Τα καλούδια του ανανεωμένου Toyota Corolla Hybrid
Το νέο μοντέλο διαθέτει υβριδική τεχνολογία πέμπτης γενιάς και ενσωματώνει νέες τεχνολογίες και σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα.
Το νέο μοντέλο διαθέτει υβριδική τεχνολογία πέμπτης γενιάς και ενσωματώνει νέες τεχνολογίες και σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα.
Το ανανεωμένο Toyota Corolla, αναβαθμίζει την κατηγορία του λανσάροντας νέες τεχνολογίες.
Η υβριδική τεχνολογία είναι πλέον 5ης γενιάς. Το κορυφαίο, σε όλο τον κόσμο Full Hybrid Electric σύστημα της Toyota, όπως και στο τρέχον μοντέλο, διατίθενται με βενζινοκινητήρα 1.800 κ.εκ. και 2.000 κ.εκ. Και τα δύο επωφελούνται από σημαντικές αλλαγές στο θερμικό κινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα τους, που αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία με πρόσθετη ισχύ και βελτιωμένη απόδοση, διατηρώντας ίδιες ή χαμηλότερες εκπομπές CO2 και κατανάλωση καυσίμου.
Ισχυρότερη μπαταρία
Η μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) και ο ηλεκτροκινητήρας, σε συνδυασμό με τη μονάδα κιβωτίου/διαφορικού, έχουν επανασχεδιαστεί, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι ισχυρότερη, αλλά και μικρότερη και ελαφρύτερη (μείωση βάρους έως 18 κιλά, ανάλογα με το σύστημα κίνησης).
Η συνολική ισχύς της μονάδας με βενζινοκινητήρα 1.8 αυξάνεται κατά +18 ίππους στους 140 ίππους, μειώνοντας κατά 1,7΄΄ τον χρόνο της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα που πλέον επιτυγχάνεται σε 9,2΄΄.
Παρά την αυξημένη απόδοση, οι εκπομπές CO2 παραμείνουν οι χαμηλότερες στην κατηγορία με μόλις 104 γραμ./χλμ., εξασφαλίζοντας μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ενώ η κατανάλωση παραμένει επίσης η κορυφαία στην κατηγορία με 4,6 λίτρα/100 χλμ.
Για τα 2.0, η συνολική ισχύς έχει αυξηθεί στους 196 ίππους (+12 ίπποι). Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5΄΄. Οι τιμές εκπομπών CO2 σε συνδυασμένο κύκλο έχουν μειωθεί στα 102 γραμ./χλμ., όπως και η κατανάλωση, στα 4,5 λίτρα/100 χλμ.
Βελτίωση στην επιτάχυνση
Περαιτέρω βήματα έχουν γίνει ώστε η επιτάχυνση να είναι πιο φυσική και ικανοποιητική για τον οδηγό. Προηγουμένως, η εστίαση ήταν στη γραμμική επιτάχυνση. Τώρα, χάρη στο νέο καλιμπράρισμα του συστήματος ελέγχου για το υβριδικό σύστημα, η επιτάχυνση αντικατοπτρίζει περισσότερο τις προθέσεις του οδηγού και τη χρήση του πεντάλ του γκαζιού, δημιουργώντας την κατάλληλη αίσθηση σε επίπεδο διαμήκους επιτάχυνσης - και συνολικά μία διαισθητική προσέγγιση. Αυτό έχει επιτευχθεί με μείωση των στροφών του κινητήρα κατά την επιτάχυνση, ενώ ο θόρυβος του συστήματος μετάδοσης κίνησης κατά την επιτάχυνση έχει επίσης μειωθεί.
Επωφελείται από τις πιο πρόσφατες ψηφιακές λειτουργίες και δυνατότητες των συστημάτων πολυμέσων της Toyota, που έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη διαισθητική εμπειρία χρήστη, καθώς και τη μελλοντική συμβατότητα ώστε να μπορούν να εισάγονται απρόσκοπτα νέες λειτουργίες και αναβαθμίσεις με over-the-air ενημερώσεις.
