Ποιο αυτοκίνητο αντέχει για 600.000 χλμ;

Η Kia θα λανσάρει το πρώτο της αποκλειστικό μοντέλο το 2025, όταν αναμένεται να ωριμάσει η αγορά οχημάτων ειδικής κατασκευής.
Ποιο αυτοκίνητο αντέχει για 600.000 χλμ;

Το πρώτο αποκλειστικό PBV (όχημα ειδικής κατασκευής) της Kia θα είναι παρόμοιο σε μέγεθος με ένα όχημα μεσαίου μεγέθους, με εγγενή επεκτασιμότητα. Με το μοντέλο αυτό, στοχεύει να προσφέρει την απόλυτη άνεση καθώς και 600.000 χλμ. αντοχής μέσω της εφαρμογής λειτουργιών OTA και τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης για τη μείωση του λειτουργικού κόστους των ιδιοκτητών επιχειρήσεων.

Η Kia παρουσίασε τον οδικό χάρτη του 2030 με στόχο να γίνει παγκόσμιος ηγέτης της βιώσιμης κινητικότητας.

Οι τέσσερις βασικοί επιχειρηματικοί στόχοι της για το 2030:

• Την επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης και το στόχο ετήσιων πωλήσεων ύψους 1,2 εκατ. μονάδων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) έως το 2030.

• Να φτάσει τα 4 εκατ. σε ετήσιες πωλήσεις οχημάτων έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων άνω των 2 εκατ. φιλικών προς το περιβάλλον μοντέλων.

• Την επέκταση της εφαρμογής τεχνολογιών συνδεδεμένου αυτοκινήτου και αυτόνομης οδήγησης σε όλα τα νέα οχήματα.

• Να γίνει η νούμερο 1 μάρκα στην παγκόσμια αγορά οχημάτων ειδικής κατασκευής (PBV) έως το 2030.

Κορυφαία ποιότητα

Ειδικότερα, ξεκινώντας με έναν ετήσιο στόχο 3,15 εκατ. πωλήσεων παγκοσμίως για το 2022, η μάρκα στοχεύει να συνεχίσει την ποσοτική της ανάπτυξη βασιζόμενη στην κορυφαία ποιότητα των προϊόντων της. Στόχος είναι να πουληθούν 4 εκατ. μονάδες το 2030, μία αύξηση κατά 27% από τον στόχο της φίρμας για το 2022.

Ως μέρος αυτής της ποσοτικής ανάπτυξης, η εταιρεία θα επεκτείνει τις πωλήσεις φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων [συμπεριλαμβανομένων BEV, plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEV) και υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (HEV)] μέσω της επιτάχυνσης των εξελίξεων στην ηλεκτροκίνηση. Η μάρκα θα επεκτείνει το ποσοστό των φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων, από το 17% των παγκόσμιων πωλήσεων που θα είναι το 2022, στο εκτιμώμενο 52% το 2030.



Πλήρης γκάμα BEV

Ξεκινώντας το 2023, σχεδιάζει να λανσάρει τουλάχιστον δύο BEV ετησίως και να δημιουργήσει μια πλήρη γκάμα από συνολικά 14 έως το 2027. Σχεδιάζει να διασφαλίσει εκ νέου την ηγετική της θέση στην αγορά των EV μέσω της ναυαρχίδας της, το EV9, που θα κυκλοφορήσει το 2023. Αν και το EV9 είναι ένα μεγάλο SUV με συνολικό μήκος περίπου 5 μ., διαθέτει εξαιρετική επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5΄΄ και αυτονομία περίπου 540 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Μπορεί επίσης να παρέχει αυτονομία 100 χλμ. με φόρτιση μόλις έξι λεπτών.

Για πρώτη φορά για την Kia, το EV9 θα διαθέτει υπηρεσίες OTA (Over the Air) και FoD (Feature on Demand) που θα επιτρέπουν στους πελάτες να αγοράζουν  επιλεκτικά λειτουργίες λογισμικού. Επιπλέον, το EV9 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα εξοπλιστεί με την προηγμένη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης AutoMode της Kia.

