Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών καλεί επισκέπτες απ’ όλον τον κόσμο να νιώσουν πολίτες της Αθήνας μέσω της πρωτοβουλίας του αεροδρομίου, “City Pair Initiative”.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
«Ίσως κι εσύ να ‘σαι Αθηναίος»! Με αυτό το σλόγκαν και με μια ευρηματική προωθητική εκστρατεία, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών καλεί επισκέπτες απ’ όλον τον κόσμο να νιώσουν πολίτες της Αθήνας μέσω της πρωτοβουλίας του αεροδρομίου, “City Pair Initiative”, που τέθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, για την προβολή και την ενίσχυση της ελκυστικότητας της Αθήνας ως προορισμού σε 18 διεθνή αεροδρόμια με συνολική ετήσια κίνηση 170.000.000 επιβατών.
Αποστολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού επισκέφθηκε 3 από τα αεροδρόμια-αγγελιοφόρους του μηνύματος στη Γερμανία και, συγκεκριμένα, τα αεροδρόμια του Μονάχου, του Ντίσελντορφ και του Αμβούργου. Ο Γενικός Διευθυντής του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, συνοδεία των Γενικών Προξένων της Ελλάδας στις αντίστοιχες γερμανικές πόλεις, ξεναγήθηκαν στους χώρους των αεροδρομίων, όπου, καθόλη τη διάρκεια του 2014, έντονη είναι η παρουσία της πόλης μας.
Στρέφοντας τα βλέμματα στην Αθήνα, οι χώροι, οι ιστοσελίδες, τα περιοδικά και τα social media των τριών γερμανικών αεροδρομίων με τη συνολική ετήσια κίνηση 72.900.000 επιβατών, έγιναν εξαιρετικές πλατφόρμες ενίσχυσης της δυναμικής της Αθήνας στον παγκόσμιο χάρτη των κορυφαίων ταξιδιωτικών προορισμών – και μάλιστα σε μια περίοδο δοκιμασίας από την οικονομική συγκυρία και τις επιπτώσεις της.
Η γερμανική αγορά, από τις πιο δυνατές αγορές για το αεροδρόμιο της Αθήνας (αντιστοιχεί στο 17% της αγοράς της Δυτικής Ευρώπης), επέδειξε εξαιρετικά ισχυρή ανθεκτικότητα κατά την περίοδο της κρίσης. Επιπλέον, κατά το α’ τετράμηνο του 2014, η αγορά της Γερμανίας σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο 45%.