Το εντυπωσιακό μοντέλο της Audi κυκλοφορεί σε ενισχυμένη έκδοση με τον νέο κινητήρα 1.4 TFSI 150 ίππων και τις... σταθερές του αξίες.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Νέες προοπτικές ανοίγονται για την εμπορική καριέρα του Audi Q3 μετά την προσθήκη στη γκάμα του νέου βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI 150 ίππων.
Αξίζει να τονισθεί ότι είναι η πρώτη φορά, που το μικρομεσαίο γερμανικό αυτοκίνητο διατίθεται με κινητήρα κάτω των 2.000 κ.εκ. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο με κινητήρες 2.000 κ.εκ. Ειδικότερα υπήρχαν οι εξής επιλογές: βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI ισχύος 170 είτε 211 ίππων και ντίζελ 2.0 TDI απόδοσης 140 είτε 177 ίππων.
Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI, ισχύος 150 ίππων αποδίδει 24,4 χλγμ. ροπής. Το γερμανικό μοτέρ εκτός από την μικρή χωρητικότητα έχει και άλλα στοιχεία, τα οποία του επιτρέπουν να περιορίζεται σημαντικά το ετήσιο κόστος χρήσης.
Ξεκινώ από την μέση εργοστασιακή κατανάλωση βενζίνης η οποία είναι 6,1 λίτρα/100χλμ. για την έκδοση που εφοδιάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και 6,4 λίτρα/100 χλμ., στην περίπτωση που υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο Stronic διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το τελευταίο εξασφαλίζει βελούδινες αλλαγές ταχυτήτων και είναι ένα από τα καλύτερα αυτόματα κιβώτια της κατηγορίας.
Δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι τα τέλη κυκλοφορίας. Το πρώτο με χειροκίνητο κιβώτιο επιβαρύνεται με 240 ευρώ γιατί οι εκπομπές CO2 είναι 141γραμ./χλμ.Το αυτόματο με 252 ευρώ, εκπομπές CO2 148γραμ./χλμ.
Το τεστ επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται αντίστοιχα σε 9,2’’ και 9,1΄΄. Τελική ταχύτητα και στις δυο περιπτώσεις 198 χλμ./ώρα.
Το Audi Q3 είναι προικισμένο με όλα τα καλούδια της premium μάρκας. Διακρίνεται για την στιβαρότητα της κατασκευής, την ποιότητα, το φινίρισμα, την ασφάλεια 5 αστέρων και την οδική συμπεριφορά.
Το επίπεδο ακόμη και του βασικού εξοπλισμού βρίσκεται στα υψηλοτέρα επίπεδα της κατηγορίας. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
Αερόσακους οδηγού συνοδηγού & κεφαλής. Πλευρικούς αερόσακους εμπρός. Σύστημα εξοικονόμησης και κατανάλωσης καυσίμου (Start & Stop). Ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο. Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό & Immobilizer. Δερμάτινο πολυρυθμιζόμενο τιμόνι μεταβλητής υποβοήθησης ανάλογα με την ταχύτητα. Οθόνη βασικών λειτουργιών και υπολογιστής ταξιδιών (Trip Computer). Επενδύσεις καθισμάτων σε ύφασμα Initial. Προετοιμασία εγκατάστασης παιδικού καθίσματος ISOFIX. Κλιματισμό. Ηχοσύστημα Audi με δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 & AUX-IN. Εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους στο χρώμα του αμαξώματος. Προβολείς ομίχλης. Ράγες οροφής. Τροχούς αλουμινίου 17’’ με ελαστικά 235/55 R17. Ρεζέρβα ανάγκης εξοικονόμησης χώρου.
Η τιμή της βασικής έκδοσης καθορίστηκε στα 25.740 ευρώ με απόσυρση.