Ισχυρότερες μπαταρίες

Σχεδιάζει να καθιερώσει μια στρατηγική προσφοράς και ζήτησης μπαταριών και να αναβαθμίσει την σχετική τεχνολογία αφού η ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά από 13 GWh σε 119 GWh το 2030. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας κατά 50% έως το 2030 και να μειώσει το κόστος του συστήματος μετάδοσης κατά 40%, βελτιώνοντας έτσι τόσο την απόδοση όσο και την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της.

Από το 2025, όλα τα νέα μοντέλα της μάρκας θα είναι εξοπλισμένα με κορυφαία χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και σε κάθε κατηγορία. Με τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών ενημέρωσης λογισμικού OTA (Over-the-Air) και FoD (Feature-on-Demand) σε όλη τη γκάμα της, οι οδηγοί θα μπορούν να διατηρούν τα οχήματά τους ενημερωμένα με διάφορες δυνατότητες και τεχνολογίες.



Αυτόνομη οδήγηση AutoMode

Το σύνολο τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης της Kia, με την επωνυμία AutoMode, θα επεκταθεί γρήγορα σε όλη τη γκάμα, ξεκινώντας με το EV9 το 2023. Το Kia AutoMode υποστηρίζει βελτιστοποίηση απόδοσης μέσω απομακρυσμένων ενημερώσεων και θα βελτιώνεται καθώς εξελίσσεται η τεχνολογία. Θα περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία Highway Driving Pilot που θα επιτρέπει την οδήγηση χωρίς παρέμβαση οδηγού σε συγκεκριμένα τμήματα του αυτοκινητόδρομου.

GT σε όλα τα μοντέλα BEV

Μέχρι το 2026, όλα τα νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στις μεγάλες αγορές θα είναι διαθέσιμα με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης AutoMode, με την χρήση του να αναμένεται να ξεπεράσει το 80%. Ξεκινώντας με το λανσάρισμα του υψηλών επιδόσεων EV6 GT, σχεδιάζει να επεκτείνει τη σειρά GT σε όλα τα μοντέλα BEV.

Η μάρκα θα παρέχει ευέλικτες υπηρεσίες κινητικότητας που ικανοποιούν διαφορετικές ανάγκες των ανθρώπων και των επιχειρήσεων. Ένα βασικό μέρος της φίρμας σε αυτόν τον τομέα θα επικεντρωθεί στα PBV (οχήματα ειδικής χρήσης). Η μάρκα είναι μία από τις πρώτες κινητήριες δυνάμεις στην παγκόσμια αγορά PBV και σχεδιάζει να γίνει ηγέτης της αγοράς.

Βραχυπρόθεσμα, σχεδιάζει να αναπτύξει μοντέλα PBVs που προέρχονται από τρέχοντα μοντέλα όπως το Niro Plus που πρόκειται να παρουσιαστούν αργότερα φέτος. Το Niro Plus θα βασίζεται στο δημοφιλές - φιλικό προς το περιβάλλον - SUV Niro και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί για υπηρεσίες ταξί καθώς και υπηρεσίες μεταφοράς.



600.000 χλμ. αντοχή

Η Kia θα λανσάρει το πρώτο της αποκλειστικό μοντέλο το 2025, όταν αναμένεται να ωριμάσει η αγορά PBV. Το πρώτο αποκλειστικό PBV θα είναι παρόμοιο σε μέγεθος με ένα όχημα μεσαίου μεγέθους, με εγγενή επεκτασιμότητα. Με το μοντέλο αυτό  στοχεύει να προσφέρει την απόλυτη άνεση καθώς και 600.000 χλμ. αντοχής μέσω της εφαρμογής λειτουργιών OTA και τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης για τη μείωση του λειτουργικού κόστους των ιδιοκτητών επιχειρήσεων.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v