Ιαπωνική τεχνολογία στην ηλεκτροκίνηση από τη Nissan

Η ιαπωνική μάρκα μέσω της προσέγγισης “X-in-1” στοχεύει να μειώσει κατά 30% το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026.

Ιαπωνική τεχνολογία στην ηλεκτροκίνηση από τη Nissan

Η Nissan αποκαλύπτει μια νέα προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων. Με στόχο τη μείωση του κόστους, μέσω της κοινής χρήσης και της σπονδυλοποίησης των βασικών στοιχείων EV και e-Power.

Η ιαπωνική μάρκα, αποκάλυψε τη νέα της προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων, την οποία αποκαλεί “X-in-1”. Σύμφωνα με την προσέγγιση, τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης EV και e-POWER θα μοιραστούν και θα διαμορφωθούν, με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 30% στο κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026, σε σύγκριση με το 2019.

Αύξηση της ανταγωνιστικότητας

Μέσω της προσέγγισης X-in-1, η φίρμα στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα των οχημάτων της EV και e-Power. Η φίρμα έχει αναπτύξει ένα πρωτότυπο συστήματος μετάδοσης κίνησης 3-σε-1, το οποίο διαμορφώνει τον κινητήρα, τον μετατροπέα και τον μειωτήρα, το οποίο έχει προγραμματιστεί για χρήση σε EV. Ένα πρωτότυπο 5-σε-1, το οποίο διαμορφώνει επιπλέον τη γεννήτρια και τον ενισχυτή, σχεδιάζεται για χρήση σε οχήματα e-Power.

Παραγωγή βασικών εξαρτημάτων EV

Η προσέγγιση X-in-1, η οποία καλύπτει το 3-σε-1, το 5-σε-1, καθώς και άλλες πιθανές παραλλαγές, έχει αναπτυχθεί για να επιτρέψει την παραγωγή βασικών εξαρτημάτων EV και e-Power στην ίδια γραμμή.

Το 2010, η εταιρεία έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κυκλοφόρησε μαζικά στην αγορά ένα EV, το Nissan Leaf. Το 2016, κυκλοφόρησε το μοναδικό ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-Power, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία EV, η οποία παρέχει την ίδια οδηγική απόλαυση με ένα EV, χωρίς την ανάγκη φόρτισης στην πρίζα.

Πλεονεκτήματα

Η προσέγγιση X-in-1 για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων παρέχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

- Μοιράζεται και διαμορφώνει τα βασικά εξαρτήματα, βελτιώνει την απόδοση της παραγωγής και μειώνει το κόστος του συστήματος μετάδοσης κίνησης κατά περίπου 30%. Στο e-POWER, στοχεύει να καταστεί το κόστος των οχημάτων ισοδύναμο με τα οχήματα ICE, έως το 2026 περίπου.

- Η μείωση μεγέθους και βάρους της μονάδας βελτιώνει την απόδοση του οχήματος και ελαχιστοποιεί τον θόρυβο και τους κραδασμούς

- Ο κινητήρας χρησιμοποιεί 1% λιγότερα βαριά στοιχεία σπάνιων γαιών

- Η κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων και η τεχνολογία ελέγχου παρέχει μια ελκυστική οδηγική εμπειρία, μοναδική για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της μάρκας.

Σύμφωνα με το μακροπρόθεσμο όραμά της, Nissan Ambition 2030, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει τη γκάμα της με 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 EVs, έως το οικονομικό έτος 2030. Η μάρκα στοχεύει να φέρει τη μοναδική αξία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της σε ένα  ευρύτερο φάσμα αγοραστών, παρουσιάζοντας τα καταλληλότερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα για κάθε αγορά την πιο κατάλληλη στιγμή.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v