Από 43.500 ευρώ η ανανεωμένη Mercedes-Benz B-Class
Η ανανεωμένη Mercedes B-Class με τις σπορτίφ αναλογίες και τις μοντέρνες τεχνολογίες είναι διαθέσιμη πλέον και στην Ελλάδα.
Η ανανεωμένη Mercedes B-Class με τις σπορτίφ αναλογίες και τις μοντέρνες τεχνολογίες είναι διαθέσιμη πλέον και στην Ελλάδα.
Ξεκίνησαν οι πωλήσεις της ανανεωμένης B-Class με αρχική τιμή 43.500 ευρώ. Οι μοναδικές σπορτίφ της αναλογίες, ο πολυμορφικός εσωτερικός της χώρος, οι μοντέρνες τεχνολογίες και η τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων MBUX, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πολυτελούς Sports Tourer μοντέλου.
Οι νέας σχεδίασης, προαιρετικοί προβολείς τεχνολογίας LED, ο σπορ προφυλακτήρας και η επένδυση ψυγείου ενισχύουν την δυναμική εμφάνιση της. Στο πίσω τμήμα τοποθετήθηκαν νέα πίσω φώτα δύο τμημάτων που διαθέτουν τεχνολογία LED(βασικός εξοπλισμός). Οι αεροτομές που προσαρμόζονται πλευρικά στο πίσω παρμπρίζ βελτιώνουν την αεροδυναμική.
Δύο οθόνες 10,25 ιντσών
Στον εσωτερικό χώρο δίνεται έμφαση στη πρακτικότητα και την ευρυχωρία. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, οι δύο οθόνης 10,25 ιντσών δημιουργώντας την αίσθηση μίας ευρείας οθόνης που μοιάζει να αιωρείται στο χώρο. Οι τρεις στρογγυλοί αεραγωγοί που θυμίζουν αεριοστρόβιλους, χαρακτηριστικοί της Mercedes-Benz, παραπέμπουν στο κόσμο της αεροπλοΐας. Η εξελιγμένη κεντρική κονσόλα εκφράζει την υψηλή τεχνολογία που διαθέτει η ανανεωμένη B-Class χάρη στην εμφάνιση Black Panel, ενώ το νέας γενιάς τιμόνι που την εξοπλίζει είναι επενδυμένο με δέρμα νάπα(βασικός εξοπλισμός). Στην έκδοση εξοπλισμού AMG, διατίθεται για πρώτη φορά προαιρετικά και θερμαινόμενο τιμόνι.
Αναβαθμισμένα καθίσματα
Μια ελκυστική γκάμα χρωμάτων και υλικών επιτρέπει την εκτενή εξατομίκευση του εσωτερικού χώρου. Στη βασική έκδοση, τα καθίσματα έχουν αναβαθμιστεί ακόμη περισσότερο χάρη στις επενδύσεις ARTICO με τρισδιάστατα ανάγλυφα σχέδια και τη άριστη εργονομική άνεση. Το πακέτο εξοπλισμού Progressive, διατίθεται πλέον στο βασικό εξοπλισμό, προσφέρει την αποκλειστικότητα που χαρακτηρίζει μια Mercedes σε χρώματα μαύρο, μαύρο/macchiato και τον νέο συνδυασμό μαύρο/sage grey. Σε αυτή την περίπτωση, τα καθίσματα μπορούν επίσης να αναβαθμιστούν με δερμάτινη επένδυση σε μαύρο ή bahia brown. Ο ολοκαίνουριος διάκοσμος με μοτίβο αστεριών (star pattern) προσθέτει μία ενδιαφέρουσα πινελιά στον εσωτερικό χώρο. Η γραμμή εξοπλισμού «AMG» είναι η πιο σπορτίφ έκδοση της νέας B-Class, με εσωτερικές επενδύσεις σε μαύρο ARTICO/MICROCUT και κόκκινες διακοσμητικές ραφές.
Βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις
Στη φάση σχεδιασμού εξετάστηκε προσεκτικά η σύνθεση όλων των υλικών που επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν και διερευνήθηκαν οι δυνατότητες για πιο βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις. Η κεντρική επιφάνεια των καθισμάτων ανέσεων επενδύεται με υφάσματα φτιαγμένα από 100% ανακυκλωμένο υλικό. Στην περίπτωση των καθισμάτων ARTICO/MICROCUT, το ποσοστό αυτό είναι 65% στην επιφάνεια του καθίσματος και 85% στα εσωτερικά υλικά.
Η βασική έκδοση της ανανεωμένης B-Class έχει αναβαθμιστεί σημαντικά: Η γραμμή εξοπλισμού Progressive σε συνδυασμό με το πακέτο Advanced, αποτελούν πλέον το σημείο εκκίνησης για τη νέα B-Class. Ενδεικτικά, δημοφιλή χαρακτηριστικά όπως η κάμερα οπισθοπορείας, οι μεγάλες οθόνες πολυμέσων (2 x 10,25’’), τα πακέτα στάθμευσης και καθρεπτών, το πακέτο USB, το τιμόνι σε δέρμα νάπα, τα κάθισμα με οσφυϊκή στήριξη, οι προβολείς τεχνολογίας LED, οι ζάντες ελαφρού κράματος 17’’, καθώς και το πίσω καπό EASY-PACΚ, αποτελούν πλέον στοιχεία του βασικού εξοπλισμού του οχήματος.
