Ferrari Vision Gran Turismo Concept: Πρόκληση στο εικονικό περιβάλλον

Το νέο μονοθέσιο της Ferrari είναι το πρώτο της εταιρείας που φτιάχτηκε αποκλειστικά για τον εικονικό κόσμο.

Ferrari Vision Gran Turismo Concept: Πρόκληση στο εικονικό περιβάλλον

Η Ferrari Vision Gran Turismo, ένα μονοθέσιο με κλειστούς τροχούς, είναι το πρώτο πρωτότυπο αυτοκίνητο της Ferrari που δημιουργήθηκε ειδικά για τον εικονικό κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η σχεδίαση του αυτοκινήτου έχει τις ρίζες του στην απαράμιλλη αγωνιστική παράδοση του Μαρανέλο, με τον αριθμό 75 στις πλευρές του να αντικατοπτρίζει αυτή την ευγενή κληρονομιά. Το λανσάρισμα της Ferrari Vision Gran Turismo περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα για τους εορτασμούς της 75ης επετείου όταν το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο της μάρκας, το 125 S, βγήκε από τις πύλες του εργοστασίου το 1947.

Για να σηματοδοτήσει αυτή την περίσταση, το εντυπωσιακό μοντέλο, όχι μόνο σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για τη Ferrari στο εικονικό περιβάλλον, όπου θα εμπνεύσει νέες γενιές παθιασμένων και ενθουσιωδώνοδηγών και αλλά και να επαναπροσδιορίζει τη στιλιστική γλώσσα της εταιρείας. Αντιπροσωπεύει ένα φουτουριστικό σχεδιαστικό μανιφέστο για τα αυτοκίνητα δρόμου και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Ferrari, ενσωματώνοντας τη μέγιστη έκφραση της ομορφιάς και καινοτομίας, παρέχοντας ένα ερέθισμα τόσο για τους μηχανικούς όσο και για τους οδηγούς (πραγματικούς και εικονικούς) του αύριο.

Έμπνευση από τα θρυλικά Sports Prototypes

Η σχεδίαση της Ferrari Vision Gran Turismo έγινε από τη Ferrari Centro Stile υπό τη διεύθυνση του Flavio Manzoni και εμπνέεται απευθείας από τα θρυλικά Sports Prototypes της δεκαετίας του 1960 και 70 της Ferrari, τα οποία γνώρισαν τεράστια επιτυχία σε αγώνες αντοχής όπως οι 24 Ώρες του Le Mans και το 24 Hours of Daytona.

Η αεροδυναμική του πίσω μέρους αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας ιδέες εμπνευσμένες από τη Ferrari 499P, ιδιαίτερα όσον αφορά τον διαχύτη. Η Ferrari Vision Gran Turismo διαθέτει την ίδια μονάδα παραγωγής ενέργειας 3-λίτρων turbo V6 120 μοιρών που υιοθετήθηκε στις 296 GTB, 296 GTS και 296 GT3 που τροφοδοτούν επίσης τη νεα 499P. Ωστόσο, σε αυτήν την εκδοχή, δεν υπήρχαν περιορισμοί τεχνικού κανονισμού προς συμμόρφωση, επομένως βελτιώθηκε περαιτέρω για την απελευθέρωση πραγματικά ακραίων επιδόσεων. Σε αυτή τη συγκεκριμένη διαμόρφωση, ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει την τεράστια ισχύ των 1.030 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. με επιπλέον 240 kW (326 ίπποι) διαθέσιμα από τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν στον πίσω άξονα και έναν σε κάθε έναν από τους μπροστινούς τροχούς.

Πλήρη χρήση της συνδυασμένης ισχύος

Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης υβριδική τεχνολογία που επωφελείται από τη τεχνογνωσία στις στρατηγικές ηλεκτρικής ώθησης και ανάκτησης ενέργειας που έχει αναπτύξει η Ferrari στη Formula 1. Η συνεχής εξισορρόπηση της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας επιτρέπει στον οδηγό να κάνει πλήρη χρήση της συνδυασμένης ισχύος που διατίθεται από το ICE και τους ηλεκτροκινητήρες, έτσι ώστε η μέγιστη απόδοση να είναι διαθέσιμη τόσο κατά τους προκριματικούς γύρους όσο και σε διαδοχικούς γύρους αγώνων.

Η Ferrari Vision Gran Turismo που αποκαλύφθηκε κατά τους Παγκόσμιους Τελικούς Gran Turismo στο Μόντε Κάρλο, θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες της GT7 από τις 23 Δεκεμβρίου 2022. Στις 15 Δεκεμβρίου 2022, η μελέτη σχεδίασης πλήρους κλίμακας θα κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στο Μουσείο Ferrari στο Μαρανέλο, όπου θα εκτίθεται παράλληλα με την τρέχουσα έκθεση αφιερωμένη στα αποκλειστικά μοναδικά μοντέλα της μάρκας μέχρι τον Μάρτιο του 2023.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΙΣΧΥΟΣ

Τύπος: V6 - 120°, twin turbo, τετρακίνηση

Συνολικός κυβισμός: 3000 κ.εκ.

Μέγιστη. Ισχύς εξόδου ICE: 1030 ίπποι/ 9.000 σ.α.λ.

Μέγιστη. Ροπή ICE: 900 Nm στις 5500 σ.α.λ.

Υβριδικό σύστημα: 240 kW (326 ίπποι)

ΒΑΡΟΣ

Βάρος: 1.250 κιλά.

Κατανομή βάρους: 43,5% εμπρός / 56,5% πίσω.

ΚΙΒΩΤΙΟ

Κιβώτιο ταχυτήτων F1 διπλού συμπλέκτη, οκτώ σχέσεων.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη ταχύτητα: > 350 χλμ./ώρα.

0-100 χλμ./ώρα: < 2,0’’

0-200 χλμ./ώρα: < 5,0΄΄

Χρόνος γύρου Fiorano: < 1'10"

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v