Δοκιμάσαμε το κορυφαίο smartphone της Sony, το Xperia Z και «ερευνούμε» κατά πόσο αξίζει από άποψη specs, επιδόσεων, design και τιμής.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Χρήστου Τζώρτζη
"Ό,τι καλύτερο έχει η Sony, σε ένα smartphone". Αυτό αναφέρει η ίδια η εταιρία για το Xperia Z, υποδεικνύοντας ξεκάθαρα το πόσα πολλά – υλικά και άυλα - επενδύει στον νέο της smartphone.
Μια πρόσφατη ανακοίνωση της Sony, η οποία στηρίζεται σε εκτιμήσεις αξιόπιστων αναλυτών (ωστόσο όχι σε κάποιο οίκο όπως η IDC ή η Gartner), αναφέρει ότι μέσα στις πρώτες 40 ημέρες κυκλοφορίας του, το Xperia Z πούλησε 4,6 εκατομμύρια συσκευές, γεγονός που ενισχύσει τη θέση και κυρίως το γόητρο της Sony στο χώρο των smartphones.
Από τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του, έγινε σαφές ότι το Xperia Z θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στα smartphone για την Sony. Σύμφωνα με τις προθέσεις της εταιρείας, η συσκευή έχει σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρει κορυφαία εμπειρία χρήσης, στηριζόμενη στα ζωντανά χρώματα της οθόνης, στην κάμερα αλλά και στο γεγονός ότι είναι αδιάβροχο και ανθεκτικό στη σκόνη.
Η Sony κινήθηκε επιθετικά τόσο εμπορικά όσο και σε επίπεδο marketing με σκοπό να κάνει "ντόρο" για τη νέα της συσκευή, αλλά και να δηλώσει ότι παραμένει ένας ισχυρός παίκτης στα smartphones. Το Holi festival στην Ινδία, όπου κάθε χρόνο χιλιάδες ανθρώπων συμμετέχουν σε ένα πανηγύρι εκτόξευσης πολύχρωμης σκόνης και νερού, ήταν ιδανικό σκηνικό για το διαφημιστικό σποτ της Sony.