Το νέο Peugeot E-3008 δεν έχει απόλυτη ανάγκη το δημόσιο δίκτυο φόρτισης
Με μια πλήρη φόρτιση το γαλλικό SUV θα καλύπτει τις ανάγκες για την πλειονότητα των ταξιδιών του μέσου αγοραστή.
Με μια πλήρη φόρτιση το γαλλικό SUV θα καλύπτει τις ανάγκες για την πλειονότητα των ταξιδιών του μέσου αγοραστή.
Οι καθυστερήσεις στην επέκταση του δημόσιου δικτύου φόρτισης των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η ανάγκη να αυξηθεί ο αριθμός των μοντέλων μηδενικών ρύπων που κυκλοφορούν στην Ευρώπη για να περιοριστούν οι ρύποι, είναι οι σημαντικότεροι λόγοι που οδήγησαν την Peugeot, στη λήψη μιας ρεαλιστικής απόφασης.
Η νέα γενιά του βραβευμένου SUV 3008, θα περιλαμβάνει και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση E-3008, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 700 χλμ. Επομένως, με μια πλήρη φόρτιση το γαλλικό SUV, θα καλύπτει τις ανάγκες για την πλειονότητα των ταξιδιών που συνήθως πραγματοποιούν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου και δεν θα είναι απαραίτητη η φόρτιση κατά την διάρκεια της διαδρομής.
Τρεις ηλεκτρικοί κινητήρες
Το νέο E-3008, θα παρουσιαστεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2023. Το εύρος της αυτονομίας θα αγγίζει τα 700 χλμ. και την κίνηση του αυτοκινήτου αναλαμβάνουν τρεις ηλεκτρικοί κινητήρες. Το E-3008, είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη τη νέα υπερσύγχρονη πλατφόρμα STLA Medium. Αργότερα, θα ακολουθήσει και το E-5008.
H γαλλική μάρκα με σήμα το λιοντάρι κινείται σταθερά στον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση προκειμένου να επιτύχει τους τολμηρούς στόχους της: Το 2023, κάθε μοντέλο της γκάμας Peugeot θα διαθέτει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση. Το 2025, θα έχει για κάθε μοντέλο της μια ηλεκτρική έκδοση. Το 2030, το 100% των πωληθέντων μοντέλων της μάρκας στην Ευρώπη θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Πέντε νέα ηλεκτρικά μοντέλα
Η Peugeot, θα παρουσιάσει πέντε νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα δύο χρόνια: E-308, E-308 SW (πρώτο ηλεκτρικό SW στην Ευρώπη), E-408, E-3008 και E-5008.
Τα ηλεκτρικά 308 και 308 SW θα εφοδιάζονται από έναν ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 156 ίππων, με αυτονομία άνω των 400 χλμ. (κύκλος WLTP). Αυτή η προσφορά είναι μια απάντηση χωρίς συμβιβασμούς, με κορυφαία απόδοση στην κατηγορία και με μέση κατανάλωση ενέργειας 12,7 kWh.
Νέα Hybrid τεχνολογία
Εισάγει νέα υβριδική τεχνολογία με MHEV 48V την οποία θα φέρουν τα 208, 2008, 308, 3008, 5008 και 408. Το σύστημα Hybrid 48V αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 100 ή 136 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα πρωτοεμφανιζόμενο 6τάχυτο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα (21 kW).
Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η τεχνολογία αυτή προσφέρει αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 15% (από 126 γραμ.CO2/χλμ. στο 3008). Στην αστική οδήγηση, ένα SUV της κατηγορίας C που είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Hybrid μπορεί έτσι να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου με μηδενικές εκπομπές. Στις φωτογραφίες απεικονίζεται το Peugeot Inception Concept.