BMW 3.0 CSL: Εμπειρία καθαρόαιμων επιδόσεων
Η BMW 3.0 CSL συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία των πέντε δεκαετιών αγωνιστικής τεχνογνωσίας της μάρκας.
Η BMW 3.0 CSL συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία των πέντε δεκαετιών αγωνιστικής τεχνογνωσίας της μάρκας.
Καθώς η επετειακή χρονιά πλησιάζει στο τέλος της, η BMW M GmbH παρουσιάζει το πιο αποκλειστικό ειδικό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ – ένα αριστούργημα μηχανικής που ενσωματώνει την ουσία από τα 50 χρόνια αγωνιστικού πάθους της εταιρείας και εκφράζει τις ιστορικές της ρίζες μέσα από ένα θρυλικό όνομα.
Συνδυάζει μία μοναδική σχεδίαση με μία εμπειρία καθαρόαιμων επιδόσεων για δύο άτομα. Με εξαιρετικά στοχευμένο τρόπο, μεταφέρει στο σήμερα τη φιλοσοφία που δημιουργήθηκε τη δεκαετία του 1970 και αφορά την εφαρμογή αγωνιστικής τεχνολογίας, σχεδιασμένης για απόλυτη οδηγική απόλαυση στο δρόμο.
Συναισθηματική αύρα
Η BMW 3.0 CSL συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία των πέντε δεκαετιών αγωνιστικής τεχνογνωσίας της BMW M GmbH σε ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικά συναισθηματική αύρα. Όλες οι πτυχές του χαρακτήρα της – δυναμική εξωτερική κομψότητα, cockpit κλασικού σπορ αυτοκινήτου, ευφυής, ελαφριά δομή, εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας, χειροκίνητο κιβώτιο και πίσω κίνηση – βασίζονται στις παραδοσιακές αρχές μιας BMW M. Τα στοιχεία αυτά αλληλοσυμπληρώνονται με την αρωγή της πιο πρόσφατης τεχνολογίας προκειμένου να δημιουργήσουν το απόλυτο σύμβολο κορυφαίων επιδόσεων με τρόπο που μόνο η BMW γνωρίζει εδώ και 50 χρόνια. Επομένως, η βόλτα με μία BMW 3.0 CSL είναι όχι μόνο μία αποκλειστική εμπειρία υψηλών επιδόσεων, αλλά και μία συναισθηματική συνάντηση με την ιστορία και το παρόν του πιο ισχυρού γράμματος στον κόσμο.
Έκδοση περιορισμένης παραγωγής
Κατασκευάζεται σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό. Με την ευκαιρία της επετείου, θα κυκλοφορήσουν ακριβώς 50 σειριακά αριθμημένες μονάδες του ειδικού μοντέλου. Εξ αρχής, αυτό την καθιστά εξαιρετικά σπάνια, η οποία θα βρει τη θέση της στις συλλογές οχημάτων των πιστών φίλων της μάρκας BMW M.
Η παραγωγή όλων των οχημάτων θα κρατήσει περίπου τρεις μήνες. Το καθένα από αυτά δημιουργείται με απόλυτη αφοσίωση στην τεχνική αριστεία και στις συντονισμένες με ακρίβεια τεχνολογίες σε μία περίτεχνη διαδικασία κατασκευής εκτός των γραμμών παραγωγής του εργοστασίου του BMW Group στο Dingolfing στο Moosthenning, Κάτω Βαυαρία. Τα αποκλειστικά εσωτερικά εξαρτήματα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) παράγονται στο χέρι τόσο στο Μόναχο όσο και στο εργοστάσιο εξαρτημάτων του BMW Group στο Landshut από ειδικούς στον τομέα των αμαξωμάτων.
560 ίππους
Η έκδοση του συστήματος κίνησης με τεχνολογία M TwinPower Turbo, που εξελίχθηκε περαιτέρω αποκλειστικά, προσφέρει μέγιστη ισχύ 560 ίππων. Αυτό το νέο ρεκόρ απόδοσης για μοντέλα της BMW M Gmbh με εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με έγκριση για χρήση στο δρόμο υποστηρίζει το ειδικό καθεστώς του οχήματος. Ο κινητήρας του παράγει μέγιστη ροπή 550 Nm και εντυπωσιάζει με μία γραμμική απόδοση ισχύος μέχρι το μέγιστο αριθμό στροφών των 7.200 σ.α.λ.
Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Για τη μεταφορά της ισχύος στο δρόμο, οι υπεύθυνοι εξέλιξης της επέλεξαν μία φιλοσοφία που έχει χρησιμοποιηθεί και δοκιμαστεί επί δεκαετίες με σκοπό τη μέγιστη οδηγική απόλαυση και την έντονη αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος. Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων του οποίου η κλιμάκωση και οι σχέσεις μετάδοσης εναρμονίζονται άριστα με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του αυτοκινήτου. Η ακριβής διαδρομή του επιλογέα ταχυτήτων επιτρέπει γρήγορες και ακριβείς αλλαγές. Φόρο τιμής στη σύγχρονη τεχνολογία αποτίει το shift assistant, που χρησιμοποιεί ένα σύστημα ελέγχου ταχύτητας για να εξασφαλίσει εμπλοκή του συμπλέκτη χωρίς ολίσθηση μετά το κατέβασμα ή κατά το φρενάρισμα στις στροφές. Μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό.
Πίσω κίνηση
Κατά παράδοση, η ροπή μεταφέρεται στο δρόμο αποκλειστικά μέσω των πίσω τροχών. Για οδήγηση στην πίστα, ο οδηγός μπορεί να αξιοποιήσει τις - γνώριμες στα μοντέλα Μ - υψηλές πλευρικές δυνάμεις που αναπτύσσονται προκειμένου να κατευθύνει το όχημα στις στροφές με ελεγχόμενο drift. To Active M Differential στον πίσω άξονα επίσης εξασφαλίζει ανώτερη δυναμική. Εάν χρειαστεί αποτρέπει την αύξηση της ροπής εξόδου στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύεται αύξηση στο φορτίο του κινητήρα και, ταυτόχρονα, λειτουργεί συνεχώς και με μεταβλητό τρόπο κλειδώνοντας το διαφορικό σε ποσοστό έως και 100%. Το Active M Differential είναι συνδεδεμένο με το DSC (Dynamic Stability Control) και προσαρμόζει με ακρίβεια το ποσοστό εμπλοκής στην αντίστοιχη οδηγική κατάσταση. Για παράδειγμα, η πρόσφυση βελτιστοποιείται σε δρόμους με διαφορετικό συντελεστή τριβής ανάμεσα στον δεξιό και τον αριστερό πίσω τροχό. Όταν το όχημα επιταχύνει δυναμικά στην έξοδο μιας στροφής, ο οδηγός λαμβάνει την απαραίτητη πληροφόρηση για τα επίπεδα πρόσφυσης των πίσω τροχών και επομένως μπορεί να ρυθμίσει πόσο βαθιά ή όχι θα πατήσει το γκάζι.