Δυο μυστικά του νέου Puma ST Powershift

Το νέο Ford Puma ST Powershift διευρύνει την σπορ απήχηση του μοντέλου διαθέτοντας εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Δυο μυστικά του νέου Puma ST Powershift

Το νέο Ford Puma ST Powershift διευρύνει την σπορ απήχηση του μοντέλου διαθέτοντας εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει την πιο ισχυρή έκδοση του πολυβραβευμένου κινητήρα 1.0 EcoBoost και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων

Το ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που αναπτύχθηκε από τη Ford Performance προσφέρει δυναμικές και απρόσκοπτες αλλαγές ταχυτήτων, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ευέλικτη καθημερινή χρηστικότητα σε συνδυασμό με μια οδηγική εμπειρία με σημείο αναφοράς την μέγιστη απόδοση των 170 ίππων. 

Χρησιμοποιεί πλαίσιο βελτιωμένο με αγωνιστική τεχνολογία, προσφέρει στάνταρ premium εξοπλισμό και εισάγει το αποκλειστικό για τα μοντέλα ST χρώμα Azura Blue.

Υψηλών προδιαγραφών πλαίσιο ST

Το Puma ST Powershift, μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με το βραβευμένο Puma ST, γεγονός που οξύνει την απόκριση χρησιμοποιώντας έναν ημιάκαμπτο άξονα πίσω με στρεπτική ακαμψία 2.000 Nm/deg – τιμή αυξημένη πάνω από 50% σε σύγκριση με το βασικό Puma – και αντιστρεπτική δοκό 28 mm ενσωματωμένη στο τμήμα σχήματος U του άξονα. Μπροστά το νέο Puma ST Powershift υιοθετεί μια αντιστρεπτική δοκό 24 mm.

Τα πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων της Ford βελτιώνουν επίσης την ευστάθεια, την ευελιξία και την απόκριση του Puma ST Powershift. Αυτά τα προηγμένης τεχνολογίας ελατήρια συνεργάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου της Hitachi εμπρός και πίσω που προσαρμόζουν τη δύναμη απόσβεσης με βάση τη συχνότητα των κραδασμών που μεταδίδονται από το οδόστρωμα, εξασφαλίζοντας την ακαμψία που απαιτείται για καλύτερο έλεγχο του οχήματος, αλλά συγχρόνως την άνεση και την ποιότητα κύλισης στις υψηλότερες ταχύτητες σε δρόμους με μικροανωμαλίες.

Ταχύτερο σύστημα διεύθυνσης

Το σύστημα διεύθυνσης του νέου Puma ST έχει λόγο υποπολλαπλασιασμού 11,4:1 – σχεδόν 25% ταχύτερο από εκείνο του βασικού Puma – και χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό εμπρός ακραξονίων, βραχίονα τιμονιού και κρεμαγιέρα προδιαγραφών ST, για αυξημένη απόκριση κατά την είσοδο στη στροφή σε σύγκριση με το βασικό Puma, με περαιτέρω υποστήριξη από το Torque Vectoring Control. 4

Η βελτιωμένη απόδοση του συστήματος πέδησης παρέχεται από εμπρός δίσκους 325 χιλ. – 17% μεγαλύτεροι σε διάμετρο συγκριτικά με τη στάνταρ έκδοση του Puma. Η υποβοήθηση του συστήματος πέδησης του νέου Puma ST είναι ρυθμισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη αίσθηση και πληροφόρηση στη σπορ οδήγηση, ενώ και η βελτιστοποιημένη ανάκτηση ενέργειας του συστήματος κίνησης υποστηρίζει επίσης το αυξημένο φρένο κινητήρα.

Εμφάνιση και λειτουργικότητα

Ένα splitter της Ford Performance που είναι ενσωματωμένο στον εμπρός προφυλακτήρα δεν «δηλώνει» μόνο τα σπορ διαπιστευτήρια του Puma ST Powershift, αλλά αυξάνει επίσης την κάθετη αεροδυναμική πίεση του εμπρός τμήματος κατά περίπου 80% σε σχέση με το βασικό Puma. Μία μεγάλη πίσω αεροτομή οροφής και ο χαρακτηριστικός πίσω διαχύτης δίνουν επίσης το παρών. Επίσης, οι άνω και κάτω γρίλιες στο εμπρός μέρος, σήμα κατατεθέν των μοντέλων ST, είναι σχεδιασμένες για να μεγιστοποιούν την ικανότητα ψύξης και την αποδοτικότητα του κινητήρα.

Εισάγει το νέο, αποκλειστικό για μοντέλα ST εξωτερικό χρωματισμό Azura Blue, ο οποίος συγκαταλέγεται ανάμεσα σε έξι συνολικά επιλογές. Το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα για την οροφή είναι διαθέσιμο, ενώ στάνταρ είναι τα πλαίσια της μάσκας, τα πλευρικά διακοσμητικά, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και η πίσω αεροτομή οροφής, όλα σε μαύρο επίσης χρώμα. Το SUV προσφέρει επιπρόσθετα φινίρισμα Magnetite στις στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών.

Σπορ καθίσματα

Στο εσωτερικό, τα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν σπορ καθίσματα εξελιγμένα από την Ford Performance, φινιρισμένα με premium συνθετικό υλικό Sensico με δερμάτινη αίσθηση, βάση ασύρματης φόρτισης, θερμαινόμενο παρμπρίζ Quickclear, εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, μόντεμ FordPass Connect, και σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Οι διαθέσιμες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν Pre-Collision Assist με Active Braking, 4 Active Park Assist, 4 Cross Traffic Alert με Active Braking, 4 και Intelligent Speed Limiter. 

Υπογραμμίζοντας την ευελιξία του μοντέλου της Ford Performance, το νέο Puma ST Powershift διατηρεί τους χώρους και την πρακτικότητα ενός Puma, προσφέροντας έναν χώρο φόρτωσης με χωρητικότητα 456 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους, καθώς και το καινοτόμο Ford MegaBox που παρέχει έναν αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών 10 που μπορεί να φιλοξενήσει άνετα δύο τσάντες γκολφ σε όρθια θέση.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v