Ανανεωμένη Honda CB 125F, με νέο πλαίσιο

Εμφανώς ανανεωμένη παρουσιάζεται η νέα μοτοσικλέτα της Honda, με αερόψυκτο κινητήρα και ατσάλινο πλαίσιο.
Ανανεωμένη Honda CB 125F, με νέο πλαίσιο
του Σπύρου Ρέκκα

Η Honda CB 125F παρουσιάζεται εκτενώς ανανεωμένη, με το ‘γυμνό’ στυλ της οικογένειας CB-F, με νέο πλαίσιο και τροχούς 18 ιντσών και 6 ακτίνων. Ο νέος αερόψυκτος κινητήρας έχει σχεδιαστεί με κριτήριο την ευχρηστία σε πραγματικές συνθήκες, αποδίδει υψηλή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και νέες ρυθμίσεις ψεκασμού.


Σχεδιαστικά, η νέα CB125F έχει έντονη ομοιότητα με τις μοτοσυκλέτες της ίδιας οικογένειας, τη δικύλινδρη CB500F και την τετρακύλινδρη CB650F. Το νέο ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει αντοχή, ενώ η γεωμετρία του διασφαλίζει άμεση απόκριση και ασφαλές κράτημα. Ανανεωμένοι τροχοί 18-ιντσών (από 17”) εξομαλύνουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και βοηθούν στην ευστάθεια, όπως και το τηλεσκοπικό πιρούνι και τα δύο πίσω αμορτισέρ. Το αποτελεσματικό και φιλικό προς τον επιβάτη φρενάρισμα επιτυγχάνεται από το σύστημα πέδησης που διαθέτει υδραυλικό δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω.

Η καρδιά και η ψυχή της νέας CB125F είναι ο στιβαρός μονοκύλινδρος κινητήρας ψεκασμού, που εξελίχθηκε για να προσφέρει υψηλά αποθέματα ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με ζωηρή απόκριση στο γκάζι. Πλευρικά καλύμματα με αιχμές εκτείνονται από το ρεζερβουάρ, ενώ τα ανάγλυφα πίσω πλαϊνά λεπταίνουν προς τα πίσω, ελαχιστοποιώντας παράλληλα και τη διαφορά ύψους μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη. Είναι μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να ανταπεξέρχεται τα τερτίπια του Ευρωπαϊκού καιρού, ενώ το νέο στυλ, η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα συμβάλουν πολύ στην ικανοποίηση του ιδιοκτήτη.

Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 80/100 μπροστά και 90/90 πίσω. Ένας εμπρός δίσκος 240 χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων συνεργάζεται άριστα με το πίσω ταμπούρο των 130 χιλ.
Ο αερόψυκτος κινητήρας ψεκασμού OHC 2 βαλβίδων 124.7 κ.εκ. της CB125F είναι ανθεκτικός, αξιόπιστος και αποδοτικός. Έχει διάμετρο και διαδρομή 52.4 x 57.8 χιλ., με αναλογία συμπίεσης 9.2:1. Η κυλινδροκεφαλή έχει ξανασχεδιαστεί για το 2015 και η προσθήκη ενός αντικραδασμικού άξονα εξουδετερώνει τους κραδασμούς. Το κιβώτιο 5 σχέσεων προσφέρει ευρεία και ωφέλιμη κλιμάκωση. Η μέγιστη ισχύς των 10.60 ιππων αποδίδεται στις 7.750 σ.α.λ., και η μέγιστη ροπή των 10.2 Nm στις 6.250 σ.α.λ.
Αλλά οι αριθμοί δεν τα λένε όλα. Η ομάδα μηχανικών επικεντρώθηκε ήταν στην ευχρηστία του κινητήρα σε πραγματικές συνθήκες – με άλλα λόγια, στην ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με άριστη απόκριση για ζωηρή επιτάχυνση από στάση στην κυκλοφορία της πόλης. Η ευστροφία του κινητήρα και η απόκριση του γκαζιού είναι αισθητά καλύτερη.

Η οικονομία καυσίμου της τάξης των 51.3 χλμ./λίτρο προσφέρει αυτονομία πάνω από 600 χλμ. μεταξύ των ανεφοδιασμών από ρεζερβουάρ χωρητικότητας 13 λίτρων ενώ το, εξελιγμένο από τη Honda Motor, σύστημα τροφοδοσίας PGM-FI είναι προσαρμοσμένο για εύκολη εκκίνηση σε ψυχρές ή αντίξοες καιρικές συνθήκες.

Η CB125F θα διατίθεται σε τέσσερις αποχρώσεις: Pearl Twinkle Yellow, Onyx Blue Metallic, Pearl Sunbeam White, Candy Blazing Red.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v