Peugeot 3008: Στη κορυφή των SUV

Το Peugeot 3008 βρίσκεται στην κορυφή των ευρωπαϊκών πωλήσεων για την κατηγορία C-SUV με το σπαθί του.

Peugeot 3008: Στη κορυφή των SUV

Το Peugeot 3008, άλλαξε την εικόνα της εμβληματικής μάρκας. Η πρωτοεμφανιζόμενη μοντέρνα σχεδίαση, η εμπνευσμένη ιδέα για την διαμόρφωση του πίσω τμήματος, το τεχνολογικό του υπόβαθρο υψηλής αξίας καθώς και η ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει σε αντίστοιχα premium μοντέλα είναι οι παράγοντες που συνέβαλαν στην εντυπωσιακή εμπορική του πορεία του SUV και καθόρισαν την πορεία της φίρμας με σήμα το λιοντάρι.

Bρίσκεται στη κορυφή των μικρομεσαίων SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Η ανανεωμένη εκδοχή του τονίζει τα στοιχεία που παραπέμπουν στην εξέλιξη της μάρκας. Επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, νέα Full LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέα χρώματα αμαξώματος, καθώς και ένας νέος προαιρετικός εξοπλισμός με την ονομασία Black Pack κ.α. κάνουν την διαφορά.

Προσφέρει τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, αλλά και το νέο Peugeot 3008 i- Cockpit που διαθέτει νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης.

Ψηφιακή τεχνολογία

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών, είναι εύκολα διαμορφώσιμος και περιλαμβάνει ψηφιακή τεχνολογία απεικόνισης που ονομάζεται Normally Black, εξασφαλίζοντας ποιότητα και καλύτερη αναγνωσιμότητα των ενδείξεων, με ανώτερη χρωματική αντίθεση.
Η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών, είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» (toggle switches) που είναι ιδιαίτερα κομψοί και δίνουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βασικές λειτουργίες άνεσης: ηχοσύστημα, κλιματισμός, 3D Connected σύστημα πλοήγησης με φωνητική αναγνώριση εντολών, παράμετροι λειτουργίας αυτοκινήτου, εφαρμογές smartphone, και alarm.
Οι υβριδικές εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ειδικό πλήκτρο που παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες της ηλεκτροκίνησης.
Στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας, όλες οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως με αυτόματο κιβώτιο, διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους και ειδικό επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων ‘Normal', 'Sport’ και Eco.

Στις εκδόσεις με υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης, ο συγκεκριμένος επιλογέας ρυθμίζει τη λειτουργία μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης: Electric (εργοστασιακή επιλογή κατά την εκκίνηση) / Hybrid / Sport / 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση Hybrid4 300).

Νυκτερινή ορατότητα

Tα νέας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συμπληρώσουν τις πολλές ενσωματωμένες ευφυείς τεχνολογίες που διαθέτει ήδη το μοντέλο: Σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου τη νύχτα. Adaptive (Ενεργό) Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), με επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3΄΄. Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go). Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς & ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες που κυμαίνονται από 5 έως 140 χλμ./ωρα ανάλογα την έκδοση) με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.

Δύναμη της επιλογής

Ενσαρκώνει ιδανικά την έννοια της «δύναμης της επιλογής», καθώς προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής Plug- in υβριδικών με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης Puretech ή ντίζελ BlueHDi. Βενζίνη, τρικύλινδρος 1.2 PureTech 130 ίππων, τετρακύλινδρος 1.6 PureTech 180 ίππων EAT8. Ντίζελ, τετρακύλινδρος 1.5 BlueHdi 130 BlueHDi 130 ίππων. Συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο EAT8.

Υβριδικοί επαναφορτιζόμενοι: Hybrid4 300 e-EAT8, κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς, εκπομπές C02 από 29 γαρμ./χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 59 χλμ. Hybrid 225 e-EAT8, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, εκπομπές C02 από 30 γραμ./χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 56 χλμ.

Εξαιρετικά αποτελεσματική και δυνατή, η έκδοση Hybrid 4 300 e-EAT8 είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρων: ο ένας στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110 ίππους και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112 ίππους.

Βελτιωμένη πρόσφυση

Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους και στροφές.

Η έκδοση Hybrid με την κίνηση στους δύο τροχούς 225 ίππων συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech απόδοσης 180 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8. Από 33.300 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v