Surround Sound και (στο τετραθέσιο μοντέλο) μια οθόνη υψηλής ευρείας οθόνης HD 48 ιντσών.

Ομαλή, αθόρυβη, ήρεμη οδήγηση

Η άνεση είναι η καθοριστική παράμετρος του LM. Κάθε πτυχή της μηχανικής συμβάλλει στην επίτευξη μιας ομαλής, αθόρυβης και ήρεμης οδήγησης, σε βαθμό που οι επιβάτες μπορεί να μην παρατηρήσουν καν ότι το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση. Βασιζόμενη στα πλεονεκτήματα του χαμηλού κέντρου βάρους και της υψηλής ακαμψίας του αμαξώματος της πλατφόρμας GA-K, η Lexus έχει αναπτύξει ένα νέο Rear Comfort drive mode, υιοθέτησε νέα συστήματα πέδησης και ελέγχου αμαξώματος και βελτιωμένη απόδοση ανάρτησης. Ομοίως, έχουν ληφθεί εκτεταμένα μέτρα για την αντιμετώπιση του θορύβου και των κραδασμών για την επίτευξη ησυχίας στην καμπίνα.

250 ίπποι

Το LM 350h χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα 2.5 της Lexus. Το σύστημα, που εμφανίζεται επίσης στα ολοκαίνουργια μοντέλα NX 350h και RX 350h, είναι αποδεδειγμένο ότι προσφέρει αθόρυβη, εκλεπτυσμένη απόδοση με υψηλή απόδοση. Η μέγιστη ισχύς από το συνολικό υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα είναι 250 ίπποι με μέγιστη ροπή 239 Nm. Εκπομπές CO2 από 160 γραμ./χλμ.(WLTP). Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7΄΄ δευτερόλεπτα (9,1΄΄ FWD). Η μέγιστη ταχύτητα και για τις δυο εκδόσεις είναι 190 χλμ./ώρα.

Το σύστημα Drive Mode Select παρέχει επίσης επιλογές Normal, Eco, Sport και Custom. Η λειτουργία Eco προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων και του κλιματισμού για να βελτιώσει τη συνολική απόδοση του οχήματος. Στη λειτουργία Sport, ο κινητήρας/κιβώτιο ταχυτήτων, το τιμόνι και η ανάρτηση ρυθμίζονται για πιο ισχυρή απόκριση. Στην προσαρμοσμένη λειτουργία, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις προτιμώμενες ρυθμίσεις του. Σε όλες τις λειτουργίες, η απόδοση του οχήματος στο φρενάρισμα έχει σχεδιαστεί για να μειώνει την κίνηση του κεφαλιού των επιβατών.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v