Αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500e: «Φωνάζει» σαν συμβατικό Abarth

H Abarth παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 500e, το οποίο θα εμπλουτίσει τη γκάμα και θα διευρύνει το κοινό της.

Αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500e: «Φωνάζει» σαν συμβατικό Abarth

H Abarth παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το  500e, το οποίο θα εμπλουτίσει τη γκάμα και θα διευρύνει το κοινό της. Το νέο Abarth 500e είναι το πιο άμεσο στις αντιδράσεις και δυναμικό Abarth της σύγχρονης εποχής. H ηλεκτρική αρχιτεκτονική προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση και αίσθηση από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, χάρη στη βελτιωμένη κατανομή βάρους, την αυξημένη ροπή και το μεγαλύτερο πλάτος (φαρδύτερα μετατρόχια).

Η ηλεκτροκίνηση είναι η τέλεια τεχνολογία για τη βελτίωση της οδηγικής απόλαυσης και εξασφαλίζει κορυφαία απόκριση, καλύτερη ισορροπία, μεγαλύτερη σταθερότητα και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης.

Ο μοναδικός λόγος για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού Abarth είναι η αναζήτηση της μέγιστης απόδοσης. Αυτός ο στόχος οδηγεί την Abarth εδώ και 73 χρόνια με τη μάρκα να αποτελεί από το 1949 συνώνυμο της απόδοσης και της ανταγωνιστικότητας.

Κορυφαία απόκριση

Το νέο Abarth 500e είναι περισσότερο Abarth από ποτέ. Συνδυάζοντας τη δύναμη του ηλεκτρισμού με το στιλ και τον ήχο, μετατρέπει την αδρεναλίνη σε επιδόσεις. Το νέο 500e είναι το πλέον άμεσο και διασκεδαστικό αυτοκίνητο στην πόλη, έχοντας καλύτερες επιδόσεις και απόκριση από το Abarth 695. Ειδικότερα στην επιτάχυνση στις χαμηλές ταχύτητες (20-40χλμ./ώρα) είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο (50%) σε σχέση με το βενζινοκίνητο μοντέλο 695 (180hp).

Αλλά και εκτός του αστικού περιβάλλοντος, το νέο Abarth 500e είναι ταχύτερο, με την επιτάχυνση 40-60χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 1,5δλ. -πολύ ταχύτερα από τη συμβατική έκδοση- που μένει πίσω κατά 15 μέτρα, φτάνοντας τα 60χλμ./ώρα ένα δευτερόλεπτο αργότερα.

Επιταχύνοντας από τα 60 στα 100χλμ./ώρα, το ηλεκτρικό μοντέλο είναι επίσης ταχύτερο κατά σχεδόν 1δλ., ενώ η συνολική του ανωτερότητα καταγράφεται και στην πίστα Misto Alfa Handling Track του κέντρου δοκιμών του Balocco, όπου το νέο Abarth 500e κερδίζει το 695 στο γύρο με περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά.

Εφοδιάζεται με μπαταρία 42 kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 113,7 kW (155 ίππων) που εξασφαλίζει δυναμικές ρεπρίζ και επιτάχυνση από στάση έως τα 100χλμ./ώρα σε μόλις 7 ΄΄.

Προγράμματα οδήγησης

Τρία προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα, το κάθε ένα με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες.

Η επιλογή Turismo προσφέρει ομαλότερη επιτάχυνση, ενώ και η συνολική απόδοση περιορίζεται για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η ισχύς φτάνει τα 100 αντί τα 113 kW και η ροπή τα 220 αντί τα 235 Nm. Η επιλογή Scorpion Street παράλληλα με την μέγιστη ισχύ προσφέρει και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας. Στις επιλογές Turismo και Scorpion Street διαθέσιμη είναι και η λειτουργία “one-pedal” για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ανάκτηση ενέργειας. Τέλος το πρόγραμμα Scorpion Track όπως αφήνει να εννοηθεί το όνομα του έχει σχεδιαστεί με αποκλειστικό γνώμονα τη μέγιστη απόδοση.

Ταχύτητα φόρτισης

Εφοδιάζεται με σύστημα ταχυφόρτισης ισχύος 85 kW, το οποίο επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο την ανάκτηση αυτονομίας περίπου 40χλμ. σε μόλις 5 λεπτά, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει το 80% σε μόλις 35 λεπτά. 

Ο βρυχηθμός της Abarth

Διαχρονικά ο ήχος παίζει σημαντικό ρόλο για την Abarth. Εκτός από τεχνικό στοιχείο, εξελίχθηκε σε μια ξεχωριστή υπογραφή που υπογραμμίζει τη διασκέδαση που προσφέρουν τα μοντέλα της μάρκας. Το νέο Abarth 500e είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του που προσφέρει μια ηχητική εμπειρία για όσους επιθυμούν να οδηγούν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς όμως να αποχωριστούν το βρυχηθμό ενός σπορ αυτοκινήτου.

Κάθε φορά που ο οδηγός ενεργοποιεί το αυτοκίνητο, το σύστημα αναπαράγει έναν ήχο από ηλεκτρική κιθάρα, κάτι που ισχύει αντίστοιχα και με την ενεργοποίηση του υποχρεωτικού συστήματος AVAS (Acoustic Vehicle Alert System) μετά τα 20χλμ./ώρα. Τέλος το νέο Abarth 500e, είναι το πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο πόλης με σύστημα αναπαραγωγής ήχου, για όσους δεν θέλουν να αποχωριστούν ούτε για μια στιγμή το χαρακτηριστικό βρυχηθμό του Turbo βενζινοκινητήρα της Abarth.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v