Formula1: Η συνέχεια στη Μαλαισία

Συνεχίζονται οι προετοιμασίες των ομάδων που συμμετέχουν στην φετινή Formula 1. Δείτε αναλυτικά τις ανακοινώσεις, τις πρώτες δοκιμές και την στρατηγική της κάθε ομάδας.
Formula1: Η συνέχεια στη Μαλαισία
του Σπύρου Ρέκκα

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι προετοιμασίες των ομάδων που συμμετέχουν στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula1. Το δεύτερο grand prix της σεζόν θα διεξαχθεί την Κυριακή 24 Μαρτίου στην Μαλαισία. Ο Kimi Raikkonen της Lotus ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα που έγινε στην Αυστραλία την περασμένη Κυριακή 17 Μαρτίου.

Η Pirelli ανακοίνωσε σημαντικά στοιχεία για τις επιλογές των ομάδων. Ο Kimi Raikkonen ακολούθησε την στρατηγική δύο pit-stop. Ο πιλότος ξεκίνησε τον αγώνα με P Zero Red supersoft και ολοκλήρωσε δύο stint με το μεσαίο P Zero White. Η στρατηγική ελαστικών του χάρισε ουσιαστικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του, καθώς οι υπόλοιποι της πρώτης εξάδας υιοθέτησαν στρατηγική τριών pit stop, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Μόνο τέσσερις οδηγοί ξεκίνησαν με μεσαίο ελαστικό: Adrian Sutil (Force India), Daniel Ricciardo (Toro Rosso), Sergio Perez (McLaren) και Pastor Maldonado (Williams).

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε τα εξής: «Σκόπιμα πήραμε μία τολμηρή απόφαση να χρησιμοποιήσουμε το πολύ μαλακό ελαστικό στην Αυστραλία, θέλοντας να δώσουμε μεγαλύτερη ένταση στη δράση. Πιστεύουμε ότι αυτό λειτούργησε πολύ καλά μέσα από διαφορετικές στρατηγικές δύο και τριών pit stop, όπως ήταν αναμενόμενο, αναδεικνύοντας επτά διαφορετικούς επικεφαλής πιλότους. Ο Kimi Raikkonen και η Lotus επέδειξαν άριστη γνώση των ελαστικών, αξιοποιώντας άριστα τη στρατηγική δύο pit stop, τη στιγμή που πολλοί από τους αντιπάλους τους δεν κατάφεραν κάτι αντίστοιχο.

Ο τρόπος που διαχειρίστηκαν τα ελαστικά ήταν πραγματικά αριστοτεχνικός. Αν και βρέθηκαν πολλές φορές σε διαφορετικές θέσεις στην πίστα, ο Raikkonen και η Lotus συναγωνίστηκαν με τη Ferrari και τον Alonso που ακολουθούσε στρατηγική τριών pit stop σε όλη την διάρκεια του δεύτερου μέρους του αγώνα. Η κατάληξη αυτών των διαφορετικών προσεγγίσεων επιβεβαίωσε την αξία της στρατηγικής, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα θεαματικό φινάλε και τρεις πολύ αξιόλογους παγκόσμιους πρωταθλητές στο βάθρο. Επίσης αξίζει να τονίσουμε ότι ο Raikkonen οδήγησε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, τον 56ο: ήταν ο προτελευταίος γύρος με μεσαία ελαστικά που είχαν ήδη διανύσει 22 γύρους. Είμαστε ευχαριστημένοι με τις επιδόσεις και την αντοχή και των δύο γομών, κυρίως με το δεδομένο ότι οι θερμοκρασίες πίστας και περιβάλλοντος ήταν πολύ χαμηλές, κάτι που προκάλεσε ελαφρά τοπική φθορά (graining). Ωστόσο, οι συνθήκες στο τέλος της εβδομάδας στη Μαλαισία θα είναι πολύ διαφορετικές!»
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v