Νέο Volvo EX90: Με την δύναμη της Google
Το νέο μοντέλο ενσωματώνει κάμερες και ραντάρ για την ασφάλεια του οδηγού καθώς και το ολοκαίνουργιο Google HD Maps.
Το νέο μοντέλο ενσωματώνει κάμερες και ραντάρ για την ασφάλεια του οδηγού καθώς και το ολοκαίνουργιο Google HD Maps.
Στο νέο Volvo EX90 που αναμένεται τους επόμενους μήνες, το lidar, οι κάμερες και τα ραντάρ συνεργάζονται για να κατανοήσουν το εξωτερικό περιβάλλον του αυτοκινήτου και για να βοηθήσουν τον οδηγό και τους επιβάτες να παραμείνουν ασφαλείς, ανακοίνωσε η σουηδική μάρκα.
Προκειμένου να βελτιωθούν περαιτέρω οι τεχνολογίες υποβοηθούμενης οδήγησης και να υλοποιηθεί η αυτόνομη οδήγηση στο μέλλον, απαιτείται τα πολύπλοκα συστήματα να αναγνωρίσουν ό,τι περιβάλλει το αυτοκίνητο με λεπτομέρεια – τόσο σε άμεση απόσταση εμπρός, όσο και σε μεγαλύτερες αποστάσεις πέρα από τις στροφές και τις καμπές που βρίσκονται στην πορεία του αυτοκινήτου.
Ολοκληρωμένος χάρτης
Η σουηδική φίρμα ανακοίνωσε ότι λανσάρεις το Google HD Maps – έναν ολοκληρωμένο χάρτη που σχεδιάστηκε ειδικά για κατασκευαστές αυτοκινήτων και παρέχει ενημερωμένες και ιδιαίτερα λεπτομερείς πληροφορίες.
Συνεχίζοντας τη σταθερή συνεργασία μας με την Google, η μάρκα και η θυγατρική της, Polestar, θα είναι οι πρώτοι κατασκευαστές αυτοκινήτων που θα φέρουν την τεχνολογία χαρτών υψηλής ανάλυσης στα μοντέλα τους, αρχίζοντας με τα Volvo EX90 και Polestar 3 που παρουσιάστηκαν πρόσφατα.
Υποβοηθούμενη οδήγηση
Αυτή η κινούμενη απεικόνιση χρησιμοποιείται για να παρουσιάσει τις προσπάθειες ανάπτυξης του Pilot Assist, της λειτουργίας υποβοηθούμενης οδήγησης, με υποστήριξη Google HD Maps και λήψη πληροφοριών από το προηγμένο πακέτο εξωτερικών αισθητήρων που απαρτίζεται από lidar, 5 ραντάρ και 8 κάμερες.
«Η προσθήκη των χαρτών υψηλής ανάλυσης Google στη μελλοντική γκάμα των αυτοκινήτων μας σηματοδοτεί μια επέκταση της συνεργασίας μας με την Google, αντανακλώντας τη δέσμευσή μας να εργαστούμε μαζί με ηγετικές δυνάμεις από τον κλάδο της τεχνολογίας», λέει ο Επικεφαλής Διευθυντής Λειτουργιών και Αναπληρωτής CEO, Javier Varela (Χαβιέ Βαρέλα). «Η εφαρμογή Google HD Maps στα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε το προσεχές διάστημα θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε στους οδηγούς μια πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία και, στο μέλλον, να συνεισφέρουμε στην εισαγωγή της ασφαλούς αυτόνομης οδήγησης.»
«Βασισμένος στην πολυετή μας παράδοση να χαρτογραφούμε τον κόσμο, ο νέος χάρτης υψηλής ανάλυσης της Google σχεδιάστηκε ειδικά για κατασκευαστές αυτοκινήτων και προσφέρει ολοκληρωμένα, τοπικά εστιασμένα δεδομένα με ακρίβεια σε επίπεδο κυκλοφοριακής λωρίδας, τα οποία είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την υποστήριξη συστημάτων υποβοηθούμενης και αυτόνομης οδήγησης επόμενης γενιάς», λέει ο Jorgen Behrens (Γιόργκεν Μπέρενς), Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Geo Automotive, Google. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η Volvo για τη βελτίωση της ασφάλειας και της άνεσης των οδηγών παντού.»
Κεντρική υπολογιστική μονάδα
Αυτές οι πληροφορίες για τον δρόμο, σε συνδυασμό με δεδομένα από το lidar και άλλους αισθητήρες, θα υφίστανται επεξεργασία από την κεντρική υπολογιστική μονάδα του αυτοκινήτου που υποστηρίζεται από τις NVIDIA DRIVE AI πλατφόρμες Xavier και Orin.
Συνδυάζοντας δεδομένα από χάρτη υψηλής ανάλυσης με πληροφορίες που συλλέγονται από τους εξωτερικούς αισθητήρες, συμπεριλαμβανομένου ενός lidar, καθώς και λογισμικού που αναπτύχθηκε από την εταιρεία λογισμικού ασφαλείας, Zenseact, στοχεύει η μάρκα να προσφέρει μία πιο προβλέψιμη, ασφαλή και άνετη οδήγηση.
«Η Zenseact είναι περήφανη που συνεργάζεται με τη Volvo Cars και την Google για την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας που θα αλλάξει τα δεδομένα στην υποβοηθούμενη και, αργότερα, στην αυτόνομη οδήγηση, λέει η Ödgärd Andersson (Έντγκορντ Άντερσον), CEO της Zenseact. «Θα παίξει έναν σημαντικό ρόλο στην πορεία μας προς τις μηδενικές συγκρούσεις».
Στο μέλλον, το Google HD Maps θα υποστηρίξει επίσης την εισαγωγή της τεχνολογίας για την αυτόνομη οδήγηση, σε συνδυασμό με το πακέτο αισθητήρων, που απαρτίζεται από ένα lidar ενσωματωμένο στην οροφή, ραντάρ, κάμερες και υπερηχητικούς αισθητήρες, για να βελτιώσει περαιτέρω τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να κατανοεί το περιβάλλον του.