Η σχεδίαση της Ferrari Daytona SP3 είναι μια αρμονική αλληλεπίδραση αντιθέσεων, γλυπτικής και πληθωρικών επιφανειών που εναλλάσσονται με έντονες γραμμές για να υπηρετήσουν την ολοένα αυξανόμενη σημασία της αεροδυναμικής.
Η τολμηρή επιλογή ενός αμαξώματος Targa με αφαιρούμενη σκληρή οροφή εμπνεύστηκε επίσης από τον κόσμο των σπορ πρωτότυπων. Κατά συνέπεια, η Daytona SP3 δεν προσφέρει μόνο συναρπαστική οδηγική απόλαυση αλλά και ανεμπόδιστη επαφή με τον αέρα.
Από τεχνική άποψη, η Daytona SP3 εμπνέεται από τις εξελιγμένες μηχανολογικές λύσεις που είχαν ήδη υιοθετηθεί στους αγώνες της δεκαετίας του 1960. Σήμερα όπως και τότε, η μέγιστη απόδοση επιτεύχθηκε δουλεύοντας στους προαναφερθέντες τρεις βασικούς τομείς.
Απίστευτη ισχύς
Διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V12, τοποθετημένο στο κέντρο του πίσω μέρους, τυπικό στυλ αγωνιστικού αυτοκινήτου. Αναμφισβήτητα ο πιο εμβληματικός από όλους τους κινητήρες του Maranello, αυτή η μονάδα ισχύος αποδίδει 840 ίππους, καθιστώντας τον, ως τον πιο ισχυρό κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ από τη Ferrari. Η ενέργεια επικουρείται από τα 697 Nm ροπής ενώ ο οδηγός παίζει με το γκάζι μέχρι το στροφόμετρο να δείξει 9.500 σ.α.λ.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από σύνθετα υλικά χρησιμοποιώντας τεχνολογίες της Formula 1. Το κάθισμα είναι αναπόσπαστο μέρος του πλαισίου για να μειώσει το βάρος και να εγγυηθεί στον οδηγό μια θέση οδήγησης παρόμοια με αυτή ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Όπως και τα αυτοκίνητα που το ενέπνευσαν, η αεροδυναμική έρευνα και ο σχεδιασμός επικεντρώθηκαν στην επίτευξη της μέγιστης απόδοσης. Χάρη σε πρωτοφανή χαρακτηριστικά, όπως οι αεραγωγοί που εξάγουν τον αέρα από το κάτω μέρος του αμαξώματος, η Daytona SP3 είναι το πιο αποδοτικό αεροδυναμικά αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ από τη Ferrari.
Φτάσαμε τα 200 χλμ./ώρα
Λόγω της έξυπνης ενσωμάτωσης αυτών των τεχνικών καινοτομιών, το αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει από μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 2,85΄΄ και από μηδέν στα 200 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4΄. Τελική ταχύτητα 340 χλμ./ωρα. Συναρπαστικές επιδόσεις, ακραίο στήσιμο, μεθυστικό soundtrack V12 και απαράμιλλη οδηγική απόλαυση.
Για να δώσει στη Daytona SP3 τον πιο συναρπαστικό V12 της αγοράς, η Ferrari επέλεξε τον κινητήρα της 812 Competizione ως σημείο εκκίνησης, αλλά τον μετέφερε στη μεσαία πίσω θέση για να βελτιστοποιήσει τη διάταξη εισαγωγής και εξαγωγής καθώς και τη δυναμική απόδοση. Το αποτέλεσμα είναι ότι ο κινητήρας F140HC είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που κατασκευάστηκε ποτέ από τη Ferrari και προσφέρει μια τεράστια ποσότητα ισχύος 840 ίππων, ακολουθουμένη από τον συναρπαστικό ήχο ενός Prancing Horse V12.
Ο κινητήρας έχει κλίση 65° μεταξύ των κυλίνδρων του και διατηρεί τη χωρητικότητα των 6,5 λίτρων του προκατόχου του, του F140HB, με την 812 Competizione από την οποία κληρονομεί τις αναβαθμίσεις του. Το κιβώτιο ταχυτήτων 7 ταχυτήτων είναι τώρα ακόμα πιο γρήγορο και πιο ικανοποιητικό από ποτέ.
Μειώθηκε το βάρος
Οι μέγιστες στροφές 9.500 σ.α.λ. και η καμπύλη ροπής που ανεβαίνει γρήγορα μέχρι τις μέγιστες στροφές δίνουν στους επιβάτες την αίσθηση απεριόριστης ισχύος και επιτάχυνσης. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μείωση του βάρους και της αδράνειας του κινητήρα με την υιοθέτηση ράβδων τιτανίου, που είναι 40% ελαφρύτερες από τον χάλυβα, και τη χρήση διαφορετικού υλικού για τα έμβολα. Ο στροφαλοφόρος άξονας έχει επανασταθμιστεί και τώρα είναι επίσης 3% ελαφρύτερος.
Βάρος 1.485 κιλά. Αναλογία βάρους/ισχύς 1,77 κιλά/ίππο, κατανομή βάρους 44% εμπρός/56% πίσω. Διαστάσεις: Μήκος 4.686 χιλ., πλάτος 2.050 χιλ., ύψος 1.142 χιλ. Μεταξόνιο 2.651 χιλ.