Η καλύτερη χρονιά της Dacia

Η μάρκα το 2022 κατάφερε να πουλήσει 573.800 οχήματα, φτάνοντας συνολικά τα 8 εκατομμύρια από το 2004.

Η καλύτερη χρονιά της Dacia

Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η πανδημία του Covid-19, η έλλειψη ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και τα προβλήματα logistics, η Dacia σημείωσε εντυπωσιακή επίδοση πουλώντας 573.800 οχήματα το 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,8% σε σύγκριση με το 2021. Η μάρκα έφτασε, επίσης, σε ένα σημαντικό ορόσημο το 2022, καθώς έχει πουλήσει 8 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, από το 2004.

Κατέβηκε η αγορά, ανέβηκε η Dacia

Οι αγορές όπου δραστηριοποιείται εμπορικά η μάρκα συρρικνώθηκαν κατά 5,5% σε σχέση με το 2021. Η εντυπωσιακή απόδοση της μάρκας επιβεβαιώνει τη συνέπεια στις αρχές της, στο να προσφέρει δηλαδή την καλύτερη σχέση τιμής / αξίας, καθώς η νέα της γκάμα έχει αποδειχθεί η δημοφιλέστερη επιλογή μεταξύ των πελατών λιανικής.

Το 2022, η φίρμα πέτυχε μερίδιο αγοράς ρεκόρ στην Ευρώπη, με 7,6%, στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων σε πελάτες λιανικής, ενισχύοντας τη θέση της για δεύτερη συνεχή χρονιά (έχοντας κατακτήσει μερίδιο 6,2% το 2021). Η μάρκα πέτυχε επίσης το μερίδιο ρεκόρ της τάξεως του 3,7% των πωλήσεων PC+LCV στην Ευρώπη (αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2021) και 4,2% των πωλήσεων PC (αύξηση 0,7% σε σχέση με το 2021).

Εντυπωσιακή πορεία και στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα, η Dacia πέτυχε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων της τάξης του 39,7% σε σχέση με το 2021, ενώ το μερίδιό της αυξήθηκε από το 2,3% το 2021, στο 3,0% τη χρονιά που μας πέρασε. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μερίδιο λιανικής στην ελληνική αγορά αυξήθηκε από το 3,1% (2021) στο 4,4% (2022).

Η Dacia σε λιγότερο από 15 μήνες, λανσάρισε τέσσερα νέα μοντέλα, τα Sandero, Spring και Duster το 2021 και το Jogger το 2022. Στα τέλη του 2022, και τα τέσσερα μοντέλα προχώρησαν στην τελική φάση της νέας στρατηγικής της Dacia, ενσωματώνοντας τη νέα τολμηρή εταιρική ταυτότητα της μάρκας.

Αισιοδοξία για το 2023

Η μάρκα διατηρεί τη δυναμική της διευρύνοντας τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων της. Το Jogger Hybrid 140 – το πρώτο υβριδικό μοντέλο της μάρκας – είναι εξοπλισμένο με την κορυφαία και δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία της Renault, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη, ενώ προσφέρει στους πελάτες ικανή ισχύ, άνεση και οικονομία καυσίμου, με εκπομπές CO2 από 108 γραμ./χλμ.

Το Spring, με τον νέο κινητήρα Electric 65 (65 ίππων), προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ και εξασφαλίζει καλύτερη επιτάχυνση και ανάκτηση ενεργείας. Επίσης, εγκαινιάζει το νέο επίπεδο εξοπλισμού Extreme, που θα υιοθετηθεί σταδιακά από όλη την γκάμα, το οποίο αποτυπώνει εύγλωττα τον εκδρομικό χαρακτήρα της μάρκας.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v