Η επιβράβευση της Kosmocar
Η Kosmocar διακρίθηκε στην κατηγορία «H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη» στην φετινή απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η Kosmocar διακρίθηκε στην κατηγορία «H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη» στην φετινή απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.
Την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία «H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη» απέσπασε η Kosmocar στην φετινή απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για την εφαρμογή των υπηρεσιών έξυπνης κινητικότητας «ASTYBUS» και «astyGO» μέσω του application «astyMOVE» στο πλαίσιο του προγράμματος «Αστυπάλαια: Έξυπνο και Αειφόρο Νησί».
Στη τελετή, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η Kosmocar διακρίθηκε επίσης ως ένας εκ των τριών finalist στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη».
Πυλώνας του προγράμματος
Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις αφορούν στον πυλώνα του Προγράμματος για την έξυπνη κινητικότητα και πιο συγκεκριμένα στη λειτουργία της υπηρεσίας vehicle sharing «astyGO» σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες shuttle service «ASTYBUS» αποκλειστικά μέσω ηλεκτρικών οχημάτων, με το συντονισμό της Kosmocar σε συνεργασία με τον Αναπτυξιακό Οργανισμό της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου «K2» που αποτελεί το δημόσιο φορέα της υπηρεσίας. Με την εφαρμογή του πρωτοποριακού οικοσυστήματος έξυπνης κινητικότητας «astyMOVE» όλες οι ανάγκες μετακίνησης στο νησί πραγματοποιούνται με εύκολο και απλό τρόπο ενσωματώνοντας με καινοτόμο τρόπο όλες τις υπηρεσίες στο smartphone του επισκέπτη και του μόνιμου κατοίκου της Αστυπάλαιας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kosmocar κ. Στήβεν Σίρτης δήλωσε: «Οι μεγαλύτερες αλλαγές που μπορούμε να βιώσουμε πολύ συχνά στηρίζονται σε εξαιρετικά απλές ιδέες με όραμα. Το πρόγραμμα «Αστυπάλαια - Έξυπνο και Αειφόρο Νησί» που αποτελεί την απόλυτη εφαρμογή μιας τέτοιας ιδέας, βρίσκεται πλέον στο δεύτερο έτος υλοποίησής του κι έχει ως στόχο τη βελτίωση της ζωής των κατοίκων μέσω του μετασχηματισμού της Αστυπάλαιας σε υπόδειγμα πράσινης κινητικότητας. Το πρόγραμμα αυτό δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς τη συμβολή και την αποδοχή της τοπικής κοινωνίας γιατί το έργο της Αστυπάλαιας αποδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι η αλλαγή και η μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον είναι εφικτή.»
Ποιοτική εξυπηρέτηση
Το ΕΙΕΠ, παραμένοντας σταθερό στις αξίες του και στο όραμά του, επιβραβεύει 13 χρόνια τώρα τις εταιρείες, τους οργανισμούς και τα στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών εκείνα που δουλεύουν καθημερινά με γνώμονα την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών. Ο αναγνωρισμένος πλέον θεσμός των βραβείων, κατ’ αντιστοιχία με τις πρακτικές σε όλη την Ευρώπη, επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές, που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και συμβάλουν στην καλύτερη εμπειρία του. Επιπλέον, στόχος είναι η δημιουργία και η διάχυση εξειδικευμένης γνώσης καθώς και η επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο.
Μετασχηματισμός
Το πρόγραμμα «Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί», που από κοινού υλοποιούν η Ελληνική Δημοκρατία και o Όμιλος Volkswagen, με την έμπρακτη υποστήριξη της Kosmocar, του Δήμου Αστυπάλαιας και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, σκοπεύει να προσφέρει μια βαθύτερη κατανόηση του μετασχηματισμού ενός ολόκληρου συστήματος. Μέσα σε πέντε χρόνια, η Αστυπάλαια πρόκειται να μετατραπεί σε ένα νησί με μεγάλο βαθμό βιώσιμης κινητικότητας και ενέργειας – με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, έξυπνες υπηρεσίες κινητικότητας και ένα πράσινο υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας. Στο σημαντικό αυτό έργο εμπλέκονται 16 οργανισμοί ιδιωτικού και δημόσιου χαρακτήρα με προέλευση από 3 ευρωπαϊκές χώρες.