Ιαπωνική τεχνολογία στην ηλεκτροκίνηση από τη Nissan
Η ιαπωνική μάρκα μέσω της προσέγγισης “X-in-1” στοχεύει να μειώσει κατά 30% το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026.
Η ιαπωνική μάρκα μέσω της προσέγγισης “X-in-1” στοχεύει να μειώσει κατά 30% το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026.
Η Nissan αποκαλύπτει μια νέα προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων. Με στόχο τη μείωση του κόστους, μέσω της κοινής χρήσης και της σπονδυλοποίησης των βασικών στοιχείων EV και e-Power.
Η ιαπωνική μάρκα, αποκάλυψε τη νέα της προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων, την οποία αποκαλεί “X-in-1”. Σύμφωνα με την προσέγγιση, τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης EV και e-POWER θα μοιραστούν και θα διαμορφωθούν, με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 30% στο κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026, σε σύγκριση με το 2019.
Αύξηση της ανταγωνιστικότητας
Μέσω της προσέγγισης X-in-1, η φίρμα στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα των οχημάτων της EV και e-Power. Η φίρμα έχει αναπτύξει ένα πρωτότυπο συστήματος μετάδοσης κίνησης 3-σε-1, το οποίο διαμορφώνει τον κινητήρα, τον μετατροπέα και τον μειωτήρα, το οποίο έχει προγραμματιστεί για χρήση σε EV. Ένα πρωτότυπο 5-σε-1, το οποίο διαμορφώνει επιπλέον τη γεννήτρια και τον ενισχυτή, σχεδιάζεται για χρήση σε οχήματα e-Power.
Παραγωγή βασικών εξαρτημάτων EV
Η προσέγγιση X-in-1, η οποία καλύπτει το 3-σε-1, το 5-σε-1, καθώς και άλλες πιθανές παραλλαγές, έχει αναπτυχθεί για να επιτρέψει την παραγωγή βασικών εξαρτημάτων EV και e-Power στην ίδια γραμμή.
Το 2010, η εταιρεία έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κυκλοφόρησε μαζικά στην αγορά ένα EV, το Nissan Leaf. Το 2016, κυκλοφόρησε το μοναδικό ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-Power, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία EV, η οποία παρέχει την ίδια οδηγική απόλαυση με ένα EV, χωρίς την ανάγκη φόρτισης στην πρίζα.
Πλεονεκτήματα
Η προσέγγιση X-in-1 για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων παρέχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:
- Μοιράζεται και διαμορφώνει τα βασικά εξαρτήματα, βελτιώνει την απόδοση της παραγωγής και μειώνει το κόστος του συστήματος μετάδοσης κίνησης κατά περίπου 30%. Στο e-POWER, στοχεύει να καταστεί το κόστος των οχημάτων ισοδύναμο με τα οχήματα ICE, έως το 2026 περίπου.
- Η μείωση μεγέθους και βάρους της μονάδας βελτιώνει την απόδοση του οχήματος και ελαχιστοποιεί τον θόρυβο και τους κραδασμούς
- Ο κινητήρας χρησιμοποιεί 1% λιγότερα βαριά στοιχεία σπάνιων γαιών
- Η κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων και η τεχνολογία ελέγχου παρέχει μια ελκυστική οδηγική εμπειρία, μοναδική για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της μάρκας.
Σύμφωνα με το μακροπρόθεσμο όραμά της, Nissan Ambition 2030, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει τη γκάμα της με 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 EVs, έως το οικονομικό έτος 2030. Η μάρκα στοχεύει να φέρει τη μοναδική αξία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της σε ένα ευρύτερο φάσμα αγοραστών, παρουσιάζοντας τα καταλληλότερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα για κάθε αγορά την πιο κατάλληλη στιγμή.