Στο πλαίσιο του πολυαναμενόμενου Μουντιάλ, η Huyndai ανακοίνωσε τα τέσσερα Fan Parks τα οποία θα στηθούν για τους απανταχού λάτρεις του ποδοσφαίρου.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Η Hyundai, επίσημος συνεργάτης του 2014 FIFA World Cup Brasil, ανακοίνωσε τις τέσσερις περιοχές στην Ευρώπη όπου θα συγκεντρωθούν οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου για να μοιραστούν το πάθος και τον ενθουσιασμό του πιο δημοφιλούς αθλητικού γεγονότος του κόσμου.
Όπως παραδοσιακά γίνεται στις μεγάλες διοργανώσεις, η Hyundai θα φιλοξενήσει χιλιάδες φιλάθλους του ποδοσφαίρου στα εξαιρετικά δημοφιλή «Fan Parks» της, χώρους όπου οι οπαδοί μπορούν να επευφημούν τις ομάδες τους με τους φίλους και την οικογένεια τους, βλέποντας τους αγώνες ζωντανά σε μεγάλη οθόνη. Τα “Hyundai Fan Parks” θα φιλοξενηθούν σε πέντε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο – στο Βερολίνο (Γερμανία), στη Μαδρίτη (Ισπανία), στο Τορίνο (Ιταλία), στο Σαράγεβο (Βοσνία-Ερζεγοβίνη) και στο Σίδνεϊ (Αυστραλία) – και οι φίλαθλοι θα είναι σε θέση να ζήσουν τη συναρπαστική ατμόσφαιρα του τουρνουά καθ΄όλη τη διάρκεια του μήνα.
Με την πρώτη εμφάνιση τους στο 2006 FIFA World Cup που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, τα «Hyundai Fan Parks» έχουν δώσει τη δυνατότητα σε περισσότερους από 10 εκατομμύρια φιλάθλους του ποδοσφαίρου να απολαύσουν το όμορφο παιχνίδι μαζί με τους φίλους τους και άλλους φιλάθλους.
Οι λάτρεις του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο είναι πλέον σε θέση να μοιραστούν το πάθος τους σε απευθείας σύνδεση μέσω του νέου προγράμματος «Pin My Fan Park» της Hyundai, μέρους του ειδικού microsite της μάρκας για το Παγκόσμιο Κύπελλο (http://worldcup.hyundai.com ). Η νέα διαδικτυακή πύλη της μάρκας επιτρέπει στους φιλάθλους να στηρίξουν την ομάδα τους, να δείξουν το πάθος τους για το παιχνίδι με την ανταλλαγή κειμένων, μουσικής, φωτογραφιών και βίντεο, καθώς και να παίζουν παιχνίδια και να κερδίζουν δώρα. Η ειδική εφαρμογή «ζωγραφική στο πρόσωπο (face-painting)» επιτρέπει στους οπαδούς να προσθέσουν τα εθνικά χρώματα της ομάδας τους στις φωτογραφίες του πορτρέτου τους στο προφίλ τους .