Νέα γενιά MBUX
Τα τρία στυλ ενδείξεων ξανασχεδιάστηκαν ειδικά για την πιο πρόσφατη γενιά του συστήματος MBUX: Το κλασικό στυλ (Classic) εμφανίζει όλες τις σημαντικές πληροφορίες για τον οδηγό, το σπορτίφ στυλ (Sporty) εντυπωσιάζει με το δυναμικό στροφόμετρο, ενώ το διακριτικό στυλ (Discreet) έγινε ακόμη πιο λιτό εμφανίζοντας τις ελάχιστες δυνατές πληροφορίες. Σε συνδυασμό με τρεις τρόπους λειτουργίας (Πλοήγηση, Υποβοήθηση, Υπηρεσίες) και επτά χρωματικούς συνδυασμούς, δημιουργείται μία ολιστική εμπειρία για τις αισθήσεις, η οποία μπορεί να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις του πελάτη και τις εκάστοτε συνθήκες. Η κεντρική οθόνη προσφέρει όλες τις προηγούμενες λειτουργίες, όπως πλοήγηση, τηλέφωνο, ανέσεις, ρυθμίσεις οχήματος κλπ., και λειτουργεί ως οθόνη αφής για τον χειρισμό τους.
Αισθητήρας δακτυλικού αποτυπώματος
Το σύστημα τηλεματικής βελτιώθηκε και έχει ανώτερη απόδοσή του. Άλλο ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η ενσωμάτωση του αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος (διαθεσιμότητα από 1ο τρίμηνο του 2023) για την ταυτοποίηση και την εξουσιοδότηση του οδηγού. Φυσικά, δεδομένη θεωρείται η συνδεσιμότητα με smartphone μέσω Apple Carplay ή Android Auto Wireless, ενώ για ακόμη περισσότερες επιλογές συνδεσιμότητας έχει προστεθεί άλλη μία θύρα USB-C και έχει αυξηθεί η ισχύς φόρτισης μέσω USB.
Η φωνητική υποβοήθηση Hey Mercedes αποκτά περισσότερες ικανότητες διαλόγου και μάθησης. Για παράδειγμα, ορισμένες ενέργειες μπορούν να πραγματοποιούνται ακόμη και χωρίς να πείτε Hey Mercedes ώστε να ενεργοποιηθεί το σύστημα. Η φωνητική υποβοήθηση Hey Mercedes μπορεί, επίσης, να εξηγεί τις λειτουργίες του οχήματος και να σας βοηθά όταν για παράδειγμα αναζητάτε το κουτί πρώτων βοηθειών ή συνδέετε το smartphone στο αυτοκίνητο.
Περισσότερη ασφάλεια
Ανανεώθηκε και ως προς τα συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας. Με την αναβάθμιση του πακέτου υποβοήθησης οδηγού για παράδειγμα, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας γίνεται πιο άνετα χρησιμοποιώντας το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης. Η προαιρετική υποβοήθηση σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου σε ελιγμούς ρυθμίζει αυτόματα τη γωνία του τιμονιού στο όχημα, κάνοντας τους ελιγμούς με οπισθοπορεία πιο ασφαλείς και πιο εύκολους.
Εξηλεκτρισμένη γκάμα
Η γκάμα βενζινοκινητήρων έχει επίσης ανανεωθεί και εξηλεκτριστεί. Με επιπλέον 48 volt στο ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος και αυξημένη ισχύ κατά 10 kW, υποστηρίζονται σημαντικά οι λειτουργίες κατά την εκκίνηση. Η κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG) βελτιώνει επίσης αισθητά την άνεση: μειώνει τους θορύβους και τους κραδασμούς κατά την εκκίνηση σε σύγκριση με μια συμβατική μίζα και επιτρέπει την «ελεύθερη κύλιση» με απενεργοποιημένο τον κινητήρα κατά τη σταθερή πορεία. Επιπλέον το σύστημα RSG ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση και, έτσι, τροφοδοτεί το ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 12 volt καθώς και την μπαταρία 48 volt. Η ενέργεια που παράγεται με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αξιοποιείται κατά την επιτάχυνση, για να υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Υβριδικες plug-in μονάδες
Οι υβριδικές plug-in εκδόσεις (Mercedes-Benz B 250 e, κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο 1,2-0,9 λίτρα/100χλμ., ηλεκτρική κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο 17,4-15,4 kWh/100 χλμ., εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο 27-20 γραμ./χλμ.) εξοπλίζονται με μία βελτιωμένη μπαταρία υψηλής τάσης.
Η διαδικασία φόρτισης έχει επίσης βελτιωθεί: πέρα από την κανονική φόρτιση με 3,7 kW, η βελτιωμένη μπαταρία μπορεί επίσης να φορτίζεται με εναλλασσόμενο ρεύμα και έως 11 kW, αντί των μόλις 7,4 kW προηγουμένως. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει επίσης εξελιχθεί και αποδίδει πλέον ισχύ 80 kW, αυξημένη κατά 5 kW. Μέσω της αξιολόγηση διαφόρων φάσεων οδήγησης, το ECO Score 3.0, το οποίο μόλις ενσωματώθηκε σε μερικούς κινητήρες, παρακινεί τον οδηγό να οδηγεί πιο αποδοτικά εξοικονομώντας καύσιμο.