Η γαλλική μάρκα με σήμα το λιοντάρι, συμβάλει καθοριστικά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος με ένα ευρύ πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει και δυο μοντέλα μηδενικών ρύπων τα Peugeot e-208 και e-2008
Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα παραμένει προτεραιότητα για την Peugeot. Η προσπάθεια της περιλαμβάνει την αύξηση των εξηλεκτρισμέων μοντέλων της καθώς και τη χρήση φυσικών και ανακυκλώσιμων υλικών. Η γαλλική μάρκα δίνει μεγάλη έμφαση και στον εξηλεκτρισμό των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων.
Peugeot e-208 και e-2008
Οι τελευταίες εξελίξεις στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των Peugeot 208 και 2008 προσθέτουν πάνω από 25 χλμ. επιπλέον αυτονομία (δηλαδή 8% αύξηση) - κατά WLTP – και αρκετά μεγαλύτερη σε πραγματικές συνθήκες.
Βασισμένα στην πλατφόρμα eCMP (Common Modular Platform), εφοδιασμένα με μία μπαταρία 50 kWh και έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και ροπής 26,4 χλγμ., προσφέρουν περισσότερη αυτονομία.
Πρώτα απ’ όλα, τα ελαστικά έχουν αναβαθμιστεί σε «Α» κλάσης, προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρη στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Αυτό αφορά στους τροχούς 16 ιντσών του e-208 και 17 ιντσών του e-2008.
Σύστημα μετάδοσης με νέα σχέση
Επιπλέον, υπάρχει μια μηχανολογική εξέλιξη στο σύστημα μετάδοσης με μια νέα σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία βελτιστοποιεί την αυτονομία τόσο στις κοντινές όσο και σε πιο μακρινές διαδρομές.
Τέλος, μία νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ και τελειοποιεί την αποδοτικότητα σε θέρμανση και ψύξη. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα του επιβάτη και τελικά, συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα. Η τελευταία αυτή βελτίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν επικρατούν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίας
To e-208 θα διαθέτει πλέον πάνω από 362 χλμ. αυτονομία, αύξηση 22 χλμ. Το e-2008 θα διαθέτει πλέον πάνω από 345 χλμ. αυτονομία, αύξηση 25 χλμ.
Yπάρχουν επίσης σημαντικές αυξήσεις της τάξεως των 40 χλμ. στη χρήση σε πραγματικές συνθήκες και συγκεκριμένα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης και εξωτερικής θερμοκρασίας κοντά στους 0°C.
Nέο Peugeot 308
To νέο Peugeot 308, προσφέρεται και με δυο επαναφορτιζόμενα υβριδικά κινητήρια σύνολα: HYBRID 180 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός ενός βενζινοκινητήρα 150 ίππων PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / από 25 γραμ.CO2 /χλμ. και έως 70 χλμ. αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (WLTP). HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός βενζινοκινητήρα 180 ίππων PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / από 26 γραμ. C02 ανά χλμ. έως 71 χλμ. αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (WLTP).
Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4kWh, ισχύ 102kW.
Η Peugeot ενισχύει την ανακύκλωση
Η Peugeot έχει δεσμευθεί για τη βέλτιστη χρήση των διαθέσιμων πόρων, ενσωματώνοντας στη στρατηγική τους τη χρήση πράσινων ή ανακυκλώσιμων υλικών.
Μέχρι το 2060, η Γη θα κατοικείται από δέκα δισεκατομμύρια ανθρώπους. Ο Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (Organization for Economic Cooperation and Development) εκτιμά πως η χρήση πρώτων υλών θα πρέπει να διπλασιαστεί για να ακολουθήσει την αύξηση του πληθυσμού, γεγονός το οποίο θα δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερη πίεση στο περιβάλλον.
Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο δημιουργεί συνέπειες για το περιβάλλον, η χρήση φυσικών πόρων για την κατασκευή του, αλλά και η απόσυρση είναι ζητήματα τα οποία έχουν απασχολήσει όλους τους κατασκευαστές.
Τα πιο καινούρια αυτοκίνητα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν ήδη εναρμονιστεί με την νέα τάση.
Προγράμματα κοινοπραξίας μεταξύ των νέων Peugeot 208 και 2008 και άλλα για το 508 έχουν οδηγήσει σε κοινή χρήση ανακυκλώσιμων, φυσικών υλικών. Τα νέα 208, 2008 & 508 έχουν έναν αξιοσέβαστο μέσο όρο της τάξεως του 3031% σε ανακυκλώσιμα υλικά: Χρήση φυσικών ινών για την ενίσχυση του ταμπλό. Χρήση ανακυκλωμένου πολυπροπυλενίου στις προστατευτικές ποδιές (για τον αέρα κάτω από το δάπεδο, κάτω από το ρεζερβουάρ, στον αερόσακο, στους εμπρός / πίσω θόλους και στους εμπρός / πίσω προφυλακτήρες). Χρήση ανακυκλωμένου πολυαμιδίου στα τάσια των τροχών και της πολλαπλής εισαγωγής, καθώς και στο συγκρότημα βεντιλατέρ-κινητήρα.
Τα ηλεκτρικά van της Peugeot
H Peugeot προσφέρει πλέον όλη την γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της μοντέλων και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Τα ηλεκτρικά van, e-Partner, e-Expert και e-Boxer έχουν ιπποδύναμη 136 ιππους και αυτονομία που φτάνει τα 330 χλμ. Διατηρούν το 100% των προτερημάτων των θερμικών κινητήρων ντίζελ, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζουν μηδενικές εκπομπές ρύπων, απουσία κραδασμών και οσμών, καθώς και πλήρως αθόρυβο κινητήρα.
Μειώνουν το κόστος χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου (οικονομία εξόδων μετακίνησης και κόστους συντήρησης, μηδενικό τέλος ταξινόμησης, μειωμένο κόστος ασφάλισης κλπ).
Για την Peugeot, ο εξηλεκτρισμός αποτέλεσε τον πυρήνα της στρατηγικής της, αφού ολοκληρώνει το όραμα του “Power of Choice”, δηλαδή τη δυνατότητα του πελάτη να επιλέξει τον κινητήρα που εξυπηρετεί τις ιδιαίτερες ανάγκες του.
Αξίζει να σημειωθεί πως το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων της Peugeot είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο ήδη από το 2019, με 55 σημεία φόρτισης αλλά και με διαθέσιμα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα για δοκιμαστική οδήγηση.