Renault Megane R.S. Ultime: Ο επίλογος μιας επιτυχίας
Η Renault έβγαλε μία ειδική έκδοση του Megane R.S. τιμώντας την πληθωρική ιστορία του γαλλικού μοντέλου.
Η Renault έβγαλε μία ειδική έκδοση του Megane R.S. τιμώντας την πληθωρική ιστορία του γαλλικού μοντέλου.
Σήμερα παρουσιάζεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο 2023, η ειδική έκδοση του Renault Megane R.S. Στην Ιαπωνία εκτιμάται ότι υπάρχουν περί τους 10.000 οπαδούς των σπορ μοντέλων της μάρκας. Η Renault αποκαλύπτει μία ειδική έκδοση του Megane R.S. για να τιμήσει την πλούσια ιστορία του γαλλικού σπορ μοντέλου. Η συγκεκριμένη συλλεκτική έκδοση αποτελεί το επιστέγασμα στην ιστορία ενός θρύλου που ξεκίνησε το 2003.
Μοναδική εμφάνιση
Το Megane R.S. Ultime βασίζεται στο Megane R.S. Trophy και διακρίνεται για τη μοναδική του εμφάνιση και τον υπερπλήρη εξοπλισμό του, παίρνοντας τη σκυτάλη από τα Megane R.S. και Megane R.S. Trophy. Ο σχεδιασμός του είναι μοναδικός, με λωρίδες που αποτυπώνουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της Renault, καθώς και μαύρες λεπτομέρειες που τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του.
Μόνο 1.976 μονάδες
Οι 1.976 αριθμημένες μονάδες που θα παραχθούν (η Renault Sport ιδρύθηκε το 1976), θα φέρουν την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που συνέβαλλε στην εξέλιξη και έγραψε όλα τα ρεκόρ στις πίστες με το Megane R.S. Αποτελεί ένα φόρο τιμής στη γεμάτη με τρόπαια αγώνων και θρυλικά μοντέλα, ιστορία της Renault Sport.
Είναι το τελευταίο μοντέλο της σειράς Megane R.S. και το τελευταίο μοντέλο με το λογότυπο της Renault Sport. Την ιστορία των σπορ μοντέλων της μάρκας, αναλαμβάνει να συνεχίσει η Alpine. Η αποκλειστική σχεδίαση διαθέτει τα χαρακτηριστικά σήματα της Renault Sport, όπως το διπλό διαμάντι, καθώς και συγκεκριμένα γραφικά εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της Renault.
Ξεχωρίζουν οι λωρίδες στην οροφή και το καπό, τον πίσω προφυλακτήρα, τις πόρτες και τα φτερά. Αυτές είναι σε μαύρη ματ απόχρωση για να ταιριάζουν με τα τέσσερα διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος. Το 1976, που είναι το έτος ίδρυσης της Renault Sport, αναγράφεται διακριτικά στη δεξιά πλευρά.
Πλευρικές εισαγωγές αέρα
Το αμάξωμα διαθέτει κατά 60 χιλ.. φαρδύτερα φτερά εμπρός και 45 χιλ.. πίσω, πλευρικές εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας R.S. Vision, κεντρική απόληξη εξάτμισης, κεραία σε μορφή πτερυγίου, πίσω σποϊλερ οροφής και διαχύτη. Πολλές από τις λεπτομέρειες αυτής της σειράς περιορισμένης παραγωγής είναι σε μαύρο χρώμα: τα λογότυπα, οι χειρολαβές των θυρών, τα πλαίσια των παραθύρων, οι τροχοί (ακόμη και τα μπουλόνια), τα καπάκια στις πλήμνες, ο πίσω διαχύτης και το σποϊλερ σε στυλ Formula 1 στον μπροστινό προφυλακτήρα, που διαθέτει γυαλιστερό φινίρισμα και λογότυπο Ultime.
Η υπογραφή του Laurent Hurgon
Ο στάνταρ εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει καθίσματα bucket της Recaro με επένδυση Alcantara σε απόχρωση titanium black και κεντημένο λογότυπο R.S. Η κάρτα-κλειδί hands free του Megane R.S. Ultime είναι διακοσμημένη με τις λωρίδες σε μοτίβο διαμαντιού. Τα μαρσπιέ είναι αποκλειστικά, ενώ κάθε μοντέλο φέρει το δικό του αριθμημένο μεταλλικό πινακιδάκι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Το πινακιδάκι φέρει επίσης και την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που συνέβαλε στην εξέλιξη και δούλεψε πάνω στο Megane R.S. σε ολόκληρη την καριέρα του, κατέχοντας μέχρι σήμερα το ρεκόρ στις πίστες του Nürburgring, της Suzuka και του Spa-Francorchamps.
Περιλαμβάνει πολλά από τα συστήματα των Megane R.S. και Megane R.S. Trophy: οθόνη πλοήγησης 9,3 ιντσών με ηχοσύστημα Hi-Fi της Bose, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, R.S. Monitor όργανο τηλεμετρίας, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360°. Η λίστα των options περιλαμβάνει σύστημα head-up-display (μόνο για τις αριστεροτίμονες εκδόσεις), ηλιοροφή (μόνο για τις αριστεροτίμονες εκδόσεις), και μία ειδικά σχεδιασμένη κουκούλα που θα ενθουσιάσει όσους επιλέξουν αυτό το συλλεκτικό μοντέλο.
Αυτή η ειδική έκδοση κινείται από έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 300 ίππων, με ροπή 420 Nm, κιβώτιο ταχυτήτων EDC (για την Ευρώπη) και μηχανικό διαφορικό Torsen, ενώ εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,7΄΄.
Παράλληλα, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza S007 που εξελίχθηκαν ειδικά για το Megane R.S. Trophy R, σε συνδυασμό με ζάντες Fuji Light 19 ιντσών και φρένα της Brembo με διπλή χύτευση και κόκκινες δαγκάνες. Ο μπροστινός άξονας με την ανεξάρτητη ανάρτηση, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικά bump stops και το σύστημα 4διεύθυνσης 4CONTROL, εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την απόλυτη εμπειρία οδήγησης, τόσο στην πίστα όσο στον ανοιχτό δρόμο.