Μείωσε τις συνδρομές σε πάνω από 30 χώρες το Νetflix

Μειωμένες συνδρομές απολαμβάνουν πλέον οι συνδρομητές του Netflix σε περισσότερες από 30 χώρες, καθώς ο γίγαντας του streaming αιμορραγεί.

Μείωσε τις συνδρομές σε πάνω από 30 χώρες το Νetflix

Από τη μία ο αυξημένος ανταγωνισμός από πλατφόρμες που έχει γίνει γνωστός ως «πόλεμος του streaming» και από την άλλη η παγκόσμια οικονομική ύφεση που οδηγεί πολύ κόσμο στον περιορισμό των μηνιαίων εξόδων, οδήγησαν το Netflix στην απόφαση να μειώσει την τιμή της συνδρομής σε περισσότερες από 30 χώρες.

Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του BBC, οι τιμές μειώθηκαν σε περιοχές της Ασίας, της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της υποσαχάριας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής.

«Οι συνδρομητές μας δεν είχαν ποτέ περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ψυχαγωγία», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο BBC.

Στις χώρες που απολαμβάνουν πλέον μειωμένες τιμές συνδρομών περιλαμβάνονται η Μαλαισία, η Ινδονησία, η Ταϊλάνδη, οι Φιλιππίνες, η Κροατία, η Βενεζουέλα, η Κένυα και το Ιράν. Η Ελλάδα, οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, δεν συμπεριλαμβάνονται προς το παρόν στη λίστα των χωρών με τις μειωμένες συνδρομές.

Οι περικοπές ισχύουν για ορισμένα προγράμματα, με τις χρεώσεις συνδρομής να μειώνονται κατά το ήμισυ σε ορισμένες περιπτώσεις.

«Πάντα διερευνούμε τρόπους για να βελτιώσουμε την εμπειρία των μελών μας. Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αλλάζουμε την τιμολόγηση των προγραμμάτων μας σε ορισμένες χώρες», δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix.

Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν 3,4% χαμηλότερα στη Νέα Υόρκη την Πέμπτη, αφότου η είδηση δημοσιεύτηκε στη Wall Street Journal.

Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό από πλατφόρμες όπως οι Amazon Prime, HBO και Disney+.

Πέρυσι, η εταιρεία έκοψε εκατοντάδες θέσεις εργασίας και λάνσαρε ένα φτηνότερο πλάνο με διαφημίσεις, καθώς αγωνιζόταν να αυξήσει το μερίδιό της στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά του streaming. Αυτό έχει οδηγήσει σε μια σειρά μέτρων όπως η κατάργηση της δυνατότητας να μοιράζονται οι χρήστες τον κωδικό τους με οικογένεια και φίλους που δεν ζουν στο ίδιο σπίτι.

Το περασμένο καλοκαίρι, το Netflix αποκάλυψε ότι είχε χάσει σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου. Ωστόσο, τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία δήλωσε ότι οι αριθμοί των συνδρομητών αυξήθηκαν και πάλι στα τέλη του 2022.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v