Νέος πίνακας οργάνων 12,3”
Η μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων 10,5” παρουσιάζει γραφικά με υψηλή ευκρίνεια και διαθέτει αντιθαμβωτική επιφάνεια, εξασφαλίζοντας άριστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Η οθόνη του οδηγού έχει επίσης μετασχηματιστεί σε έναν πλήρως νέο πίνακα οργάνων 12,3”, τον μεγαλύτερο στην κατηγορία, που μπορεί να προσαρμοστεί στις προτιμήσεις του οδηγού σε τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις: Casual, Smart, Sport και Tough.
Προσφέρει στον βασικό του εξοπλισμό το Τoyota Smart Connect 10,5’’ και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ σε όλες τις εκδόσεις Hatchback και Τouring Sports, και στο Sedan από την έκδοση Active Plus.
Ενσωματώνει, επίσης, στο βασικό εξοπλισμό συνδεδεμένες υπηρεσίες για τέσσερα χρόνια, παρέχοντας πρόσβαση σε “always on” πλοήγηση μέσω cloud και πληροφορίες κυκλοφορίας και ταξιδιού σε πραγματικό χρόνο.
Φωνητικό σύστημα
Επιπρόσθετα, ο οδηγός μπορεί να κάνει χρήση ενός νέου, ενσωματωμένου φωνητικού συστήματος που αναγνωρίζει αιτήματα σε φυσική γλώσσα ομιλίας για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων ή λειτουργιών του οχήματος, όπως το άνοιγμα ή το κλείσιμο των παραθύρων.
Τέλος, μία σειρά από απομακρυσμένες υπηρεσίες διατίθενται με χρήση του MyT app, επιτρέποντας στους οδηγούς να χειρίζονται το σύστημα ελέγχου κλιματισμού για να θερμαίνουν ή να ψύχουν την καμπίνα πριν από ένα ταξίδι, να ενεργοποιούν τα αλάρμ και να εντοπίζουν το όχημά τους.
Ενεργητική ασφάλεια
Είναι εξοπλισμένο με το Toyota T-Mate, που συνδυάζει τη νέα, τρίτη γενιά του πακέτου Toyota Safety Sense. Το κορυφαίο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης, διαθέτει νέες λειτουργίες για την υποστήριξη του οδηγού σε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα σεναρίων οδήγησης.
Με νέα κάμερα και αισθητήρα ραντάρ κυμάτων χιλιοστού ενισχύει το εύρος και την ικανότητα ανίχνευσης, κάνοντας την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, συμβάλλοντας παράλληλα στην προστασία όλων των επιβατών του οχήματος και των άλλων χρηστών των δρόμων.
Υποστήριξη αποφυγής σύγκρουσης
Οι νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν την καταστολή επιτάχυνσης σε χαμηλή ταχύτητα, που αντιδρά στην ξαφνική χρήση του γκαζιού όταν το όχημα κινείται με χαμηλή ταχύτητα, την υποστήριξη αποφυγής σύγκρουσης, που παρέχει προστασία όταν το όχημα στρίβει σε μία διασταύρωση, την υποβοήθηση διεύθυνσης έκτακτης ανάγκης, η οποία μπορεί τώρα να αντιδρά και σε οχήματα που έρχονται, καθώς και το σύστημα αποφυγής πλευρικής σύγκρουσης και μείωσης ταχύτητας στροφής. Επίσης το νέο σύστημα υπενθύμισης πίσω θέσεων θα ειδοποιήσει τον οδηγό πριν φύγει από το αυτοκίνητό του ότι ίσως να χρειαστεί να ελέγξει εάν έχει αφήσει κάτι στα πίσω καθίσματα, ενώ το σύστημα διακοπής οδήγησης σε έκτακτη ανάγκη ακινητοποιεί το όχημα στην άκρη της λωρίδας του σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (π.χ. ο οδηγός έχει χάσει τις αισθήσεις του).
Για πρώτη φορά, το T-Mate ενσωματώνει τις Over-the-air ενημερώσεις του συστήματος, εξασφαλίζοντας την επικαιροποίηση των λειτουργιών και την προσθήκη νέων όταν αυτές είναι διαθέσιμες κατά τη διάρκεια της ζωής του οχήματος.
Προσφέρει το πληρέστερο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού στην κατηγορία, στον βασικό του εξοπλισμό.
Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 28.470 ευρώ.