H Audi ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την εταιρεία 4.screen με στόχο την βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας στα αυτοκίνητα της. Με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας, ο οδηγός θα επωφεληθεί από ακόμα πιο ολοκληρωμένες και πλούσιες πληροφορίες για τα σημεία ενδιαφέροντος (points of interest - POI), καθώς θα χρησιμοποιούνται δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το Mobility Experience Cloud (MXC) της εταιρείας τεχνολογίας 4.screen, η οποία εδρεύει στο Μόναχο.
Αυτόματη καθοδήγηση
Το ΜΜΙ παρέχει την δυνατότητα στους κατόχους αυτοκινήτων της Audi να επιλέξουν μία πληθώρα τοποθεσιών, γνωστών ως σημεία ενδιαφέροντος (POI), μέσω της οθόνης αφής και στην συνέχεια να καθοδηγούνται προς αυτά μέσω του συστήματος GPS, είτε πρόκειται για πρατήριο καυσίμων, είτε για σούπερ μάρκετ ή για εστιατόριο. Μέσω της συνεργασίας με την 4.screen, η Audi έχει ως στόχο να εμπλουτίσει σε σημαντικό βαθμό αυτή την δυνατότητα. Η ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας με βάση το cloud στο σύστημα infotainment προσφέρει πολλές και σημαντικές νέες δυνατότητες. Οι κάτοχοι των μοντελων της Audi θα μπορούν να λαμβάνουν αποκλειστικές πληροφορίες και εξατομικευμένες προσφορές στα αυτοκίνητά τους και σε πραγματικό χρόνο, πάντα όμως με την συγκατάθεσή τους.
Γκάμα των προϊόντων
Στο μέλλον, για παράδειγμα, όταν οι οδηγοί της Audi αναζητούν στο MMI το πλησιέστερο κατάστημα για αγορά βιολογικών προϊόντων, θα μπορούν παράλληλα να βλέπουν και πρόσθετο περιεχόμενο κατά την παραγγελία, όπως τις επιπλέον υπηρεσίες ή προσφορές που είναι διαθέσιμες εκείνη ακριβώς τη στιγμή στις τοποθεσίες που εμφανίζονται στην οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι οι τοπικές επιχειρήσεις αποκτούν τη δυνατότητα να παρουσιάζουν την γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στους οδηγούς της Audi με έναν ιδανικό τρόπο.
Δωρεάν φόρτιση
Ενώ οι τελευταίοι επωφελούνται από τις πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες για τις αντίστοιχες εταιρείες σε πραγματικό χρόνο, και, όπου αυτό ισχύει, για τις αποκλειστικές προσφορές που «τρέχουν» το συγκεκριμένο διάστημα. Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος, θα μπορούσε να προσφέρει δωρεάν ένα φλιτζάνι καφέ από την καφετέρια του καταστήματος ή να επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων να φορτίζουν δωρεάν το αυτοκίνητό τους με κάθε αγορά που πραγματοποιούν. Για να εξαργυρώσουν την προσφορά, οι οδηγοί ενός Audi θα πρέπει απλά να σκανάρουν ένα QR code που θα εμφανίζεται στην οθόνη του ΜΜΙ.
Oι πρόσθετες πληροφορίες εμφανίζονται στο οικείο περιβάλλον του Audi MMI, ενώ στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης του συστήματος, θα μπορούν επίσης να παρουσιάζονται συστάσεις και τοποθεσίες με βάση το περιεχόμενο και κατόπιν αιτήματος του οδηγού του αυτοκινήτου.
Πλήρως συνδεδεμένες συσκευές κινητικότητας
Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, τα αυτοκίνητα θα γίνουν πλήρως συνδεδεμένες συσκευές κινητικότητας και αναπόσπαστο κομμάτι του νέου ψηφιακού κόσμου. Το κύριο ενδιαφέρον εδώ εστιάζεται σε ένα «οικοσύστημα» που θα μπορεί να συνδέει τους δύο κόσμους των πελατών της, τον διαδικτυακό και εκείνον που βρίσκεται εκτός σύνδεσης. Η ενσωμάτωση στο ΜΜΙ του οχήματος των τοπικών υπηρεσιών που βασίζονται στην 4.screen, είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα σε αυτό το μονοπάτι. Και ένα βήμα που θα αναβαθμίσει συνολικά την ψηφιακή εμπειρία οδήγησης. Μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο λειτουργίας και υπηρεσιών, η Audi έχει τοποθετήσει στην κορυφή των προτεραιοτήτων της την διαφάνεια, το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών της.
H 4.screen είναι η πρώτη πλατφόρμα στον κόσμο που κάνει δυνατή την αλληλεπίδραση με τους οδηγούς σε πραγματικό χρόνο. Το Mobility Experience Cloud (MXC) της 4.screen παρέχει ένα τυποποιημένο ψηφιακό περιβάλλον για επικοινωνία και αλληλεπίδραση μέσω της οθόνης του οχήματος με βάση την τοποθεσία του. Οι οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από πολύτιμες προτάσεις και συμβουλές, να έχουν πιο πλήρες περιεχόμενο στην οθόνη τους και πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές. Η 4.screen έχει την έδρα της στο Μόναχο της Γερμανίας και το πελατολόγιό της περιλαμβάνει μερικές από τις κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως.