Η Ford διακρίθηκε και στην ηθική

Η επίσημη ερευνά του Ethisphere Institute, ανέδειξε την Ford ως μια «Από τις πιο ηθικές εταιρείες παγκοσμίως για το 2015»
Η Ford διακρίθηκε και στην ηθική
του Σπύρου Ρέκκα

Η Ford έχει ένα ακόμη λόγο για να υπερηφανεύεται. Η επίσημη ερευνά του Ethisphere Institute, την ανέδειξε σαν μια ‘’Από τις πιο ηθικές εταιρείες παγκοσμίως για το 2015΄΄. Η αμερικανικη φιρμα είναι η μοναδική από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας με τέτοια διάκριση.

Η διάκριση έρχεται σε μία εποχή όπου οι κανόνες λειτουργίας μιας εταιρείας θεωρούνται το ίδιο σημαντικοί με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, σύμφωνα με μια νέα έρευνα. «Αυτή η διάκριση επιβραβεύει τις σωστές εταιρικές πρακτικές και αποφάσεις σε καθημερινή βάση,» δήλωσε ο Bill Ford, Executive Chairman της Ford Motor Company. «Η ηθική και η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη φήμη και επιτυχία μιας εταιρίας και είμαστε περήφανοι που η Ford, είναι η μοναδική από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας που κερδίζει αυτή τη διάκριση για έξι συνεχείς χρονιές.»

Η αξιολόγηση της παγκοσμίως πιο ηθικής εταιρείας βασίζεται σε ένα πλαίσιο του Ethisphere Institute όπου γίνεται αποτίμηση της απόδοσης με αντικειμενικό, συνεπή και τυποποιημένο τρόπο. Η διάκριση απονέμεται σε όσους αριστεύουν σε πέντε κατηγορίες – ηθική και συμμόρφωση, εταιρική κοινωνική ευθύνη, καλλιέργεια ηθικής, διακυβέρνηση και ηγεσία, καινοτομία και φήμη.

«Οι παγκοσμίως πιο ηθικές εταιρείες ασπάζονται την αλληλένδετη σχέση μεταξύ ηθικής επιχειρηματικής πρακτικής και βελτιωμένων εταιρικών επιδόσεων,» δήλωσε ο Timothy Erblich, Ethisphere chief executive officer. «Αυτή η αναγνώριση είναι αποτέλεσμα συλλογικής δράσης και προσπάθειας ενός παγκόσμιου ανθρώπινου δυναμικού. Συγχαίρουμε όλους στη Ford για το εξαιρετικό επίτευγμα.»

Η διάκριση σχετίζεται και με την έρευνα επιβεβαιώνοντας ότι η ηθική και αξιοπιστία επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών. Πέρσι, σύμφωνα με το 2015 Harris Poll Reputation Quotient, το 53% του αμερικανικού κοινού είχε πάρει περισσότερες πληροφορίες για μία εταιρεία πριν συνδιαλλαχτεί μαζί της. Πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων αποφάσισε να μην έχει δοσοληψίες με κάποια εταιρία για την οποία η κρατούσα άποψη είναι αρνητική. Η Ford βλέπει αυτή την τάση να επηρεάζει καταναλωτές κάθε ηλικίας - ιδιαίτερα όμως τους νεαρότερους πελάτες. Τα μέλη της Γενιάς Z (γεννημένα μετά το 1993) συγκριτικά με τη Γενιά Χ έχουν κατά 54% μεγαλύτερη επιθυμία να επηρεάσουν τον κόσμο, ενώ ως καταναλωτές συναλλάσσονται με εταιρίες παρόμοιων αρχών και αντιλήψεων, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας ερευνών Sparks & Honey.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη μεθοδολογία και για την πλήρη λίστα των Παγκοσμίως Πιο Ηθικών Εταιριών του 2015 επισκεφθείτε το σύνδεσμο http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/wme-honorees/ .
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v