Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το Skoda Karoq ανανεώνεται. Υιοθετεί την πιο σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, αποκτά πληθώρα βιώσιμων υλικών στο εσωτερικό, νέες τεχνολογίες και ακόμα πιο αποδοτικούς κινητήρες από την τρέχουσα γενιά EVO του Volkswagen Group.
Το Karoq, που πρωτοκυκλοφόρησε το 2017 και ήταν το δεύτερο SUV της τσέχικης αυτοκινητοβιομηχανίας, παράγεται στην Τσεχία, τη Σλοβακία, τη Ρωσία και την Κίνα και διατίθεται σε 60 χώρες.
Εξωτερικά, ξεχωρίζει από την φαρδύτερη, εξαγωνική πλέον μάσκα της Skoda, τους πιο λεπτούς και κομψούς προβολείς και πίσω φώτα, ενώ πολλές είναι οι μικρές σχεδιαστικές παρεμβάσεις που βελτιώνουν την αεροδυναμική του μοντέλου – ανάμεσά τους μια μπροστινή ποδιά με αεροκουρτίνες, νέες ζάντες αλουμινίου, τα τελειώματα των πίσω παραθύρων και η νέα πίσω αεροτομή. Ως αποτέλεσμα, ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd πλέον είναι 0,30, βελτιωμένος κατά 9%.
Τεχνολογία full-LED Matrix
Τα επανασχεδιασμένα φώτα ημέρας, τα οποία τώρα χωρίζονται στα δύο, τονίζουν ακόμη περισσότερο τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η μάρκα προσφέρει τεχνολογία full-LED Matrix για τους προβολείς, για πρώτη φορά. Εδώ, δύο μονάδες LED είναι διατεταγμένες η μία πάνω από την άλλη, για τη μεσαία και μεγάλη σκάλα και δημιουργούν ένα ξεχωριστό σύμπλεγμα τεσσάρων φώτων, με χαρακτηριστική φωτιστική υπογραφή στο σκοτάδι. Τα πίσω φώτα είναι στάνταρ full-LED ενώ σε κάποιες εκδόσεις διαθέτουν δυναμικά φλας.
Χωρητικότητα 521 λίτρα
Το ανανεωμένο Karoq έχει μήκος 4,390 μ. και πλάτος 1,841 μ. Το μεταξόνιο της προσθιοκίνητης έκδοσης είναι 2,638 μ. ενώ της τετρακίνητης 2,63 μ. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι ίδια με το προηγούμενο μοντέλο, 521 λίτρα με τα καθίσματα στην προεπιλεγμένη θέση τους και 1.630 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένα. Με τα καθίσματα VarioFlex, το πορτμπαγκάζ μπορεί να φτάσει τα 588 λίτρα ή 1.605 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και 1.810 λίτρα με αφαίρεση των πίσω καθισμάτων.
Βιώσιμα υλικά
Το εσωτερικό είναι ακόμα πιο άνετο και πλέον κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από βιώσιμα υλικά. Το νέο, προαιρετικό Eco pack περιλαμβάνει καλύμματα καθισμάτων από vegan και ανακυκλωμένα υλικά, ενώ ο βελτιωμένος ατμοσφαιρικός φωτισμός LED και οι νέες διακοσμητικές λωρίδες στον πίνακα οργάνων και τις επενδύσεις των θυρών, δημιουργούν μία αναβαθμισμένη ατμόσφαιρα. Προαιρετικά, το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί πλέον να ρυθμίζεται ηλεκτρικά.
Πέντε αποδοτικοί κινητήρες από τη γενιά EVO του Volkswagen Group είναι οι επιλογές. Δύο πετρελαιοκινητήρες και τρεις βενζινοκινητήρες αποδίδουν ισχύ που κυμαίνεται από 110 ίππους έως 190 ίππους. Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμοι αυτοί των 110 και 150 ίππων. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι είτε χειροκίνητο 6-σχέσεων είτε αυτόματο DSG, 7-σχέσεων.
Ψηφιακό εσωτερικό
Προσφέρει έναν εντυπωσιακό ψηφιακό εσωτερικό, με τον πίνακα οργάνων “Virtual Cockpit” να έχει μέγεθος 8 ή 10,25 ιντσών. Τα κορυφαία συστήματα Infotainment είναι ΜΙΒ τρίτης γενιάς και προσφέρουν χειρισμό μέσω οθόνης αφής από 6,5 έως 9,2 ίντσες ή/και φωνητικό έλεγχο και σε κάποιες εκδόσεις μόνιμη σύνδεση στο διαδίκτυο ενώ οι ενημερώσεις λογισμικού εγκαθίστανται “over the air”.
Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, παρέχει πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα διαδικτυακών υπηρεσιών Skoda Connect. Οι διαδικτυακές υπηρεσίες infotainment, για παράδειγμα, επιτρέπουν την απομακρυσμένη πρόσβαση στο όχημα μέσω της εφαρμογής MySkoda. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να κλειδώσει και να ξεκλειδώσει μέσω smartphone, να εμφανίσει τη θέση του αυτοκινήτου σε χάρτη ή να ενεργοποιήσει τη λειτουργία Honk & Flash για να διευκολύνει την εύρεση του οχήματος σε μεγάλο χώρο στάθμευσης.
Εννέα αερόσακοι
Βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας, καθώς και έως και εννέα αερόσακοι (ανάμεσά τους αερόσακοι κουρτίνας και αερόσακος γονάτων για τον οδηγό) εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή προστασία για όλους τους επιβάτες.
Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το Front Assist με Predictive Pedestrian Protection και City Emergency Brake. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δύο παραλλαγών του Travel Assist που ενσωματώνει πέντε έως οκτώ συστήματα υποβοήθησης, και οι δύο περιλαμβάνουν Predictive Cruise Control, το οποίο χρησιμοποιεί εικόνες από την κάμερα στο παρμπρίζ καθώς και δεδομένα από το προηγμένο σύστημα πλοήγησης. Το προαιρετικό σύστημα Crew Protect Assist αντιδρά σε επικείμενες συγκρούσεις για να αποτρέψει ένα ατύχημα ή να ελαχιστοποιήσει τη σοβαρότητα των συνεπειών του.
Το ανανεωμένο Skoda Karoq αναμένεται στην Ελλάδα την άνοιξη.